Mies torjui aloitteeni...
Kirjoitti lopuksi vielä:
"Toivottavasti en tässä ole johtanut harhaan, ei ole ollut tarkoitus."
Joku nainen sanoi mulle tuon nähtyään että hän olisi laittanut keskarihymiön vastaukseksi.
En kuitenkaan laittanut, vaan totesin vain että harmi kun hän ei lähde treffeille.
Mitäs mieltä olette?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran tunsit miehen, niin viestin sijaan minä olisin sinuna kysynyt kahville sopivassa tilanteessa face-to-face. Silloin kahvittelu ei ole niin alleviivatusti treffit.
Yl. hommat etenee paremmin sellaisella kevyellä tapailuotteella kuin sillä, että sovitaan oikeat treffit. Mieshän voi olla kiinnostunut, mutta ei halua treffejä (vielä).
Mistä tarkalleen päättelit miehen olevan kiinnostunut?En tuntenut, olin nähnyt etäisesti siellä rakennuksessa. Muutaman sanan olin jossain yhteydessä vaihtanut.
Ap
Eli olet creepy stalkkeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait maistaa palan miesten maailmaa. Ei ole kyllä koskaan tullutkaan mieleen käyttäytyä törkeästi torjutuksi tulemisen jälkeen.
Ihan normaalia tuo on myös naisille. Ap taitaa olla aika nuori tai kokematon. Kaikki naiset saavat pakkeja joskus.
Naisten saamat pakit on kuitenkin usein sellaisia, että nainen pyrkii kiinnostavan miehen juttusille, mutta mies käyttäytyy epäkiinnostuneesti jne. = pakit. Miehille ne tulee useammin selvästi päin naamaa kun kysytään vaikka kahville.
Niin, naiset eivät yritä sumuttaa miehiä yhtä paljon kuin miehet naisia. Niin paljon on miehiä, jotka teeskentelevät olevansa oikeasti kiinnostuneita, vaikka vain pussien tyhjennys on mielessä.
Miehet eivät mene itseään huomattavasti tasokkaampien naisten kanssa sänkyyn ja näe samalla unelmia kihlasormuksista. Naiset sen sijaan...
M/40
Niin, eivät tietenkään mene kun eivät PÄÄSE. Älä nyt luoja sentään yritä väittää muuta.
Ystäväsi on oikeassa. Lähetä keskarihymiö, niin saat viimeisen sanan etkä ole niin säälittävä kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko viestin laittaminen sitten typerä idea? Kasvotusten pyytämällä kahville olisi ollut hankalaa, mutta mahdollista, mutta olisin voinut joutua odottamaan sopivaa tilaisuutta pitkäänkin. Näimme toisiamme etäältä samassa rakennuksessa, mutta juttusille meneminen ei olisi ollut ihan yksinkertaista työajalla (emme olleet samassa firmassa kuitenkaan). Joskus näin hänet bussipysäkillä, mutta siinä oli muitakin ympärillä... Bussissa en sitten uskaltanut mennä lähelle istumaan :D
Ap
Jotkut (usein miehet, joskus myös naiset) ovat raivoissaan pakkien saamisesta, tulee viestinä nyyhkykappaleita (missä syytetään epäsuorasti sitä, jota ei kiinnosta), aletaan vainota (ahdistavia viestejä pukkaa), puhutaan pahaa, pahimmassa tapauksessa myös aletaan seurata fyysisesti. Ap ei nyt näin ole mielestäni käyttäytynyt. Kunpa useammat ihmiset ymmärtäisivät, ettei kukaan tosiaan ole kenellekään velkaa parisuhdetta. Ei voi alkaa väkisin seurustelemaan, säälistä ei voi kenenkään kanssa olla, ei siitä mitään tule.
Nainen sai pakit, uliuliuli vaan
Miksi siitä pitää tehdä ketju tänne, jos se on kerran arkipäivää
Ymmärsit väärin. Olen saanut pakkeja ja ne vaan pitää hyväksyä, ei voi toista pakottaa rakastamaan. Itse annoin pakit kesäkuussa ja mieshän raivostui. Laittoi mulle syytteleviä biisejä ja pelkkä kaveruus ei kelvannut (on yksinäinen ihminen). En voi pakottaa itselleni tunteita häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies.
Itse olisin käyttänyt tilaisuuden hyväkseni, kun kerran semmoinen avautui. Kunnon mies hoitelee valmiiksi kuuman naisen.
Kunnon mies ei käytä tilaisuutta hyväkseen, kun toinen on romanttisesti kiinnostunut.
Ainoastaan k.mies jättää panematta jos on tsäänssi.
Johtuu median ympärivuorokautisesta rummutuksesta siitä kuinka naiseudessa on kaikki niin ihanaa, hyvää ja kaunista. Nyt sitten voimaantuneina ei enää pystytä käsittämään sitä ettei joku toinen näe sinua samalla tavalla -> miehen on pakko olla persu, kusipää, työtön tai kaikkea niistä.