Mies torjui aloitteeni...
Kirjoitti lopuksi vielä:
"Toivottavasti en tässä ole johtanut harhaan, ei ole ollut tarkoitus."
Joku nainen sanoi mulle tuon nähtyään että hän olisi laittanut keskarihymiön vastaukseksi.
En kuitenkaan laittanut, vaan totesin vain että harmi kun hän ei lähde treffeille.
Mitäs mieltä olette?
Kommentit (66)
Rohkeaa, että kysyit. Ja hienoa, että mies vastasi. Vieläpä noin kohteliaasti ja asiallisesti. Tottakai tulee pettynyt olo. Mutta silti tärkeintä on saada vastaus. Hetken päästä on jo muut asiat mielessä.
Monet naiset eivät kertakaikkiaan ymmärrä, mitä nelinkertainen määrä testosteronia kehossa tekee ja tarkoittaa aloitteen teon suhteen.
Tuohan on tosi kohtelias, rehellinen ja suora vastaus. Isot plussat miehelle! Kusipäisintä tuossa tilanteessa on ghostata (tätä suurin osa nykyään tekee).
Tyhmä mies.
Itse olisin käyttänyt tilaisuuden hyväkseni, kun kerran semmoinen avautui. Kunnon mies hoitelee valmiiksi kuuman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies.
Itse olisin käyttänyt tilaisuuden hyväkseni, kun kerran semmoinen avautui. Kunnon mies hoitelee valmiiksi kuuman naisen.
Mieshän voi olla vaikka homo. Mistä AP sen tietäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies.
"Kunnon mies" ei voi olla homo.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on velvollisuus suostua aina naisen pyyntöön jos on vapaa.
Jokaisen naisen velvollisuus on antaa miehille reikiänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies.
Ei se kyllä homo ollut
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies.
Ei se kyllä homo ollut
Ap
Mistä olet näin päätellyt?
Ihme kaveri ap:llä. Mies antoi kohteliaat pakit ja tämä ehdottelee keskarin näyttämistä 🙄. Ap, harmi ettei osunut tällä kertaa mutta mies ei ole tehnyt mitään väärin. Taidatte olla aika nuoria?
Vierailija kirjoitti:
Mikä velvollisuus yhdelläkään miehellä on lähteä yhdenkään naisen kanssa kahville? Miehet eivät ole mitään seksiobjekteja eikä yksikään mies ole naisille mitään velkaa.
Treffailu ei ole mikään ihmisoikeus. Mikä ihmeen stalkkeri ap oikein on? Sairasta ahdistelua ja vainoamista.
Ei kukaan ole kenellekään velkaa seurustelusuhdetta, ei mies eikä nainen. Suorien vastausten antaminen on kunnioittavaa käytöstä. Mutta mistä sait päähäsi, että ap on stalkkeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait maistaa palan miesten maailmaa. Ei ole kyllä koskaan tullutkaan mieleen käyttäytyä törkeästi torjutuksi tulemisen jälkeen.
Ihan normaalia tuo on myös naisille. Ap taitaa olla aika nuori tai kokematon. Kaikki naiset saavat pakkeja joskus.
Mä olen saanut pakit joka ikinen kerta. Eihän se kivalta tunnu. Varsinkin kun tulee sitten verrattua itseään niihin naisiin joilla on aina vientiä ja mua ei kukaan huoli vaikka teen itse aloitteita.
Mutta kukaan ei ole väittänyt että maailma olisi reilu paikka. Varsinkin pariutuminen on raakaa peliä. Joillakin on aina jono kiinnostuneita nuoresta vanhuuteen ja toiset eivät herätä kiinnostusta yhdessäkään koko elämänsä aikana.
Kyllä se on ihan sama meillä naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait maistaa palan miesten maailmaa. Ei ole kyllä koskaan tullutkaan mieleen käyttäytyä törkeästi torjutuksi tulemisen jälkeen.
Ihan normaalia tuo on myös naisille. Ap taitaa olla aika nuori tai kokematon. Kaikki naiset saavat pakkeja joskus.
Naisten saamat pakit on kuitenkin usein sellaisia, että nainen pyrkii kiinnostavan miehen juttusille, mutta mies käyttäytyy epäkiinnostuneesti jne. = pakit. Miehille ne tulee useammin selvästi päin naamaa kun kysytään vaikka kahville.
Mieluummin niin että saa alussa pakit, kuin että tuhlaa useamman kk johonkin fboyhin joka halusi vain ”kevyttä tapailua” eli fwb-suhteen Tälläisiä miehiä löytyy paljon..
Edellä mainitussa tilanteessa se keskari voisikin olla ihan paikallaan.. mutta jos ett edes ehtinyt tuhlaamaan juurikaan aikaa ja ajatuksia häneen ole kiitollinen hönen rehellisyydestään
Ei mitään keskareita, ne kuuluu teini-ikään. Joskus käy näin ja tappio on vaan nieltävä. Mieheltä hyvin asiallinen torjunta, propsit siitä hänelle. Mieluummin suorat ja asialliset pakit kuin vetäytyminen ja vaikeneminen.
Leuka ylös nyt vaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten saamat pakit on kuitenkin usein sellaisia, että nainen pyrkii kiinnostavan miehen juttusille, mutta mies käyttäytyy epäkiinnostuneesti jne. = pakit. Miehille ne tulee useammin selvästi päin naamaa kun kysytään vaikka kahville.
Niin, naiset eivät yritä sumuttaa miehiä yhtä paljon kuin miehet naisia. Niin paljon on miehiä, jotka teeskentelevät olevansa oikeasti kiinnostuneita, vaikka vain pussien tyhjennys on mielessä.
Eräs naispuolinen tuttavani on ihastunut mieheen ja olen seurannut samantapaista tapahtumakulkua vierestä. Mies flirttailee miltei kaikkien naisten kanssa, mutta tämä nainen ei omasta ihastuksestaan johtuen huomaa tätä, vaan tulkitsee kaiken huomion vain itseään koskevaksi. Nainen on lähestynyt miestä aloitteellisesti ja ihmettelee nyt, miksi mies on vetäytynyt.