Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummasta naiset tykkää enemmän: tummat vai vaaleat miehet?

Vierailija
05.09.2020 |

Siis jos puhutaan suominaisista ja tumman ei tarvitse olla musta, voi olla esim miksaus tai ruskeat hiukset/ruskeat silmät.

Vaalea olisi semmoinen blondi ja värilliset silmät mitä suomessa yleensä on.

Kommentit (290)

Vierailija
261/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tummahiuksisiin tulee enemmän kiinnitettyä huomiota.

Yksi minun suosikeista on edellisestä työpaikasta mies, jolla tummat hiukset, ruskeat silmät ja musta parta. Ja oli muutenkin tosi mukava tyyppi..

Eiköhän tuo miestyyppi ole yksi lähes kaikkien naisten suosikeista. Siihen, kun lisätään muut tärkeät ulkoiset kriteerit päälle.

No ei todellakaan ole. Lopettaakaa nyt ******* jo tuo yleistäminen. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, etteivät kaikki naiset jaa teidän ihastustanne sitä tummaa kultapojuanne kohtaan. Kumma kun ihmiset ovat tyrkyttämässä joka paikassa sitä OMAA ihannetta kaikille. Tummia tavismiehiä on maailma pullollaan, ja ei, heissä ei ole yhtään mitään ihmeellistä eikä erikoista.

Ei se ole mitään yleistämistä, jos sinä yksittäisenä naisena et välttämättä ole niin tummiin täydellisiin hiusrajoihin päin. Suurin osa naisista on ja se on se, mikä ratkaisee. En minä ainakaan kaljuna miehenä viitsi lähteä arvelemaan, kuka nainen sattuu tuurilla olemaan kiinnostunut kaljuista. Kun en ole tumma, enkä viikinki. Niin miksi kuluttaa aikaansa turhaan?

Vierailija
262/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka vähänkään on jutellut naisten kanssa, tietää millaisista miehistä jokainen nainen tykkää ympäri maailman. "Vaalea viikinki" on poikkeus, kun on erittäin lihaksikas ja selkeästi hiukset päässä.  Muutoin se prototyyppi on aina se sama tummahiuksinen jne...

Jokainen nainen?? Lopetapas kuule se yleistäminen, kun et todellisuudessa tiedä muiden naisten mielipiteistä yhtään mitään. Suorastaan ällöttää, kuinka jotkut muka muidenkin puolesta päättävät, mistä he tykkäävät. Itse olen aina tykännyt VAALEISTA miehistä, jos pelkkää ulkonäköä ajatellaan. Niin kuin näyttää moni muukin tummahiuksinen nainen tällä palstalla. Ja monessa muussakin maassa, missä naiset ovat tummia.

Täällä 12 sivua tykkäyksineen puhuu tummien miesten puolesta. Ei ole hirveän vaikeaa yleistää.

Ja suurin osa vastanneista on VAALEITA, SUOMALAISIA naisia. Lopettakaa vaaleat naiset tämä yleistäminen ja yksinkertaistaminen, maailmassa on paljon tummia naisia jotka pitävät vaaleista miehistä. Maailma ei pyöri vain tummien miesten ja vaaleiden naisten ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen värillä ei sinänsä ole väliä, kunhan on komea. Vaikea sanoa millaiset piirteetkään parhaalta näyttäisivät koska mielestäni tummia ja blondeja imartelee vähän erilaiset piirteet. Omaan makuun komeimmat miehet on kyllä yleensä vähän tummempia ja heillä on vähän tai enemmänkin aasialaistyyppisiä piirteitä tai sitten "intiaanin" näköisyyttä. Sellaiset miehet ehkä helpoiten näyttävät ihastuttavimmilta ja kiinnostavimmilta ihan tutustumisajatuksella. Mutta toisaalta hyvännäköisiä miehiä on kyllä ihan hirveän monen värisiä. Viimeksi ihastuin punapäiseen mieheen, jolla oli vaaleansiniset silmät, melkein kuin kaihi :D Mutta komea oli ja kilt ti, sellainen nuori viikinki. 

"Ei sinänsä väliä", mutta luettelit molemmille väreille selkeät preferenssit, joita tulee olla. Ja vielä tuo Hollywood-viikinki tuohon loppuun.

No ei se mikään hollywood-viikinki ollut. Hollywood-viikingint on minusta tosissaan vastenmielisiä, ovat telkkarissa yleensä 20+ vuotta liian vanhoja ja liian raavaita ja rotevia makuuni. Ihan erilaista viikinkiä kyllä nyt tarkoitin.

Sanotaan nyt vaikka sitten, että korkeat ja vahvat poskipäät (sattumalta yleisempiä tummemmilla, myös naisilla pidän kauniina) ja minun mielestäni lempeämmän näköiset silmät eli jollain lailla "avarampi katse" korkeampine kulmineen ja korkeammat silmäkulmat ovat minusta viehättävimpiä piirteitä.

Miehillä nyt toki se ketterä ja jäntevä kroppakin vetoaa seksuaalisesti tai että on jota kuinkin sen tyyppinen rakenne edes. Eikä tarvitse olla pitkä, minua pidempi toki mielellään (yli 160 cm)

Eikä yhtään haittaa jos mies on jollain asteella "luonnollinen johtaja", määrätietoinen ja sosiaalisesti taitava, luotettava. Varmaan ihan biologinenkin perusta tällaisten mieltymyksien takana voisi olla? Samoin kuin vaikka miehet voivat viehättyä kauniista, positiivisista, hellistä ja älykkäistä naisista, on selvinnyt se jälkeläinenkin paremmin kuin täyden vastakohdan hoivissa.

Vierailija
264/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi minun suosikeista on edellisestä työpaikasta mies, jolla tummat hiukset, ruskeat silmät ja musta parta. Ja oli muutenkin tosi mukava tyyppi..

Eiköhän tuo miestyyppi ole yksi lähes kaikkien naisten suosikeista. Siihen, kun lisätään muut tärkeät ulkoiset kriteerit päälle.

No ei todellakaan ole. Lopettaakaa nyt ******* jo tuo yleistäminen. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, etteivät kaikki naiset jaa teidän ihastustanne sitä tummaa kultapojuanne kohtaan. Kumma kun ihmiset ovat tyrkyttämässä joka paikassa sitä OMAA ihannetta kaikille. Tummia tavismiehiä on maailma pullollaan, ja ei, heissä ei ole yhtään mitään ihmeellistä eikä erikoista.

Ei se ole mitään yleistämistä, jos sinä yksittäisenä naisena et välttämättä ole niin tummiin täydellisiin hiusrajoihin päin. Suurin osa naisista on ja se on se, mikä ratkaisee. En minä ainakaan kaljuna miehenä viitsi lähteä arvelemaan, kuka nainen sattuu tuurilla olemaan kiinnostunut kaljuista. Kun en ole tumma, enkä viikinki. Niin miksi kuluttaa aikaansa turhaan?

Kuule. Kyllä se on silloin yleistämistä, kun suurin osa vastanneista on VAALEITA, SUOMALAISIA naisia. Kyllä minä tiedän omasta kokemuksesta, kuinka kuumana tummemmat naiset muualla päin maailmaa käyvät vaaleisiin miehiin, koska olen nähnyt sen omin silmin monta kertaa. Joten kyllä se on yleistämistä, että kysytään vaan vaaleista naisilta heidän mielipidettään eikä oteta huomioon, mitä mieltä naiset muualla päin maailmaa ovat. Tosin kyllä tässäkin keskustelussa moni tummahiuksinen nainen sanoi pitävänsä enemmän vaaleista miehistä.

Vierailija
265/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta aamuun ja kyllä ne on olleeet vaaleat miehet,joihin on jonkinlainen kiinnostus herännyt :) 

Vierailija
266/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tää ole tullut jokaiselle miehelle selväksi, jos vähänkään ollut silmät ja korvat auki. Aina tummemmat vievät voiton. Tiedetään kyllä, että on poikkeuksiakin, mutta sanotaanko, että 95% tapauksista tummat voittavat.

No, ihan samahan se on naisillakin. Tietysti toisinpäin vain.

Miten niin muka tietysti toisinpäin naisilla? Eivät vaaleat naiset ole todellakaan samalla tavalla suosittuja kuin tummat miehet. Isompi osa miehistä tuntuu tykkäävän enemmän bruneteista.

Miehille ei ole mitään väliä millään hiusten värillä tai oliivinvihreillä silmillä. Nämä ovat naisten preferenssejä.

Ei olekaan yleensä samalla tavalla väliä. Mutta ei ole myöskään mitään preferenssitä blondeja kohtaan. Mutta enemmän tuntuvat Pohjoismaissa miehet kuitenkin olevan kallellaan tummempiin päin, vaikka eivät yhtä paljon kuin naiset täällä tummiin miehiin.

Vierailija
267/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
268/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja monia. Ruskeat silmät ja ruskea tukka.Pitkä mies,joka osaa mutakin kuin olla soffa peruna..

Vierailija
269/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan ihonväristä niin vaalea, jos hiusten väristä niin tumma

Vierailija
270/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat miehet😍

Vierailija
271/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy, mitä väritykseen tulee. Eniten silmää on aina miellyttänyt kuitenkin vaaleahko, ristiverinen mies, mutta värityksestä tai kaljuudesta ei ole kiinnostus kiinni, ei tosiaankaan.

Ihan ohimennen, monet ruskeahiuksiset miehet tuntuvat luokittelevan itsensä tummaksi. En ihan ymmärrä mistä ovat saaneet sen käsityksen, että jopa vaaleahkonruskea tai maantienvärinen tukka olisi tumma. Hassua.

Vierailija
272/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä onko tumma tai vaalea. Persoona ratkaisee loppupelissä. Eikä pituudellakaan ole muuta merkitystä, kun on vain itseäni pitempi, kun on viiden sentin korot kengissä.

Vierailija
273/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään yleistämistä, jos sinä yksittäisenä naisena et välttämättä ole niin

tummiin täydellisiin hiusrajoihin päin. Suurin osa naisista on ja se on se, mikä

ratkaisee. En minä ainakaan kaljuna miehenä viitsi lähteä arvelemaan, kuka nainen sattuu tuurilla olemaan kiinnostunut kaljuista. Kun en ole tumma, enkä viikinki. Niin miksi kuluttaa aikaansa turhaan?

Kuule. Kyllä se on silloin yleistämistä, kun suurin osa vastanneista on VAALEITA, SUOMALAISIA naisia. Kyllä minä tiedän omasta kokemuksesta, kuinka kuumana tummemmat naiset muualla päin maailmaa käyvät vaaleisiin miehiin, koska olen nähnyt sen omin silmin monta kertaa. Joten kyllä se on yleistämistä, että kysytään vaan vaaleista naisilta heidän mielipidettään eikä oteta huomioon, mitä mieltä naiset muualla päin maailmaa ovat. Tosin kyllä tässäkin keskustelussa moni tummahiuksinen nainen sanoi pitävänsä enemmän vaaleista miehistä.

Täälläpäin maailmaa tule telkkarista päivittäin deittiohjelma, jota olen joskus katsellut. Tumma-/ mustahiuksiset naiset/ tytöt haluavat lähes 100%: sti tavata illallisen merkeissä miehen, joka on pitkä ja tumma/ tummahiuksinen +tumma ( musta) sänkiparta. Muutaman kerran ohjelmassa on ollu joku vähän vaaleampi; ei kiinnostusta.

Vierailija
274/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään yleistämistä, jos sinä yksittäisenä naisena et välttämättä ole niin

tummiin täydellisiin hiusrajoihin päin. Suurin osa naisista on ja se on se, mikä

ratkaisee. En minä ainakaan kaljuna miehenä viitsi lähteä arvelemaan, kuka nainen sattuu tuurilla olemaan kiinnostunut kaljuista. Kun en ole tumma, enkä viikinki. Niin miksi kuluttaa aikaansa turhaan?

Täälläpäin maailmaa tule telkkarista päivittäin deittiohjelma, jota olen joskus katsellut. Tumma-/ mustahiuksiset naiset/ tytöt haluavat lähes 100%: sti tavata illallisen merkeissä miehen, joka on pitkä ja tumma/ tummahiuksinen +tumma ( musta) sänkiparta. Muutaman kerran ohjelmassa on ollu joku vähän vaaleampi; ei kiinnostusta.

Riippuu myös että mistä päin maailmaa ovat. Minä ainakin tiedän todella paljon tummia naisia, jotka pitävät vaaleista miehistä. Enpä tekisi minkään yhden deittiohjelman perusteella mitään johtopäätöksiä, eikä niiden tummien suosio edes välttämättä siitä tummuudesta johdu, vaan jostain ihan muusta.

Vierailija
275/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blondi ja tykkään ainoastaan erittäin tummista miehistä.

Vierailija
276/290 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mustahiuksinen nainen ja olen sitä mieltä, että kokonaisuus ratkaisee, AINA. En kerta kaikkiaan ymmärrä sitä älytöntä fiksaatiota hiusten väriin, mikä monella naisella tuntuu olevan. Puhtaasti jos ajatellaan pelkkää hiusten väriä irrallaan kokonaisuudesta, niin eniten miellyttää ehkä vaalea ja sitten heti sen jälkeen musta. Mutta sitten toisaalta jatkuvasti näen todella paljon vaaleita miehiä, jotka eivät ole yhtään, siis yhtään minun tyyppiäni, ja ehkä melkein voisin jopa sanoa että tummemmista löytyy enemmän niitä jotka ovat tyyppiäni, mutta ehkä vaaleista on löytynyt ne "parhaimmat". Hiusten väri ei kuitenkaan mitenkään voi synnyttää kiinnostusta ihmiseen, joka ei vaan kokonaisuutena miellytä, eikä poistaa kiinnostusta ihmiseen joka on kiinnostava ihminen. Ruskeista hiuksista pidän yleensä vähiten, koska minun silmissäni ne eivät ole kunnolla tummat kun kerran itse olen vielä huomattavasti tummempi, eivätkä toisaalta tarpeeksi vaaleat, joten koen ne vähän tylsinä. Mutta sitten joillekin ne saattavatkin yllättäen sopia todella hyvin, eivätkä ne vaikuttaisi kiinnostukseeni mitenkään jos tapaisin mahtavan miehen, jolla sattuisi olemaan ruskeat hiukset. Pääsääntöisesti pidän kuitenkin todella tummasta tai ihan vaaleasta hiusten väristä, ja yleensä sinisistä silmistä. Sellaisen viimeisen päälle sliipatun näköinen blondi tukka tyyliltään taiteellisella miehellä voi näyttää suorastaan häikäisevältä ja kiinnostavalta juuri siksi, että se sotii vastaan sitä yleistä kuvaa siitä, millainen miehen pitäisi olla. On jotenkin kapinallista, rajoja rikkovaa ja todella coolia, kun jollain miehellä on upeat vaaleat hiukset, ehkä jopa pitkät. Tällainen mies erottuu positiivisesti joukosta. Tässä ei tosiaankaan ratkaise pelkkä väri vaan myös se, millaiset hiukset ovat muuten ja se tyyli kokonaisuudessaan.

Vierailija
277/290 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma kapeakasvoinen ,vähän kulmikkaat kasvot.

.Pikkuisen rämäkkä , kuitenkin itsensä hallitseva MIES= Holtti kotona,asiansa hoitaa,hallitsee, kevyellä kädellä kuitenkin . On perheenpään. Älykäs.lahjakas.

Vierailija
278/290 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin kävis jos sattuis lähestymään

Vierailija
279/290 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat hiukset, iho voi olla vaalea, jopa kalpea.

Tuutko hakemaan? En..tuun.

Vierailija
280/290 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä huolimatta naiset tykkäävät ajatella, että miehet ovat tyhmiä, eivätkä huomaa tätä. Jossain kummassa on niitä naisia, jotka eivät ajattele kaljua tai vaaleaa mitenkään pahana, mutta kaikkialla mallikuvissa ja mediassa on vain tummahiuksisia miehiä täydellisellä hiusrajalla. Oli kyse deittiohjelmista, draamaelokuvista, suosituimmista Netflix-sarjoista yms...