Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummasta naiset tykkää enemmän: tummat vai vaaleat miehet?

Vierailija
05.09.2020 |

Siis jos puhutaan suominaisista ja tumman ei tarvitse olla musta, voi olla esim miksaus tai ruskeat hiukset/ruskeat silmät.

Vaalea olisi semmoinen blondi ja värilliset silmät mitä suomessa yleensä on.

Kommentit (290)

Vierailija
241/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat, paksut hiukset ja mustat silmät/ tummanruskeat silmät/ tumman oliivin vihreät silmät

Vierailija
242/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko keskustelu tuntuu jotenkin absurdilta.

Olen rakastunut mieheen jolla on vähän ei kummankaan väristä tukkaa, suurimmaksi osaksi on kalju.

Vaikka tulis tuhat tummatukkaista ja tuhat vaaleatukkaista ja vielä vaikka 10 vuotta nuorempia jonoon, niin en kykenisi kiinnostumaan.

Onhan hyvännäköiset ihmiset hyvännäköisiä, mutta ei muuta, kun en tunne.

Kun tunnen, ihastun ja rakastun, rakastun siihen ihmiseen.

Moni löytäisi monia miinuksia mutta ei tunteelle voi mitään, minä vain rakastan häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat bileet on aina ollut ne, jossa on tummia miehiä ja vaaleita naisia.

Mun mielestä parhaat bileet on aina ollu ne, jossain vaaleita miehiä ja tummia naisia.

Vierailija
244/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, koska vaalea ja sinisilmäinen setäni oli lapsuudessani tärkeä, turvallinen ja kiva ihminen. Kaikki pojat/miehet joihin olen ikinä ihastunut olisivat ulkonäön puolesta voineet olla hänen veljiään.

Biologinen isäni (setä toki on hänen veljensä) on tumma ja edustaa minulle epäluotettavuutta ja turvattomuutta. - Epäoikeudenmukaista kivoja tummia kohtaan, mutta isäni näköisiin/värisiin en ole koskaan ihastunut.

Vierailija
245/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tummahiuksisiin tulee enemmän kiinnitettyä huomiota.

Yksi minun suosikeista on edellisestä työpaikasta mies, jolla tummat hiukset, ruskeat silmät ja musta parta. Ja oli muutenkin tosi mukava tyyppi..

Vierailija
246/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi minun suosikeista on edellisestä työpaikasta mies, jolla tummat hiukset, ruskeat silmät ja musta parta. Ja oli muutenkin tosi mukava tyyppi..

Eiköhän tuo miestyyppi ole yksi lähes kaikkien naisten suosikeista. Siihen, kun lisätään muut tärkeät ulkoiset kriteerit päälle.

Vierailija
247/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea, koska vaalea ja sinisilmäinen setäni oli lapsuudessani tärkeä, turvallinen ja kiva ihminen. Kaikki pojat/miehet joihin olen ikinä ihastunut olisivat ulkonäön puolesta voineet olla hänen veljiään.

Biologinen isäni (setä toki on hänen veljensä) on tumma ja edustaa minulle epäluotettavuutta ja turvattomuutta. - Epäoikeudenmukaista kivoja tummia kohtaan, mutta isäni näköisiin/värisiin en ole koskaan ihastunut.

On tuo naisen maailma välillä kyllä niin käsittämätön, ettei mikään järki riitä selittämään.

Vierailija
248/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut mieheen jolla on vähän ei kummankaan väristä tukkaa, suurimmaksi osaksi on kalju.

Vaikka tulis tuhat tummatukkaista ja tuhat vaaleatukkaista ja vielä vaikka 10 vuotta nuorempia jonoon, niin en kykenisi kiinnostumaan.

Moni löytäisi monia miinuksia mutta ei tunteelle voi mitään, minä vain rakastan häntä.

Kumpi löytäisi helpommin uuden suhteen/suhteita tilalle? Tuo kalju vaalea miehesi vai nuo 10 vuotta nuoremmat paksuhiuksiset tummatukkaiset lihaskimput?

Vierailija
249/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi löytäisi helpommin uuden suhteen/suhteita tilalle? Tuo kalju vaalea miehesi vai nuo 10 vuotta nuoremmat paksuhiuksiset tummatukkaiset lihaskimput?

Ensinnäkin, kuka sanoi että hän on mun mies?

Toiseksi, ei se määrä vaan se laatu.

Kuka ihme haluaisi suhteita toisensa perään sadan lihaskimpun kanssa, jos yhtäkään niistä ei rakasta?

Vierailija
250/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat. Miehellä saa olla vaaleat eli vaikka vaaleansiniset silmät, mutta hiusten on oltava tummat tai vähintään keskiruskeat. Vaaleista hiuksista ja karvoista tulee jotenkin lapsekas ja feminiininen vaikutelma, vaikka olisi millainen iso örrimöykky kysymyksessä.

Vierailija
251/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, kuka sanoi että hän on mun mies?

Toiseksi, ei se määrä vaan se laatu.

Kuka ihme haluaisi suhteita toisensa perään sadan lihaskimpun kanssa, jos yhtäkään niistä ei rakasta?

Kirjoitit, että rakastat häntä. Siitä päättelin.

Vierailija
252/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaaleilla on yleensä jotenkin niin hailakat piirteet, että vastaan tummat. Mutta jos on blondi tukka, mutta selvästi erottuvat kulmakarvat ja tummat silmäripset niin sekin on kyllä hyvän näköistä (ns. viikinki-look).

Vierailija
253/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaaleilla on yleensä jotenkin niin hailakat piirteet, että vastaan tummat. Mutta jos on blondi tukka, mutta selvästi erottuvat kulmakarvat ja tummat silmäripset niin sekin on kyllä hyvän näköistä (ns. viikinki-look).

Ei tuo riitä sinullakaan vielä alkuunkaan. Kaipaat viinki-lookistasi todennäköisesti myös paksuja hiuksia täydellisellä hiusrajalla ja selkeästi piirtyviä isoja lihaksia. Eli niin sanottu Hollywoodin luoma viikinki-look.

Vierailija
254/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen värillä ei sinänsä ole väliä, kunhan on komea. Vaikea sanoa millaiset piirteetkään parhaalta näyttäisivät koska mielestäni tummia ja blondeja imartelee vähän erilaiset piirteet. Omaan makuun komeimmat miehet on kyllä yleensä vähän tummempia ja heillä on vähän tai enemmänkin aasialaistyyppisiä piirteitä tai sitten "intiaanin" näköisyyttä. Sellaiset miehet ehkä helpoiten näyttävät ihastuttavimmilta ja kiinnostavimmilta ihan tutustumisajatuksella. Mutta toisaalta hyvännäköisiä miehiä on kyllä ihan hirveän monen värisiä. Viimeksi ihastuin punapäiseen mieheen, jolla oli vaaleansiniset silmät, melkein kuin kaihi :D Mutta komea oli ja kilt ti, sellainen nuori viikinki. 

Vierailija
255/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tää ole tullut jokaiselle miehelle selväksi, jos vähänkään ollut silmät ja korvat auki. Aina tummemmat vievät voiton. Tiedetään kyllä, että on poikkeuksiakin, mutta sanotaanko, että 95% tapauksista tummat voittavat.

No, ihan samahan se on naisillakin. Tietysti toisinpäin vain.

Miten niin muka tietysti toisinpäin naisilla? Eivät vaaleat naiset ole todellakaan samalla tavalla suosittuja kuin tummat miehet. Isompi osa miehistä tuntuu tykkäävän enemmän bruneteista.

Vierailija
256/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tää ole tullut jokaiselle miehelle selväksi, jos vähänkään ollut silmät ja korvat auki. Aina tummemmat vievät voiton. Tiedetään kyllä, että on poikkeuksiakin, mutta sanotaanko, että 95% tapauksista tummat voittavat.

No, ihan samahan se on naisillakin. Tietysti toisinpäin vain.

Miten niin muka tietysti toisinpäin naisilla? Eivät vaaleat naiset ole todellakaan samalla tavalla suosittuja kuin tummat miehet. Isompi osa miehistä tuntuu tykkäävän enemmän bruneteista.

Miehille ei ole mitään väliä millään hiusten värillä tai oliivinvihreillä silmillä. Nämä ovat naisten preferenssejä.

Vierailija
257/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen värillä ei sinänsä ole väliä, kunhan on komea. Vaikea sanoa millaiset piirteetkään parhaalta näyttäisivät koska mielestäni tummia ja blondeja imartelee vähän erilaiset piirteet. Omaan makuun komeimmat miehet on kyllä yleensä vähän tummempia ja heillä on vähän tai enemmänkin aasialaistyyppisiä piirteitä tai sitten "intiaanin" näköisyyttä. Sellaiset miehet ehkä helpoiten näyttävät ihastuttavimmilta ja kiinnostavimmilta ihan tutustumisajatuksella. Mutta toisaalta hyvännäköisiä miehiä on kyllä ihan hirveän monen värisiä. Viimeksi ihastuin punapäiseen mieheen, jolla oli vaaleansiniset silmät, melkein kuin kaihi :D Mutta komea oli ja kilt ti, sellainen nuori viikinki. 

"Ei sinänsä väliä", mutta luettelit molemmille väreille selkeät preferenssit, joita tulee olla. Ja vielä tuo Hollywood-viikinki tuohon loppuun.

Vierailija
258/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt tummista ja vaaleista.

Luonne ja muu ulkonäkö on ratkaisseet enemmän.

Vierailija
259/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo miestyyppi ole yksi lähes kaikkien naisten suosikeista. Siihen, kun lisätään muut tärkeät ulkoiset kriteerit päälle.

No ei todellakaan ole. Lopettaakaa nyt ******* jo tuo yleistäminen. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, etteivät kaikki naiset jaa teidän ihastustanne sitä tummaa kultapojuanne kohtaan. Kumma kun ihmiset ovat tyrkyttämässä joka paikassa sitä OMAA ihannetta kaikille. Tummia tavismiehiä on maailma pullollaan, ja ei, heissä ei ole yhtään mitään ihmeellistä eikä erikoista.

Vierailija
260/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka vähänkään on jutellut naisten kanssa, tietää millaisista miehistä jokainen nainen tykkää ympäri maailman. "Vaalea viikinki" on poikkeus, kun on erittäin lihaksikas ja selkeästi hiukset päässä.  Muutoin se prototyyppi on aina se sama tummahiuksinen jne...

Jokainen nainen?? Lopetapas kuule se yleistäminen, kun et todellisuudessa tiedä muiden naisten mielipiteistä yhtään mitään. Suorastaan ällöttää, kuinka jotkut muka muidenkin puolesta päättävät, mistä he tykkäävät. Itse olen aina tykännyt VAALEISTA miehistä, jos pelkkää ulkonäköä ajatellaan. Niin kuin näyttää moni muukin tummahiuksinen nainen tällä palstalla. Ja monessa muussakin maassa, missä naiset ovat tummia.

Täällä 12 sivua tykkäyksineen puhuu tummien miesten puolesta. Ei ole hirveän vaikeaa yleistää.

Joo, SUOMESSA