Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5:2 paastossa ei MITÄÄN tuloksia!

Vierailija
13.10.2013 |

Siis multa ei lähde edes nesteet liikkeelle ton paastopäivän aikana. Mun kroppa taitaa olla sekaisin.. Muita kohtalotovereita?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu mutta jospa vielä joku jolla kokemuksia 😊

8vkoa -4kg... hitaasti lähtee mutta olo on hyvä ja energinen.

Paastopäivät menee jo rutiinilla eikä nälkä juurikaan vaivaa!

Itse tosi tyytyväinen

Vierailija
42/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa ketjua.

6 viikkoa viiskakkosta takana, ei näy missään. Ei vaa’alla, ei peilissä, ei olossa. Normipäivinä syön kotitekoisia ruokia ja kasviksia, paastopäivinä samoja juttuja mutta 500 kaloriin rajoitettuna. Proteiinipainotteisesti. Mittaan kaiken tarkasti, en fuskaa. Teen kävely- tai pyörälenkin myös paastopäivänä, tai poljen sisällä kuntopyörää.

Mitä teen väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän hukkaat lihasta noilla paastoilla sen vaikeammin laihdut - ja helpommin lihot takaisin.

Vierailija
44/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan vanhaa ketjua.

6 viikkoa viiskakkosta takana, ei näy missään. Ei vaa’alla, ei peilissä, ei olossa. Normipäivinä syön kotitekoisia ruokia ja kasviksia, paastopäivinä samoja juttuja mutta 500 kaloriin rajoitettuna. Proteiinipainotteisesti. Mittaan kaiken tarkasti, en fuskaa. Teen kävely- tai pyörälenkin myös paastopäivänä, tai poljen sisällä kuntopyörää.

Mitä teen väärin?

Syöt normipäivinä liikaa. Laske kalorit myös normipäivien syömisistä. Jostain ne kalorit tulee.

Itse laihduin noin 2-3 kg 5:2:lla. Sitten totesin, että helpompi tapa on opetella syömään aamupäiväpainotteisesti ja vähentää iltasyömiset minimiin. Paino pysyy kurissa.

Vierailija
45/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostan vanhaa ketjua.

Mitä teen väärin?

Syöt normipäivinä liikaa. Laske kalorit myös normipäivien syömisistä. Jostain ne kalorit tulee.

Itse laihduin noin 2-3 kg 5:2:lla. Sitten totesin, että helpompi tapa on opetella syömään aamupäiväpainotteisesti ja vähentää iltasyömiset minimiin. Paino pysyy kurissa.

Olen laskenut normipäivienkin kalorit, ne ovat olleet haarukassa 1800-2100. Esim 10 km käveltyäni annan kalorien nousta yli 2000. Syön oikeaa ruokaa ja hyviä rasvoja. Viiskakkosta oli takana neljä viikkoa kun söin eka kerran aloittamisen jälkeen jotain herkkua (se oli pulla). Ei alkoholia eikä sokeria.

Olen pettynyt siksi, että ennen aloittamista söin varmaan 3000 kaloria useimpina päivinä, ja joka päivä ruoan lisäksi karkkia ja/tai jätskiä tms. Ruokien ravintosisällön katson Finelistä, ja punnitsen kaiken grammalleen ja kirjoitan ylös. Pudotettavaa on 15-20 kg, joten luulisi että tuosta edes jotain olisi sulanut. Vaan eipä ole.

Vierailija
46/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän