Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läpsin miestäni :(

Vierailija
13.10.2013 |

En ymmärrä itseäni. Sain hirveät kilarit baarista kotiin päästyä siitä, että mieheni jutteli seuraansa änkeneen pubiruusun kanssa. Se näytti niin törkeältä ja tuntui minusta tosi nöyryytetyltä ja nolatulta. Muija heilutteli tukkaa ym. ja mieheni tuijotti sitä silmiin. Tuttavammekin noteerasi muijan ja mieheni. Olen tehnyt saman kerran aiemminkin. En tajua, mikä minuun on mennyt. Olen järkyttynyt, häpeissäni ja ymmälläni. En hyväksy lyömistä. Heitin myös juomat kotona miehen päälle. Pyysin monta kertaa anteeksi ja mies sanoi ymmärtävänsä, koska loukkasi minua ja suhdettamme. Kuinka pahana tapauksena pidät minua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!!! ET ANSAITSE TUOLLAISTA KÄYTÖSTÄ! YÖK!

Vierailija
22/25 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidän pitäisi saada ihan puheella tuo käytös loppumaan, ja jos ei lopu, niin erotkaa. Ja molemmat voisitte lakata ottamasta viinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidän pitäisi saada ihan puheella tuo käytös loppumaan, ja jos ei lopu, niin erotkaa. Ja molemmat voisitte lakata ottamasta viinaa.

Vierailija
24/25 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidän pitäisi saada ihan puheella tuo käytös loppumaan, ja jos ei lopu, niin erotkaa. Ja molemmat voisitte lakata kyntenne. 

Vierailija
25/25 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla on vihanhallintaongelma. Suosittelen sinulle ammattiapua. Voisit myös miettiä, onko juuri tämä mies niin ihana, että haluat katsella häntä lopun elämäsi vai olisiko sittenkin viisaampaa lähteä eri teille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan