Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummasta naiset tykkää enemmän: tummat vai vaaleat miehet?

Vierailija
05.09.2020 |

Siis jos puhutaan suominaisista ja tumman ei tarvitse olla musta, voi olla esim miksaus tai ruskeat hiukset/ruskeat silmät.

Vaalea olisi semmoinen blondi ja värilliset silmät mitä suomessa yleensä on.

Kommentit (290)

Vierailija
201/290 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mustempi, sitä makeampi.

Vanha viidakkotätien sanonta.

Vierailija
202/290 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm...joku kysyi, että miksi naisille on yleisempää preferoida vaaleaa ihoa ja tummia hiuksia kuin muita. Jos näin todella on, niin voisiko taustalla olla se, että miehen kasvot korostuvat, kun niitä raamittaa tummat hiukset? Miksi se sitten olis tärkeää? Ehkä biologisesti naisille on ollut helpommin mies seuraa tarjolla, joten erottuminen on hyvä asia. Vaaleat ovat visuaalisesti tasapaksuja, kun iho ja tukka menee samaan värimaailmaan. Tai olisiko taustalla se, että tummapiirteisemmän ilmeet näkyvät selkeämmin joka voi toisaalta edesauttaa kommunikaatiota kumppanin kanssa ja toisaalta vihollisen/vaaran kanssa? (Itsekin pidän tällaisia miehiä yleisesti komeina, mutta kaikkein komeimpia ovat kokonaan mustat miehet, joka taas ei sovi näihin omiin teorioihini. :D )

Tilastollisten tutkimuksen mukaan mustat miehet ovat seksuaalisesti halutuimpia niin valkoisten aasialaisten kuin afrikkalaistenkin naisten keskuudessa. Mustat miehet haluavat eniten valkoisia naisia, erityisesti blondeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/290 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ruskea silmäisistä ja tummista miehistä ihan valkoisesti iholtaan mutta myös tummana ihonvärinä joku tosi kuuma. Esim tristan thompson, jeffrey, kanye West, 50cent, ym

Vierailija
204/290 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm...joku kysyi, että miksi naisille on yleisempää preferoida vaaleaa ihoa ja tummia hiuksia kuin muita. Jos näin todella on, niin voisiko taustalla olla se, että miehen kasvot korostuvat, kun niitä raamittaa tummat hiukset? Miksi se sitten olis tärkeää? Ehkä biologisesti naisille on ollut helpommin mies seuraa tarjolla, joten erottuminen on hyvä asia. Vaaleat ovat visuaalisesti tasapaksuja, kun iho ja tukka menee samaan värimaailmaan. Tai olisiko taustalla se, että tummapiirteisemmän ilmeet näkyvät selkeämmin joka voi toisaalta edesauttaa kommunikaatiota kumppanin kanssa ja toisaalta vihollisen/vaaran kanssa? (Itsekin pidän tällaisia miehiä yleisesti komeina, mutta kaikkein komeimpia ovat kokonaan mustat miehet, joka taas ei sovi näihin omiin teorioihini. :D )

Tilastollisten tutkimuksen mukaan mustat miehet ovat seksuaalisesti halutuimpia niin valkoisten aasialaisten kuin afrikkalaistenkin naisten keskuudessa. Mustat miehet haluavat eniten valkoisia naisia, erityisesti blondeja. 

Mul on kokemusta et Afrikkalainen mies haluaa minua kun kehunut en ole niin valkoinen ja olen brunette

Vierailija
205/290 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mul on kokemusta siitä kuinka afrikkalaiset miehet haluavat minua ihan kaduillakin. Siis olen blondi ja jos olen brunettejen kavereiden kanssa liikenteessaä, niin yrittävät aina minua.

Vierailija
206/290 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blondi ja tykkään eniten mustista pojista. Kun haluan seuraa puen mikroshortsit ja lähden kävelylle. 

Vierailija
207/290 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei mulla ole sillä tavalla mitään "ihannetta" miesten ulkonäköjen suhteen. En ole esimerkiksi koskaan osannut kuolata jotain julkkiksia. Se mies on mun silmissä maailman komein mies johon ihastun häneen tutustumalla. Sitä tapahtuu harvoin ja ne on ollut kyllä ihan laidasta laitaan. Ei kuitenkaan koskaan ulkomaalaisia koska en ole ollut tekemisissä sellaisten kanssa. 

Moni miehistäni on jopa sellaisia, että jälkeenpäin olen ajatellut, mitä ihmettä minä siinäkin tyypissä näin. 

Kai tässä tulee se vanha viisaus, että miehet rakastuu silmillään ja naiset korvillaan. Tämä on miehille lohduttava ajatus jos sen kunnolla sisäistää, mutta eihän tämäkään tietenkään kaikkiin naisiin päde, koska naisiakin on monenlaisia.

Vierailija
208/290 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa vaalean miehen kanssa, mutta oikeasti käytän tiukkoja ja paljastavia vaatteita, koska haluan että isot mustat pojat...

Vierailija
209/290 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat ovat jotenkin miehekkäämpiä. Isompia, lihaksikkaampia ja kovempia.

Vierailija
210/290 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa kaikki, tervetuloa - sekä tummat ja tuliset että vaaleat ja viileät. Myös punapää olis kiva.

Ainoa, mikä vähän tökkii on se, että miehellä on värjätyt hiukset. Liian teennäisen ja muovisen näköistä. Sellainen korpinmusta wannabe-latinotanssija vaaleine kulmakarvoineen on aika inha näky. Tai viininpunaiset pitkät hiukset, yyhhh.

Vierailija
211/290 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut parisuhteessa vaalean miehen kanssa. Kuitenkin aina kun lähden bilettämään, päädyn jatkoille mustien miesten kanssa.

Vierailija
212/290 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Teininä otetaan vaalea poikaystävä, kaksikymppisenä ihaillaan tummaa diplomi-insinööriä jolla on keinorusketus (joka kaljuuntuu myöhemmin ja vaalenee, ihmetellään mihin väri katosi), kolmekymppisenä pelimiesinsinööriin pettyneenä siirrytään takaisin vaaleaan ihannemieheen. Ja joillekin osuu sattumalta tumma tai vaalea, jonka nimeen vannoo. :s

Vierailija
213/290 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat tai punaiset hiukset sekä vaalea iho, siniset silmät.

Vierailija
214/290 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on tehty tutkimus. Naiset tykkäsivät vahvan näköisistä miehistä, joilta puuttui pää.

Vierailija
215/290 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet toope.

The uncomfortable racial preferences revealed by online dating

https://qz.com/149342/the-uncomfortable-racial-preferences-revealed-by-…

Vierailija
216/290 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne. Käytös. Asenne.

Vierailija
217/290 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut parisuhteessa vaalean miehen kanssa. Kuitenkin aina kun lähden bilettämään, päädyn jatkoille mustien miesten kanssa.

Sama juttu. Minä taas päädyn thai hierontaan.

Vierailija
218/290 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet toope.

The uncomfortable racial preferences revealed by online dating

https://qz.com/149342/the-uncomfortable-racial-preferences-revealed-by-…

Suomessa tuo voi olla hieman eri juttu, koska junttius. Muualla maailmassa suositaan valkoisia miehiä, kuten linkistä kävi ilmi.

Vierailija
220/290 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys. Olen ollut ihastunut aika monen näköisiin.

Yhteistä näille on ollut vain koulutus.