Millainen mies ryhtyy gynekologiksi?
Miten jollekulle tulee mieleen että haluaa erikoistua nimenomaan naistenvaivoihin ja eikö ole vaikeaa kun ei ole samaistumispintaa oireisiin?
Vai tuleeko erikoistuminen jotenkin sattumalta, kun huomaa opiskellessa että tällä alueella olisi tarvetta lääkärille?
Kommentit (47)
Onneksi lääkäreillä ei ole samaistumispintaa useimpiin muihinkaan sairauksiin, lääkäripula jo muutenkin.
Tuttu erikoistui patologiksi. On edelleen hengissä, eli ei ole samaistumispintaa vainajiin. Pitää kuolemansyyn selvittämistä mielenkiintoisena työnä.
Hyvällä tuurilla sattuu joku tunnettu poliitikko asiakkaaksi. Aaaaaaaahhhh.............
On tässäkin keskustelun aihe, osoittaa vaan ihmisten typeryyttä!
Enpä tiedä mutta vaimo menee aina nais gynelle. Kun vaimo oli synnyttämässä paikalle tuli mies gyne ja tottakai tunki sormensa "sinne" tunnustellakseen kohdun suuta. Vähä vitu**i aviomiehenä katsoa vierestä vaikka heille se on arkipäivää.
Sellainen, joka on tehnyt harrastuksesta ammatin.
Olin yksityisessä lääkärikeskuksessa töissä, ja firman miesgyne änkesi pikkujouluissa pakostakin naisten saunavuorolle. Häiriötapauksia siis.
No entä nainen joka haluaa urologiksi? Yök 😵
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä mutta vaimo menee aina nais gynelle. Kun vaimo oli synnyttämässä paikalle tuli mies gyne ja tottakai tunki sormensa "sinne" tunnustellakseen kohdun suuta. Vähä vitu**i aviomiehenä katsoa vierestä vaikka heille se on arkipäivää.
Vähän oot nolo :D
Tiedän yhden miesgynen, on hyvin outo tyyppi, ihmettelen, kuka hänen vastaanotollaan haluaa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt sekä mies- ja naisgyniksillä, mutta enemmän naisissa on ollut niitä kovakouraisia ronkkijoita kuin miehissä. Esimerkiksi raskaana ollessa ja synnytyksien jälkeen haluaa vain ammattitaitoisen gyniksen ja silloin hänen haarojenvälillään ei ole mitään merkitystä.
No jos esimerkiksi synnytykset sattuisi kiinnostamaan, miksei muka miestä voisi? Tai gynekologiset sairaudet, ei kai ne sen vähemmän kiinnostavia ole kuin vaikka suolisto- tai silmäsairaudet. Eiköhän siinä työssä kaikki "romantiikka" aiheesta karise aika nopeasti. Ja ei kaikki gynet varmaan pelkkiä sisätutkimuksia päivät pitkät tee. Ja melko pervo pitäisi tosiaan olla jos tavallisten, eri ikäisten naisten jos jonkinkuntoisista römpsistä jotenkin kiihottuisi.
Vierailija kirjoitti:
Olin yksityisessä lääkärikeskuksessa töissä, ja firman miesgyne änkesi pikkujouluissa pakostakin naisten saunavuorolle. Häiriötapauksia siis.
Yksittäistapaus siis vain, eli hän ei edusta kaikkia miesgyniksiä. Tuskin yksityisellä on varaa pitää palkkalistoillaan ammattitaidotonta gynistä, oli hän sitten nainen tai mies.
Miesgynet ovat yleensä omituisia.
Kokemukseni mukaan miesgynekologi ei voi mitenkään ymmärtää, miltä esim. vaikeammat vaihdevuosioireet tuntuvat, vaan väittää vastaan. Siispä keski-ikäinen naisgynekologi.
Huomasin kyllä että ainakin paksusuolentähystäjänä olevat miehet ilmeisesti nauttii enemmän naisten probettelusta kun olivat niin vaikeana itse käydessäni, ei edes päin kehdattu katsoa kun oli juuri karvaisessa hanurissani käyty kun sehän on aivan hemmetin homoseksuaalista.
Siitä asti kun tuli vapaus valita, olen käynyt vain naisgyneillä.
Onhan niissä outoja ja vain vitunperässä erikoistuneita friikkejä. Näitä tulee ilmi maailmallakin aina silloin tällöin.
Pakkomielle pimppeihin.