Olen 57v 14 vuotiaan pojan äiti
Kommentit (21)
Miten teillä on mennyt? Itse tulen olemaan tuossa iässä 12-vuotiaan äiti.
Samassa iässä mulla on 16-vuotias.
Kaduttaako, että olet tullut noin myöhään äidiksi?
Samassa iässä mun esikoinen on 29 v...
Kerro teidän elämästä! Nykyään on tosi paljon eri ikäisiä vanhempia, niin että tuskin oot ainoa yli 50-vuotias poikasi kaveripiirin vanhemmista. Oletko itse törmännyt ennakkoluuloihin? Onko sulla muita lapsia?
Oliko lapsesi vahinko? Kaikki yi 50v alaikäisten äidit joita tunnen ovat kertoneet lapsen olleen vahinko.
Mitä asioita laskisit yli 40-vuotiaana lapsen saamisen hyviksi puoliksi. Itse olen esikoisen saanut 22-vuotiaana, joten nuorempana lapsen saamisen hyvät ja huonot puolet on aikalailla omakohtaisesti koettuja, mutta vanhempana lapsen saamisesta ei ole samalla tavalla käsitystä. Varmasti sitä on ainakin monella tapaa kypsempi vanhempi, kun elämänkokemusta on takana tuplamäärä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:45"]
Samassa iässä mun esikoinen on 29 v...
[/quote]
Ja mulla 32 v. esikoinen, mitä se tähän liittyy?
t: 6
Siis mikä kilpailu nykyään on, että kuka saa vanhimpana lapsensa?
Tuli äkillinen meno eilen ja en ehtinyt koneelle vastaamaan.
Vastaan siis nyt.
-ei kaduta
-ei ole vahinko
Halusimme vielä iltatähden, kun kaksi vanhempaa olivat jo niin isoja. Varallisuutta oli jo paljon ja halusin pienen tauon elämään. Elämä on hyvää ja kuopus saa paljon aikaamme ja pystymme tarjoamaan hänelle paljon enemmän, mitä vanhemmille, jotka saimme opiskeluaikaan.
Minulla on ollut aikaa eri tavalla iltatähdellemme, koska olen pitänyt välillä vuoden vuorotteluvapaata. Mies oli hoitovapaalla.
Suosittelen kaikille iltatähden saantia. Se tuo valoa elämään ja tiukassa työelämässä voi pitää pienen tauon, kun on äitiyslomalla ja hoitovapaalla. Nyt on ollut varaa palkata hoitoapuakin, toisin kuin nuorena, joten parisuhdettakin olemme päässeet hoitamaan.
ap
57v iässä minun esikoiseni on 38v. Aika hurjaa!
kun olen 57, esikoiseni on 30, keskimmäinen 28 ja kuopus 25. toivottavasti on jo lapsenlapsiakin silloin
Kun olen 57 ovat lapseni 37, 35, 31, 25 ja 16 vuotiaat. Tiedä vaikka olisi nuorempiakin. Vielä tässä kerkiää :) Lapset on ihania ja iän myötä entistä tärkeämpiä. Oma perhe-elämä on se josta saan virtaa.
Minä olen 57v ja lapsenlapseni on 14. Eipä kysyttävää :)