Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V###u kun ärsyttää työpaikan valittajat, kaikki on aina huonosti

Vierailija
05.09.2020 |

ja hankalaa. Pienimmästäkin vastoinkäymisestä hirveä kitinä. Työ on vain työtä, miksi siihen pitää niin tunteikkaasti suhtautua.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hauska valittaa asiasta kuin asiasta ja seurata kuinka monta idioottia lähtee mukaan kitinään. Sitten voin tuoda asian esille pomon kanssa keskustellessa kuinka se ja se valittivat taas kerran siitä ja siitä asiasta ja voisiko asialle tehdä jotain koska ainainen valitus häiritsee työntekoa jne.

Vierailija
22/31 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V###u kun ärsyttää Ap:n kaltaiset kitisijät jotka kitisee kitisemisestä. Älä kitise vaan anna olla äläkä kitise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaverina tällainen kitisijä, valittaa kaikesta, käyttäytyy passiivis-aggressiivisesti, tiuskii, mököttää ja draamailee. On todella raskas tapaus.

Vierailija
24/31 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä asioista valittavat? Jos on epäkohtia työssä tai työoloissa niin niistä pitääkin valittaa, tosin semmoiselle henkilölle joka on vastuussa asian korjaamisesta.

Vierailija
25/31 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkaverina tällainen kitisijä, valittaa kaikesta, käyttäytyy passiivis-aggressiivisesti, tiuskii, mököttää ja draamailee. On todella raskas tapaus.

Varmasti yhtä raskas kuin sinä? Helppo tilittää muista kun ei itse ikinä katsota itseään peilistä.

Vierailija
26/31 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuvatko vastoinkäymiset esim. siitä että töissä on vanhentuneet järjestelmät joita ei ole päivitetty ajan tasalle, töitä on liikaa työaikaan nähden, liikaa migromanagerointia/muuten huonosta managerikulttuurista tai että työpaikka ei tarjoa tarpeeksi koulutusta työntekijöilleen? En tiedä mitä haluat sanoa tuolla, että työ on vain työtä, mutta on työnantaja vastuu tehdä työntekijöiden työ mahdollisimman sujuvaksi. Jos monet henkilöt valittavat aina samoista asioista niin silloin kyllä varmasti on jotain siinä työpaikassa fundamentaalisti vialla.

Vierailija
27/31 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä asioista valittavat? Jos on epäkohtia työssä tai työoloissa niin niistä pitääkin valittaa, tosin semmoiselle henkilölle joka on vastuussa asian korjaamisesta.

Valittavat, jos joku asia muuttuu. Ihan sama vaikka asiat menisivät parempaan suuntaan. Osalla ihmisistä on aivan valtava muutosvastarinta.

Vierailija
28/31 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt itse työilmapiirin parantamiseksi?

Vierailija
29/31 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valittavat, jos joku asia muuttuu. Ihan sama vaikka asiat menisivät parempaan suuntaan. Osalla ihmisistä on aivan valtava muutosvastarinta.

Tarjoaako työpaikka tarpeeksi koulutusta sopeutua uusiin muutoksiin ja viekö uuden asian oppiminen niin paljon aikaa, että ei ehdi tekemään niitä omia pakollisia töitä? Vaikka muutokset olisivatkin pidemmän päälle hyväksi, täytyy ne kuitenkin hoitaa sillä tavalla että työntekijöillä on rauhassa aikaa oppia uusi systeemi ja heitä tuetaan uuden asian oppimisessa. Tietysti on aina se pieni ryhmä joka vastustaa kaikkea muutosta joka tapauksessa.

Vierailija
30/31 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valittaja valittaa valittajista...

Ymmärrän ap:ta täydellisesti, jatkuva valitus vie energian ympäristöltään.

Vierailija
31/31 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika positiivinen luonne mutta suhtaudun kyllä lisätöihin tai työn vaikeuttaviin uusiin sääntöihin negatiivisesti. Olen harmissani ja näytän sen. En kestä näitä puukasvoja, jotka esimiehen edessä hymisevät ja ottavat kaiken kakan niskaan mutta selän takana motkottavat ja valittavat. Esimies kutsuukin minua valittajaksi, kun olen niitä harvoja, jotka purnaavat heti asian kuultuaan mutta hyväksyvät sen sitten ajan kanssa. Nämä muut purnaavat jatkuvasti selän takana mutta eivät suurin surminkaan näytä sitä esimiehelle. Jos vain pystyvät, yrittävät kyllä nakertaa tältä penkkiä alta.

Pidän parempana hetken avointa purnausta kuin vuosikausien myrkyllistä selän takana puhumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi