Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sulon isä vaatii keskustelun poistoa ja sehän onnistuu!

Vierailija
12.10.2013 |

Entäs jos vartija vaatii videon poistoa, onnistuuko?

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat mölisevät aivottomina jonkun ilmapalloisän perässä

Juu, kaikki on totta, mitä facebookkiin pannaan

Tulee niin mieleen ne laittomat huostaanototkin kunnollisilta vanhemmilta. Sossut riistää ahneuksissaan ihan kunnollisilta ja normaali äo-vanhemmilta lapsen ihan vittuillakseen.

Ja aina on lauma, joilla ei ole aivoja, jotka menee matkassa

Miksi hymyä ja seiskaa myydään..juuri siksi, että tässä on se asiakaskunta. Mölisevä ja aivoton lammaslauma

Vierailija
62/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:32"]

Mammat mölisevät aivottomina jonkun ilmapalloisän perässä

Juu, kaikki on totta, mitä facebookkiin pannaan

Tulee niin mieleen ne laittomat huostaanototkin kunnollisilta vanhemmilta. Sossut riistää ahneuksissaan ihan kunnollisilta ja normaali äo-vanhemmilta lapsen ihan vittuillakseen.

Ja aina on lauma, joilla ei ole aivoja, jotka menee matkassa

Miksi hymyä ja seiskaa myydään..juuri siksi, että tässä on se asiakaskunta. Mölisevä ja aivoton lammaslauma

[/quote]

Siksi parhaamme teemme, että saamme teidät lopettamaan tämän mölinän.

Totuus on jossain puolessa välissä ja silloin kun sitä ei tiedä kun asianomaiset itse, on parempi apinalaumankin vaan olla hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas fiksua porukkaa täällä tuntuu olevan kun katsovat videon ja lukevat isän selityksen tapahtuneesta, ja ymmärtävät missä meni pieleen.

Vierailija
64/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:42"]

Aikas fiksua porukkaa täällä tuntuu olevan kun katsovat videon ja lukevat isän selityksen tapahtuneesta, ja ymmärtävät missä meni pieleen.

[/quote]

ja sehän juuri sitä isukkia ja sen kavereita harmittaa niin että pitää tulla tänne raivoamaan ja vaatimaan keskustelun loipettamista.

Vierailija
65/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit!

Vierailija
66/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut näitä keskusteluja, ja huomannut että ilmapalloisän puolustajat ovat näissä kaikkein rääväsuisimpia keskustelijoita. Katkerina haukkuvat kaikki toisin ajattelijat ja yrittävät tukkia ihmisten suut. Raivo vaan kasvaa, kun ilmapalloisä ei saanutkaan julkista mielipidettä puolelleen. Turha nyt on mölistä, itsepä ilmapalloisä tämän keskustelun herätti. Pieniä oman elämän vastoinkäymisiä ei tarvitse tragedisoida ja julkistaa, Teemu!

Vierailija
67/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jauhatte jostain ilmapalloisästä ja kohdistatte negatiiviset tunteenne häneen, mutta tässä on aivan varmasti "vähän" isompi kuvio ja salaliittoteoria taustalla!

http://www.vauva.fi/keskustelu/3874512/ketju/vertauskohtaa_stockan_vartijan_kohteluun

Vierailija
68/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:29"]

Te jauhatte jostain ilmapalloisästä ja kohdistatte negatiiviset tunteenne häneen, mutta tässä on aivan varmasti "vähän" isompi kuvio ja salaliittoteoria taustalla!

http://www.vauva.fi/keskustelu/3874512/ketju/vertauskohtaa_stockan_vartijan_kohteluun

[/quote]

Jotenkin typerä ketju, en jaksanut lukea. Ilmapalloisä on yksinkertaisesti itsekäs ja tyhmä kun loukkaantui ja julkisti asian, ei siihen sen kummempia salaliittoteorioita tarvita.

Vierailija
69/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:31"]

[/quote]

Jotenkin typerä ketju, en jaksanut lukea. Ilmapalloisä on yksinkertaisesti itsekäs ja tyhmä kun loukkaantui ja julkisti asian, ei siihen sen kummempia salaliittoteorioita tarvita.

[/quote]

mutta mitähän juuri se kyseinen ilmapallo sisälsi koska se piti saada? Hmmmm

Vierailija
70/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:31"]

[/quote]

[/quote]

mutta mitähän juuri se kyseinen ilmapallo sisälsi koska se piti saada? Hmmmm

[/quote]

Teemua vain harmitti kun ei saanut tahtoaan läpi. Itsekkäät ihmiset ovat ennenkin aloittaneet sotia sen vuoksi.

Vierailija
71/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:28"]

Nostan tätä ketjua ihan vaan siksi, koska ärsyttää tyypit, jotka haluaa nostaa valtakunnallisen kohun somessa ja sitten, kun onnistuvat siinä ja huomaavat, että kaikki ihmiset ei komppaakaan heitä ihan sataprosenttisesti, niin sitten aletaan nillittää ja halutaan ne oman mielipiteen vastaiset keskustelut somesta pois.

[/quote]

Seconded.

Vierailija
72/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:25"]

Olen lueskellut näitä keskusteluja, ja huomannut että ilmapalloisän puolustajat ovat näissä kaikkein rääväsuisimpia keskustelijoita. Katkerina haukkuvat kaikki toisin ajattelijat ja yrittävät tukkia ihmisten suut. Raivo vaan kasvaa, kun ilmapalloisä ei saanutkaan julkista mielipidettä puolelleen. Turha nyt on mölistä, itsepä ilmapalloisä tämän keskustelun herätti. Pieniä oman elämän vastoinkäymisiä ei tarvitse tragedisoida ja julkistaa, Teemu!

[/quote]

Ei jäänyt epäselväksi oliko puolueeton näkökulma vai ei =D RepsKops!

Vierailija
73/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:28"]

Nostan tätä ketjua ihan vaan siksi, koska ärsyttää tyypit, jotka haluaa nostaa valtakunnallisen kohun somessa ja sitten, kun onnistuvat siinä ja huomaavat, että kaikki ihmiset ei komppaakaan heitä ihan sataprosenttisesti, niin sitten aletaan nillittää ja halutaan ne oman mielipiteen vastaiset keskustelut somesta pois.

[/quote]

Samaa mieltä.

Vierailija
74/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:25"]

[/quote]

Ei jäänyt epäselväksi oliko puolueeton näkökulma vai ei =D RepsKops!

[/quote]

Samaa mieltä!

Vierailija
75/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 09:45"]

Vartija toimi oikein koska isälle sanottiin, ettei palloa saa viedä kaupasta ulos. Olisivat saaneet pitää palloa vaikka sulkemisaikaan asti mutta kaupan sisällä, niitä palloja ei saanut viedä ulos.

[/quote]

Aa, olit kuulemassa mitä isälle sanottiin? Sitten tietenkin asia on toinen.

[/quote]

Isähän ihan itse Facebookissa kertoi, mitä hänelle sanottiin pallosta!

>>Inforouva: Ilmapalloja ei saa ottaa, antakaa se takaisin!
Isä: Emme ole anastaneet sitä vaan saimme sen käyttöömme, ymmärräthän se auttaa minua löytämään lapseni, jos hän eksyy minusta tässä tungoksessa.
Inforouva: Kuka antoi!? Mikä osasto?! Niitä ei saa jakaa!! 
Isä: Anteeksi vaan mutta vasikointi ei kuulu tapoihini ja en aio ilmiantaa teille ihmistä joka on tehnyt hyvin. Vain että hän voisi saada kuraa niskaan teiltä. >>

Vierailija
76/153 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isähän ihan itse Facebookissa kertoi, mitä hänelle sanottiin pallosta!

>>Inforouva: Ilmapalloja ei saa ottaa, antakaa se takaisin!
Isä: Emme ole anastaneet sitä vaan saimme sen käyttöömme, ymmärräthän se auttaa minua löytämään lapseni, jos hän eksyy minusta tässä tungoksessa.
Inforouva: Kuka antoi!? Mikä osasto?! Niitä ei saa jakaa!! 
Isä: Anteeksi vaan mutta vasikointi ei kuulu tapoihini ja en aio ilmiantaa teille ihmistä joka on tehnyt hyvin. Vain että hän voisi saada kuraa niskaan teiltä. >>

[/quote]

Isä tosiaan kirjoitti ihan itse facebookkiin noin ja en ymmärrä miksi täällä vängätään siitä mitä isä sanoi tai ei sanonut.

Isän puolustajat eivät voi isän sanoja muuttaa muuksi.

Video myös kuvailtiin isän toimesta aivan joksikin muuksi mitä sitten näimme kun katsoimme videon.

Vierailija
77/153 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mun Nico-Petterin pitää saada ottaa pallo, kun se haluuuuuuu...byäääääää, mä vaikka varastan sen, jos mun Nico-Petteri ei saa sitä muuten.

Buhuuuuuuuuu, antakaa mun Nico-Petterille palloooooooooooooooo, ettei sille tuuu vaan paha mieli ja traumoja.

Vapaaaaaaa kasvatus curlaa

Vierailija
78/153 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:00"]

Ne jotka puolustaa isää ovat itse samanlaisilla arvoilla varustettuja ihmisiä. Ilmeisesti kasvattavat lapsiaan samalla tyylillä. Siitä ei koidu muuta kun hankaluuksia tulevaisuudessa. Surullista!

[/quote]No kyl mä tykkään, et jos mun lapsi saa kaupasta ilmapallon, niin se on sitten sen. Ihan sama toimiiko joku työntekijä oikein vai väärin sen antaessaan niin ei sitä sitten enää saa ottaa pois!  Joku moraali ja käytöstavat pitää kauppojen työntekijöilläkin olla.

Vierailija
79/153 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä keroi, että pallo saatiin käyttöön. Jos sinä saat vaikka ruusun niin kerrotko kaverille, että sain Matilta ruusun vai sanotko Matti antoi minulle käyttöön?

Vierailija
80/153 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:00"]

Ne jotka puolustaa isää ovat itse samanlaisilla arvoilla varustettuja ihmisiä. Ilmeisesti kasvattavat lapsiaan samalla tyylillä. Siitä ei koidu muuta kun hankaluuksia tulevaisuudessa. Surullista!

[/quote]

Kunhan ei kasva anomuumia ikineitsyttä nettipaskaa kuten sinä niin katson onnistuneeni 100%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi