Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä yksi lapsi?

Vierailija
13.10.2013 |

Olen saanut kaksi lastamme aika nuorena 19 ja 21 kolmas lapsi oli haaveissa hieman isommalla ikäerolla( 3.v) 

aikaa kumminkin kului ja oli kaikenlaista ja nyt olen 30.v olen taas alkanut miettiä josko nyt tehtäis sitä kolmatta, tosin olen sitä mieltä että hän tarvii sitten myös kaverin.. 

Toisaalta taas mietin että nyt on ihanan helppoa kun lapset on isoja, olen kotirouva ja minulla on hyvin aikaa itselleni kunnes lapset tulevat koulusta..

onko muita iltatähden suunnittelijoita tai saaneita? Kertokaa kokemuksistanne

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 18:05"]

Mä olen työekämässä ja ikää 34 v. Meillä on kanssa kaksi lasta, jotka on 9 ja 5 vuotiaat. Otatin kevättalvella gynellä käydessä kierukan pois, kun se oli tulossa kohta  vaihtoikään. Sanoin miehelle, että haluan kokeilla ainakin vuoden ilman kemiallista ehkäisyä, mutta jos hän haluaa tehdä mut raskaaksi, niin ok. en pakota käyttämään kumeja. No jonkin aikaa mies räpelsi kumien kanssa, mutta sitte sanoi, että saa tulla jos tullakseen ja hän ei jaksa käydä kortsuilla nautintoaan pilaamaan. Eli ehkäisyä ei ole ja kolmatta lasta kovasti toivon, vaikka vielä ei meillä ole tärpännyt.

Miten sun mies suhtautuu noihin vauvahaaveisiisi?

[/quote]

No on siinäkin perustelu tehdä lapsi. Voihan vittujen kevät taas tätä ihmisten touhua. Enkä muuten ymmärrä tommosia miehiäkään, joille kumin käyttö on jotenkin niin kauheen vaikeeta. "Räpeltämistä"? Kyllä mun mies osaa oikein näppärästi sen räpeltämättä asettaa. Tosimies ei vaadi naistaan pilaamaan kehonsa tasapainoa napsimalla kaiken maailman hormoninappeja ja inise jostain ehkäisystä. Todellakaan.

[/quote]

Mullakin tulee tuosta räpeltämis-sanan käytöstä kumin käytöstä puhuttaessa, että taitaa mies olla muutenkin melkoinen räpeltäjä.

Vierailija
22/23 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 18:41"]

Mä olen työekämässä ja ikää 34 v. Meillä on kanssa kaksi lasta, jotka on 9 ja 5 vuotiaat. Otatin kevättalvella gynellä käydessä kierukan pois, kun se oli tulossa kohta  vaihtoikään. Sanoin miehelle, että haluan kokeilla ainakin vuoden ilman kemiallista ehkäisyä, mutta jos hän haluaa tehdä mut raskaaksi, niin ok. en pakota käyttämään kumeja. No jonkin aikaa mies räpelsi kumien kanssa, mutta sitte sanoi, että saa tulla jos tullakseen ja hän ei jaksa käydä kortsuilla nautintoaan pilaamaan. Eli ehkäisyä ei ole ja kolmatta lasta kovasti toivon, vaikka vielä ei meillä ole tärpännyt.

[/quote]

No on siinäkin perustelu tehdä lapsi. Voihan vittujen kevät taas tätä ihmisten touhua. Enkä muuten ymmärrä tommosia miehiäkään, joille kumin käyttö on jotenkin niin kauheen vaikeeta. "Räpeltämistä"? Kyllä mun mies osaa oikein näppärästi sen räpeltämättä asettaa. Tosimies ei vaadi naistaan pilaamaan kehonsa tasapainoa napsimalla kaiken maailman hormoninappeja ja inise jostain ehkäisystä. Todellakaan.

[/quote]

ai miten niin kys. Henkilö jätti ehkäisyn pois koska haluaa lapsen, eikö se ole aika normaali perustelu?

[/quote]

Niin ja kommentoija tarkoitti ko. henkilön miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 18:41"]

[/quote]

[/quote]

ai miten niin kys. Henkilö jätti ehkäisyn pois koska haluaa lapsen, eikö se ole aika normaali perustelu?

[/quote]

Niin ja kommentoija tarkoitti ko. henkilön miestä.

[/quote] No jospa siitä vaimosta vaan tuntui se miehen kortsujen käyttö "räpellykselle", kun hän itse toivoi vielä lasta miehen vielä empiessä. Lopulta myös mies kyllästyi turvaseksiin ("tulee jos tullakseen"), kun se jätettiin hänen huolekseen... Noinhan siinä muuten hyvin usein käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme