Miehet: rakennekynnet, geelikynnet vai tavallinen kynsilakka?
Niin että mikä se on nätein? Oma mies nähtävästi ihastui heti kun varpaankynsiin laitettiin geelaus ja toisaalta ei-innostui kun laitoin rakennekynnet sormiin. Että mikä mahtaa olla ison osan miesten mieleen? Nudea ei kannata ehdottaa, mulla ei riitä siihen ns. luontainen kauneus :D
Kommentit (15)
Tähän on pakko todeta, ettei väliä. Tuskin erottaisin paitsi tavalliset kynnet.
Minun mies tykkää mun maltilliset pitkistä kynsistä. Kaksi kertaa myös tuntematon nainen kehunut käsiäni ja kynsiäni kauniiksi. Minulla on hyvin sirot ranteet ja sormet. Ja aina ranskalainen lakkaus. Viimeksi Sokoksella kun maksoin ostoksiani naismyyjä huudahti että oi, miten kauniit kädet ja kynnet :D vähän huvitti.
Sori mut ärsyttää nää akat mitkä laittaa parhaillaan satasia kynsiin ja sit ei voi edes tiskata omaa kahvikuppia ja kuljetaan pikkurilli pystyssä ettei kynnet kärsi. Hienohelmat on rasittavia.
Mitä hlvetin väliä, ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sori mut ärsyttää nää akat mitkä laittaa parhaillaan satasia kynsiin ja sit ei voi edes tiskata omaa kahvikuppia ja kuljetaan pikkurilli pystyssä ettei kynnet kärsi. Hienohelmat on rasittavia.
Hyvin sanottu.
Sellaiset mahdollisimman normaalit kynnet. En tiedä onko ne rakennekynnet vai mitkä, mutta sellaiset möhkälekynnet on kauheat. Eli ensin kasvaa vähän matkaa omaa kynttä, ja sitten alkaa sellainen omasta kynnestä koholla oleva möhkälemäinen osuus.
Vierailija kirjoitti:
Hommasin joskus geelikynnet ja oli ohjeet, että edes valoja ei saa laittaa katkaisijasta pois sormin vaan pitää käyttää rystysiä. :D No ei ne kauaa kestänyt kun huolsin pyöräni. Yksitellen napsahdellen lensi irti ja sattui.
Kaikkea me naiset tehdään. Ei ole käytännölliset, ei.
... Vai että ei riitä luontainen kauneus kynsissä..
Oon sanaton.
Normaalit kynnet eikä mitkään kotkan varpaat.
En tiedä noiden eroa. Se ihan perus ranskalainen manikyyri on kaunis. Olikohan se niin?
Vierailija kirjoitti:
... Vai että ei riitä luontainen kauneus kynsissä..
Oon sanaton.
Hän yritti sanoa kauniisti "minulla on rumat kynnet".
Luultavasti tarkoitti, että kynnet eivät kasva pitkiksi ja ovat hauraat ja ohuet muutenkin. Semmoiset tavalliset.
No enpä tiedä.
Seksikkäitä on kun nainen ei ole hienohelma ja nirppanokka vaan tarvittaessa vetää hanskat käteen ja putsaa vaikka hajulukot tai ilmastoinnin tai hakkaa halkoja kirveellä.
Ei niiden kynsien kanssa käsitellä vehjettäkään kuten pitäis.
Taas kysely miehille, jossa naiset tulevat kertomaan miten (tosi)miehet vastaisivat.
Vastataan nyt silti. Lyhyeksi leikatut lakkaamattomat, lakattuna vielä menettelee.
Ihan oikeasti, MILLAINEN ihminen tekee näitä ketjuja miehille naisten palstalla? :'D Mikä älykkyysosamäärä tällaisilla henkilöillä on??
Mistä hitosta minä voin tietää mitkä kynnet ne on :D Sellaiset aika luonnolliset, puhtaat, ei liian pitkät on parhaat. Onko ne sitten.... kynsilakatut? En tiedä. Ei kiinnosta opiskella.
M33