Sulon isä vaatii keskustelun poistoa ja sehän onnistuu!
Entäs jos vartija vaatii videon poistoa, onnistuuko?
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 14:50"]
Todellakaan multa ei tarvii pyytää anteeksi vaan julkisesti siltä vartijalta. Sen olen sanonut monesti muttei näy missään.
[/quote]
Ei helvetti sähän oot ihan fanaattinen tossa asiassa.
[/quote]
Taitaa olla sen Kojakin muija?
[/quote]
Siis kenen?
[/quote]
No sen vartijan. Kyllähän nyt jokainen Kojakin tuntee.
ja nyt aletaan vartijan painostakin puhumaan, jotain rajaa!!
kukaan ei ollut kuulemassa miten homma meni. isä ei välttämättä kysynyt keneltäkään mitään, saattoi vai ottaa omin luvin pallon ja se olisi sitten varkaus (tuotteen arvolla ei ole väliä).
Ihanaa, tästä lähtien meidänkin lapset saa tehdä mitä tahansa ja kantaa kaupasta tavaraa ulos selkä vääränä.
Eikä oo yhtään vanhemmuus hukassa
Ajatelkaapa opettajia, kun nää ilmapallolapset tulee kouluun
Se vartija oli ihan pösilö. Ei voi olla, että Stocka kaatuu yhen ilmapallon takia. Mä pistän Stockan nyt boikottiin.
Ei tässä ole Stockasta kyse vaan isän järkyttävän huonosta vanhemmuudesta. Ihan sama missä toi olis tapahtunut niin isä toimi kierosti ja itsekkäästi. Videolla näkyy 2 symppiksiltä vaikuttavaa ihmistä ja kuuluu 1 sekopää. kurjaa, että sen pienen enkelitukkaisen lapsen täytyy varttua tuollaisessa ilmapiirissä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 15:52"]
Ei tässä ole Stockasta kyse vaan isän järkyttävän huonosta vanhemmuudesta. Ihan sama missä toi olis tapahtunut niin isä toimi kierosti ja itsekkäästi. Videolla näkyy 2 symppiksiltä vaikuttavaa ihmistä ja kuuluu 1 sekopää. kurjaa, että sen pienen enkelitukkaisen lapsen täytyy varttua tuollaisessa ilmapiirissä.
[/quote]
Tässä ketjussa näkyy aika monta kaltaistasi luonnevikaista idioottia.
Kyllä tässä mun mielestä on ihan Stockasta kyse ja niiden tyhmistä työntekijöistä. Ihan sama oliko se isä varastanut sen pallon vai ei. Ei pienen lapsen kädestä lähdetä mainosilmapalloa ottamaan pois. Jotakin käytöstapoja sentään!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 15:52"]
[/quote]
Tässä ketjussa näkyy aika monta kaltaistasi luonnevikaista idioottia.
[/quote]
no, ei me ainakaan todisteta sitä videolla netissä :)
Ne jotka puolustaa isää ovat itse samanlaisilla arvoilla varustettuja ihmisiä. Ilmeisesti kasvattavat lapsiaan samalla tyylillä. Siitä ei koidu muuta kun hankaluuksia tulevaisuudessa. Surullista!
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 14:50"]
Todellakaan multa ei tarvii pyytää anteeksi vaan julkisesti siltä vartijalta. Sen olen sanonut monesti muttei näy missään.
[/quote]
Ei helvetti sähän oot ihan fanaattinen tossa asiassa.
[/quote]
Taitaa olla sen Kojakin muija?
[/quote]
Siis kenen?