Mies raivostuu aina kun lämmitän thai cubea "Suomessa syödään suomalaista ruokaa"
Olen tykästynyt noihin thai cube ruokabokseihin ja ostanut niitä paljon viime aikoina. Mies saa tästä aina omituisia kilareita. Nyt viimeksi nalkutti että kämppää täytyy kuulemma tuulettaa loppupäivä kun se "thaik kupaska" haisee. Mitähän tuonkin päässä liikkuu...
Kommentit (18)
Se on sun mies. Kysy siltä, että mitä sen päässä liikkuu🤔
Juu, ihan varmaan raivostuu. Jaksuja.
Paras on chicken tikka masala. Vesa ei tajuu.
Miehesi mielestä aika moni muukin ulkomailta meille tullut ruoka pitäisi sitten kieltää. Pizza, pasta, riisi... jopa perunakin on ulkomaan tuliaisia.
Juu, seuraava kiitos. Jokainen syö juuri sitä mitä tahtoo, jos nyt toinen ei satu olemaan niin allerginen sille ruualle, että kuolee jo pelkästä "hajusta".
Mistä te löydätte tuollaisia äijiä? 🙄
Otsikon perusteella surkea trolli.
Tässä on ihan uusi idea provolle 4/5
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ihan uusi idea provolle 4/5
ei todellakaan ole edes 0/5 vaan luokatonta ripulia
Mies ei itse siis syö muuta kuin ratamoa, ruisleipää ja poroa?
No eihän hän tuolla logiikalla saisi syödä lähes mitään :D
Jos oikeasti kuulisin tuollasen juntin aivopierun, niin se olisi bye-bye...tosin eiköhän tää olisi tullut ilmi jo ennen kuin olisi miehekseni päässyt.
Minäkin tykkään niistä thaikuutioista!
Noi cubet on kyllä järkyttävää paskaa.
Suoranainen loukkaus thai ruoalle.
Mitä se sitten syö. Nauriita ja läskisoosia?
En kyllä itse pysty kuvittelemaan onnistunutta liittoa miehen kanssa, joka ei ole kiinnostunut kokeilemaan etnisiä ruokia eikä mitään muutakaan uutta. Meillä mies kokkaa ja syö yhtälailla suomalaista kuin vaikkapa etiopialaista ruokaa.
joojootottakai
sellanen päivän miesvihaketjun yritys
vähän panostat tohon tarinaas niin lähtee provo paremmin liikkeelle