Tytölle nimeksi Laurea Elisaveta vai Laurea Antonia?
Kumpi olisi kivempi nimi? Etunimeksi on tulossa Laurea mutta toista nimeä vielä mietitään.
Kommentit (35)
Mahtailevia ja mauttomia molemmat! Kokeile jotain todella eksoottista kuten Seija, Silja, Anneli, Sari, Leena, Minna, Johanna, Teija.... Tsiisus!!!!
Karsee nimi, tää on kyl varmaan provo. Miksei Laura tai Lauren? Laureasta tulee mielleyhtymäksi urea
Anna sitten siskolle nimeksi Helia.
Mä laitan mun tyttölapselle nimeksi vilhelmiinuska anteroa viljaana. Vai oisko parempi kuitenkin vilhelmiinaska antoria viljuskaana? Mitä mieltä ootte? :)
Laurea Helia Arcarda olis aika ihana.
Laurea Arcada Helia....
eikö Laura Elisabet kävisi? Tai Laura Antonia?
Laita kuule rennosti Laurea Koulutuskeskus tai ole jännä ja laita Nessu Savetti
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 22:59"]
Laurea Arcada Helia....
eikö Laura Elisabet kävisi? Tai Laura Antonia?
[/quote]
Tai jos kolme nimeä haluaisi, niin sitten Laura Elisa Antonia tai Laura Antonia Elisabet.
En kyllä usko hetkeäkään, että ap olisi tosissaan kyselemässä noita nimiä, eiköhän tämä ole aika selkee provo. Laurea on ammattikorkeakoulu, samoin kuin Omnia ja Helia.
Huh! Sanon mielipiteeni nyt ihan kaunistelematta...
On kyllä niin vääntämällä, väkisin taiteiltu nimi -valitsetpahan sitten kummantahansa! Elisaveta?!? Eeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :/
Skoda Octavia olis kanssa nätti nimi - tuo vähemmän mielleyhtymiä kuin tuo Laurea..
Se Laurea Antonia on parempi mielestäni. Tuo toinen vaihtoehto ei minun korvaani edes kuullosta nimeltä:/
Metropolia-Laurea on nätimpi ainaskin mun mielestä. Ehkä voisi olla myös Laurea Semi-Universitia?
No onhan Laurea annettu 2010 vuodesta eteenpäin muillekin, samoin on Helia. Myös Lumiaa ja Pradaa löytyy sekä Timantti ja muita jalokiviä. Etunumihakupalvelu on kiva paikka :)
Laurean huono puoli on se, että kaikki ajattelevat sen olevan tuo koulutuskeskus, mutta Aurorasta varmasti aina ajatellaan sen olevan lastensairaala. Laurean toinen huono puoli on se, että sitä saa sitten jankanta aina ja ikuisesti "eikun ee ja aa sinne lauran loppuun, laurEa, eka eeee ja sit aaaa, laurEA, ei laura".
Mutta nuo ammattikorkeakoulujen ym. nimet ne vasta naurettavia ja tekemällä tehtyjä ovat. Jotain muka-latinaa!
Laurea on ammattikorkeakoulu Uudellamaalla. Miksei Laura?