Miten tutustua asiakaspalvelijaan?
Olen asiakas, joka on ihastunut asiakaspalvelijaan. Miten lähestyä häntä? Onko työajalla treffeille pyytäminen täysin sopimatonta? Ja miten estän pelästyttämästä häntä tai antamasta muuten creepyä vaikutelmaa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ainakaan siellä hänen työpaikalla kannata lähestyä. Lataa vaikka Tinder tai Badoo, kyllä hän siellä tulee vastaan jos kaipaa seuraa.
Todella kökkö neuvo.
No eipä sekään täällä ole kauhean suosittu tyyli ollut, että iskee suoraan kassalla tai missälie jonkun iskuhommelin päin naamaa kesken työpäivän asiakkaana.
Samantyyppisiä aloituksia on ollut täällä ennenkin, mutta en ole niitä lukenut.
Nyt näyttää olevan ainakin niin, että tähän ei ole yhtä totuutta, vaan mielipiteet vaihtelevat laidasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asiakaspalvelija ja tuollainen olisi hyvin ahdistavaa.
No ahdistavaa silloin, jos lähestyjä ei olisi yhtään omaa tyyppiä. Toisaalta aika ihanaa, jos pitäisi itsekin ko. henkilöä kiinnostavana ja olisi jopa sellaisessa elämäntilanteessa, että voisi lähteä treffeille tai kahville.
Se on ainakin varmaa, että mitään ei saa, jos ei uskalla kokeilla onneaan.
Minulla on jo puoliso. Ehkä hänelläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ahdistavaa silloin, jos lähestyjä ei olisi yhtään omaa tyyppiä. Toisaalta aika ihanaa, jos pitäisi itsekin ko. henkilöä kiinnostavana ja olisi jopa sellaisessa elämäntilanteessa, että voisi lähteä treffeille tai kahville.
No eikö silloin vain vastata, että kiitos kysymästä, minulla on jo puoliso.
Mitä ahdistumista tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa aina näissä ketjuissa kuinka nämä täyttyvät katkerista myyjämuikkeleista joita ei koskaan lähestytä tai sitten kateellisista miehistä jotka yrittävät sabotoida toisten mahiksia saada asiakaspalvelijaneito. Ei vain voi voittaa näillä kysymyksillä. Itse sanoisin aloittajalle että eipä tuossa muuta mahdollisuutta ole kuin ottaa rohkeasti kontaktia ja katsoa siitä eteenpäin.
Voihan sitä vaan kokeilla mutta ap tyrmäsi jo idean edes jutella kyseisen henkilön kanssa joten mitkä mahdollisuudet on että aspa lähtee ulos randomkysyjän kanssa. Veikkaan että lähelle nolla. Huonommat kuin mennä kadulla vastaantulijaa kysymään kahville koska toinen on töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus työrauhaan. Mitäs jos kaikki käyttäytyisivät kuten ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viesti nro 5 oli apn niin ei sitten mikään. Eihän hän ole edes asiakas. Joku täysin ennen näkemätön jolle vaan sanoo ei ja se katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näyttää olevan ainakin niin, että tähän ei ole yhtä totuutta, vaan mielipiteet vaihtelevat laidasta toiseen.
Hyvin harva aspa haluaa tulla töissä ollessaan häirityksi millään aloitteilla tai ehdotteluilla. Tarpeeksi vmäistä hommaa muutenkin kohdella idiootteja ystävällisesti ja sitten vielä tuo kuolaaminen kaiken muun lisäksi. Asiakkaiden kanssa ei seurustella.
Joo, siis ota huomioon se, että tämä nätti asiakaspalvelija a) voi hyvinkin olla varattu ja b) saa ulkonäöstä johtuvaa kiinnostusta monilta asiakkailta. Miehet ovat monesti niin yksinkertaisia et riittää kun on nätti ja asiakaspalvelutyössä hymyilee, niin kuvitellaan että ollaan kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva aspa haluaa tulla töissä ollessaan häirityksi millään aloitteilla tai ehdotteluilla. Tarpeeksi vmäistä hommaa muutenkin kohdella idiootteja ystävällisesti ja sitten vielä tuo kuolaaminen kaiken muun lisäksi. Asiakkaiden kanssa ei seurustella.
Missä oot töissä jos asiakkaina idiootteja ja työ veemäistä? Itse olen aspa ja meillä pääsääntöisesti kivoja, fiksuja asiakkaita. Vuosien saatossa moni pyytänyt treffeille, en ole mennyt. Nyt voisin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa aina näissä ketjuissa kuinka nämä täyttyvät katkerista myyjämuikkeleista joita ei koskaan lähestytä tai sitten kateellisista miehistä jotka yrittävät sabotoida toisten mahiksia saada asiakaspalvelijaneito. Ei vain voi voittaa näillä kysymyksillä. Itse sanoisin aloittajalle että eipä tuossa muuta mahdollisuutta ole kuin ottaa rohkeasti kontaktia ja katsoa siitä eteenpäin.
Voihan sitä vaan kokeilla mutta ap tyrmäsi jo idean edes jutella kyseisen henkilön kanssa joten mitkä mahdollisuudet on että aspa lähtee ulos randomkysyjän kanssa. Veikkaan että lähelle nolla. Huonommat kuin mennä kadulla vastaantulijaa kysymään kahville koska toinen on töissä.
En tarkoittanut tyrmätä ideaa jutella hänelle. Ehkä en sitten ymmärtänyt missä ja miten juttelu onnistuisi.
Mielelläni juttelisinkin, mutta asiakaspalvelutilanteessa mahdollisuudet sille ovat melko rajalliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi juttelemalla?
Miten usein voi mennä ihastuksen palveltavaksi, kun en ole ennen käynyt hänellä ollenkaan? En halua kuitenkaan antaa vainoajavaikutelmaa.
Et voi tutustua kenenkään jos et pysty hänen kanssaan juttelemaan. Se nyt vaan on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut tyrmätä ideaa jutella hänelle. Ehkä en sitten ymmärtänyt missä ja miten juttelu onnistuisi.
Mielelläni juttelisinkin, mutta asiakaspalvelutilanteessa mahdollisuudet sille ovat melko rajalliset.
Mitä ihmettä hän tekee jos ei asiakas ehdi jutella yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oot töissä jos asiakkaina idiootteja ja työ veemäistä? Itse olen aspa ja meillä pääsääntöisesti kivoja, fiksuja asiakkaita. Vuosien saatossa moni pyytänyt treffeille, en ole mennyt. Nyt voisin harkita.
Kuitenkin ehkä ymmärryksesi riittää siihen ettei joka aspatyössä kaikki asiakkaat ole fiksuja ja kivoja?