Läpsin miestäni :(
En ymmärrä itseäni. Sain hirveät kilarit baarista kotiin päästyä siitä, että mieheni jutteli seuraansa änkeneen pubiruusun kanssa. Se näytti niin törkeältä ja tuntui minusta tosi nöyryytetyltä ja nolatulta. Muija heilutteli tukkaa ym. ja mieheni tuijotti sitä silmiin. Tuttavammekin noteerasi muijan ja mieheni. Olen tehnyt saman kerran aiemminkin. En tajua, mikä minuun on mennyt. Olen järkyttynyt, häpeissäni ja ymmälläni. En hyväksy lyömistä. Heitin myös juomat kotona miehen päälle. Pyysin monta kertaa anteeksi ja mies sanoi ymmärtävänsä, koska loukkasi minua ja suhdettamme. Kuinka pahana tapauksena pidät minua?
Kommentit (25)
Kyllä teidän pitäisi saada ihan puheella tuo käytös loppumaan, ja jos ei lopu, niin erotkaa. Ja molemmat voisitte lakata ottamasta viinaa.
Kyllä teidän pitäisi saada ihan puheella tuo käytös loppumaan, ja jos ei lopu, niin erotkaa. Ja molemmat voisitte lakata ottamasta viinaa.
Kyllä teidän pitäisi saada ihan puheella tuo käytös loppumaan, ja jos ei lopu, niin erotkaa. Ja molemmat voisitte lakata kyntenne.
Ap, sinulla on vihanhallintaongelma. Suosittelen sinulle ammattiapua. Voisit myös miettiä, onko juuri tämä mies niin ihana, että haluat katsella häntä lopun elämäsi vai olisiko sittenkin viisaampaa lähteä eri teille.
JÄTÄ SE SIKA!!! ET ANSAITSE TUOLLAISTA KÄYTÖSTÄ! YÖK!