Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset salilla.

Vierailija
12.10.2013 |

Jaksan kyllä hämmästellä naisia salilla.Itse menen rahan edestä kuntoilemaan,toiset näyttivät keskittyvän puhelimen näppäilemiseen,juoruiluun ja itsensä ihasteluun peilistä.Voiko noista edes sanoa,että on käynyt salilla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 22:25"]

Mulla o puhelimessa sellanen kuntosali-sovellus. Katon siitä saliohjelman.

[/quote]

Wut?Siis laitteissa kuntoillessa kattelet,mitkä laitteet on vapaana vai..?Ja saliohjelman voi katsoa ennen salia,eikä salissa.

Vierailija
22/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösillehän se on sellaista hupia, että mennään sinne salille ystävättären kanssa ja käytetään aika juoruiluun ja sitten siinä sivussa tehdään mitä tehdään, jos tehdään. Sillä eivät hauikset kasva,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No salilla jossa minä käyn, kaikki kyllä treenaavat ihan tosissaan, olivat sitten miehiä tai naisia. Mitään puhelimen näppäilyä ja peilailua en ole nähnyt siellä kenenkään harrastavan.

Vierailija
24/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käy salilla raatamassa eikä esiintymässä. Sanotaan nyt näin, että penkkipunnerruksessa nousee 75 kiloa, jalkaprässissä nousee 120 kiloa ja hauiskäännössä on 20 kiloa kummassakin kädessä jne. Ei paha, eh? Varsinkin, kun hän painaa 55 kiloa itse.

Vierailija
25/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ot, mutt joku valitti näistä porukoista salilla:

mä oon ihan törkeen ujo ja pelkään sosiaalisia tilanteita, mun on käytännössä pakko aina kulkee siellä jonkun kaverin kanssa, siis kaveri on laitteessa, mä selitän, ootan ett pääsen laitteeseen ja sit seuraan sitä. jos oisin yksin, tulee tunne ett oon muitten silmätikku. kerran ku koitin mennä yksin en päässyt juoksumatolta minnekään, tuli jonkinlainen paniikki ja lähin pois.. :/ 

okei, alkoholin avulla pystyn yksin treenaa, mutt se ei oo järkevää. kauppaan meen aina humalassa, siis se tungoksessa oleminen, kun joutuu lukee niitä  tuotetietoja ku joku ukko kyylää ja tuhisee siinä vieressä "ett mitä sä niitä tietoja sitä tihrustat, syö rohkeesti vaa nii lihosit!½!!"

tarviin apua, tiedän, mutt ku ei oo rohkeutta hakee sitä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi