Kannattaako meidän tilanteessa toisen jäädä kotiin?
Suunnitellaan ekaa ja tokaa lasta. Miehen tulot 2000 netto ja naisen tulot 1650 netto. Minkälaiset tulot olisi jos nainen olisi 4 vuotta putkeen lapsen kanssa kotona? Vakituinen työ odottaisi taustalla. Asuminen omistusasunnossa.
Kommentit (86)
Naisen ei ainakaan kannata jäädä kotiin kovin kauaksi aikaa tai koko ura haihtuu hittoon.
Nainen menettää palkat ja eläkkeet neljän vuoden ajalta eikä miehen tuloilla mitenkään korvata niitä naiselle. Surkea diili.
Vierailija kirjoitti:
Noilla tuloilla ei lpasia kannata hankkia ollenkaan.
Ja kannattaa muistaa että lapsia ei tilata.
Noilla tuloilla ollaan kohta kerätty miljoonan markan suuruinen omaisuus. Mitä itse olet saanut aikaan? Ap
Tietääkö kukaan miten tuosta kotona lapsen kanssa olemisesta maksetaan? Ei voi olla tyhmä kysymys kun ei lapseton ihminen tunne tätä aihetta.
Kannattaisiko tutustua kelan sivuihin? Vinkkinä tämän kerran ettei tuossa konkurssissa taloutta kaada vaikka mieskin lapsen kanssa hetken olisi kotona toisin kuin yleisesti luullaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tutustua kelan sivuihin? Vinkkinä tämän kerran ettei tuossa konkurssissa taloutta kaada vaikka mieskin lapsen kanssa hetken olisi kotona toisin kuin yleisesti luullaan.
Perus KVG vastaus ja siitä suunnaton ylemmyydentunto. Olisi kiva jos perustelisit tuota meidän konkurssihanketta. Ihan tosissani tuolla kerroin, että meillä on näillä tuloilla jo nyt kerättynä ihan siedettävä omaisuus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla tuloilla ollaan kohta kerätty miljoonan markan suuruinen omaisuus. Mitä itse olet saanut aikaan? Ap
Laskette edelleen markoissa? 🙊 Kuka teitä edes uskaltaisi neuvoa.
No, selvitä itse asia KELA:n sivuilta ja laske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olet niin varakas niin mitä täällä edes kyselet, pamahda paksuksi vaan, siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhuu vielä vuonna 2020 markoista?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus KVG vastaus ja siitä suunnaton ylemmyydentunto. Olisi kiva jos perustelisit tuota meidän konkurssihanketta. Ihan tosissani tuolla kerroin, että meillä on näillä tuloilla jo nyt kerättynä ihan siedettävä omaisuus. Ap
No kuule kun olen saanut sieltä kelan sivuilta kaiken tarvitsemani tiedon asian suhteen. Ne sivut on niinkuin sitä varten tehty että sieltä löytyy tieto. Varmaan kannattaa katsoa peiliin jos syyttelee av:lla muita ylimieliseksi mutta itse ei suostu kelan sivuja avaamaan silloin kun tuet mietityttää. Mitä te edes tukia mietitte tai tarvitsette jos on jo omaisuusasiat kunnossa.
Lasten jälkeen eu säästöön jää mitään vaan joudutte käyttämään ne kuppaset pennoset
Sovitaanko illaksi joku miitti keskustan kuppilaan ja mennään sinne kaikki yhdessä haukkumaan ap:ta.
Ole kotona, mutta huolehdi, että lasten ikäero on alle 3 v ja saat ansiosidonnaista vanhempainpäivärahaa ja sitten käy osa-aikatyössä, kun putoat kotihoidontuelle. Vuorotelkaa miehen kanssa lastenhoidossa niin, että olet osa-aikaisesti töissä ja mies kokoaikaisesti. Pienistä palkkatuloista jää kivasti käteen, kun lisänä on kotihoidontuki ja lapset eivät käy päivähoidossa, maksuja ei sieltä tue. Tosin paljonko noin pienillä tuloilla joutuisi maksamaan päivähoidosta?
Lapset on konkurssihanke saipa sitä sitten satasen hoitotukea kuukaudessa tai ei ja vaikka olisi miljoonan markan omakotitalo Salossa tai Jämsässä. :D Maa kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sillä kustannat juuri ja juuri yhden lapsen aikuiseksi asti.