Sulon isä vaatii keskustelun poistoa ja sehän onnistuu!
Entäs jos vartija vaatii videon poistoa, onnistuuko?
Kommentit (153)
Ainoa syyllinenhän tässä jutussa on se myyjä (jos hän nyt on oikeasti olemassa) joka antoi luvan ottaa pallon, aikamoisen hässäkän sai aikaiseksi kun ei noudattanut stockan sääntöjä. Jotenkin kyllä tuntuu että tuo "isä" valehtelee kun ei voinut kertoa keneltä myyjältä sai luvan..
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:00"]
Ne jotka puolustaa isää ovat itse samanlaisilla arvoilla varustettuja ihmisiä. Ilmeisesti kasvattavat lapsiaan samalla tyylillä. Siitä ei koidu muuta kun hankaluuksia tulevaisuudessa. Surullista!
[/quote]
Kunhan ei kasva anomuumia ikineitsyttä nettipaskaa kuten sinä niin katson onnistuneeni 100%.
[/quote]
Mene mussukka takaisin demittämään ja hokemaan tuota hieman lapsellista ja vielä enemmän naurettavaa anomuumiasi. Ihan oikeasti, luuletko keksineesi uuden sanan? Ja sinä vielä kuvittelet että sulla on varaa nimitellä muita nettipaskoiksi...
Kasva aikuiseksi kakara.
Julkisuuden hallinnasta ja median leimaamisesta (ei pelkästään yrityksiä koskien): Olisiko anteeksipyynnön paikkka ja pahoittelu, että asia meni yli?
Isä on sellainen tyyppi ettei ala pyytämään anteeksi.
Mistä tiedätte ettei isä ole pyytänyt vartijalta anteeksi? Pitäisikö siitä raportoida av-mammoille että saavat sielulleen rauhan. Ja vartijaa on ihan turha syyttää, hän on tehnyt vain työtä käskettyä.
Kyllä on nyt maailma täynnä tuomareita kiviä heittelemässä. Toivottavasti kaikki muutkin oppivat somen käytöstä ettei sinne kannata ihan kaikkea syöttää ettei joudu tuohtuneiden moraalinvartijoiden lynkkaamaksi.
Isältä pyydettiin julkisesti anteeksi ja isän videotempaus oli sitä luokkaa, että vaatii julkisin anteeksipyynnön. On täällä ihme porukkaa kun ei sitä ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:37"]
Mistä tiedätte ettei isä ole pyytänyt vartijalta anteeksi? Pitäisikö siitä raportoida av-mammoille että saavat sielulleen rauhan. Ja vartijaa on ihan turha syyttää, hän on tehnyt vain työtä käskettyä.
Kyllä on nyt maailma täynnä tuomareita kiviä heittelemässä. Toivottavasti kaikki muutkin oppivat somen käytöstä ettei sinne kannata ihan kaikkea syöttää ettei joudu tuohtuneiden moraalinvartijoiden lynkkaamaksi.
[/quote]Vartiasta levitetty video ja sen kommentoiminen täyttää taatusti kunnianloukkauksen tunnukset. Julkisen videon levittämisestä ei ole kuulunut julkista anteeksipyyntiä. Toivottavasti vartia tekee rikosilmoituksen ja haastaa ilmapalloisän oikeuteen.
Sitä minäkin toivon mutta tuskin tekee. Vartija vaikutti lempeältä ja kauniilta sisältä (ei nyt paha ollut ulkopuoleltakaan) eli jättää asian tähän. Antaa sille aivottomalle ilmapalloisälle anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:00"]
Ne jotka puolustaa isää ovat itse samanlaisilla arvoilla varustettuja ihmisiä. Ilmeisesti kasvattavat lapsiaan samalla tyylillä. Siitä ei koidu muuta kun hankaluuksia tulevaisuudessa. Surullista!
[/quote]
Kunhan ei kasva anomuumia ikineitsyttä nettipaskaa kuten sinä niin katson onnistuneeni 100%.
[/quote]
Mene mussukka takaisin demittämään ja hokemaan tuota hieman lapsellista ja vielä enemmän naurettavaa anomuumiasi. Ihan oikeasti, luuletko keksineesi uuden sanan? Ja sinä vielä kuvittelet että sulla on varaa nimitellä muita nettipaskoiksi...
Kasva aikuiseksi kakara.
[/quote]
Älä kuule mulle ALA TAI kostan ja paan sun kuvan youtubeen ja mun kamut tulee peukuttaan
Hesarin tekee sit jutun siitä, kun olit hirvee karjuja ja mää saan säälipontseja
Mää oon Simo Mielenipahoittaja
onko ilmapallo-isä sukua kalapuikko-pojalle
lapsi halusi pallon joten isä antoi sen, muu on selittelyä
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:37"]
[/quote]Vartiasta levitetty video ja sen kommentoiminen täyttää taatusti kunnianloukkauksen tunnukset. Julkisen videon levittämisestä ei ole kuulunut julkista anteeksipyyntiä. Toivottavasti vartia tekee rikosilmoituksen ja haastaa ilmapalloisän oikeuteen.
[/quote] Toivottavasti joku opettaa sulle oikeinkirjoitusta.
oikein kirjoitus on sivu seikka ja se ei vahingoita ketään
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:05"]
[/quote] Kyllä mun silmät vuotaa verta...
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:05"]
[/quote] Kyllä mun silmät vuotaa verta...
[/quote]
kannattaisko sit pysyä poissa av:lta
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 14:37"]
Sana käyttöön EI tarkoita, että saa omaksi. Tuota sanaa isä käytti ja siitä on turha väitellä. Sen me kaikki lukea monestakin paikasta :)
[/quote]
Et voi silti tietää mitä se myyjä A on sanonut tai tehnyt.
[/quote]
Meistä kukaan ei tosiaan voi sitä tietää, eihän edes Stockmannin henkilökunnalle isä suostunut asiaa kysyttäessä selvittämään. Näin hän kertoi itse, kuten sinäkin hyvin tiedät.
Isän sanojen mukaan pallo annettiin hänelle käyttöön, jotta lapsi ei katoaisi tungoksessa. Isä ei itsekään kerro lapsen saaneen pallon lahjaksi. Kun häneltä kysyttiin, miltä osastolta se käyttöön oli annettu, hän ilmoitti, ettei aio sitä kertoa ja "vasikoida" myyjää. Hänelle myös kerrottiin ennen kuin hän poikansa kanssa poistui kaupasta, että palloa ei saa ottaa mukaan. Hän otti sen silti mukaan.
Jälkeenpäin hän facebookissa väitti vahtimestarin "käyneen poikansa iholle", "käsitelleen" tätä ja "riistäneen" ilmapallon lapselta. Video, jonka isä nyttemmin onkin sopivasti poistanut, osoitti ettei vahtimestari tehnyt mitään tällaista.
Tämä on se, mitä me asiasta tiedämme. Joten mitään sellaista emme tiedä, että pallo olisi pojalle annettu. Sen sijaan tiedämme, että isälle nimenomaisesti sanottiin, että sitä ei saa ottaa ennen kuin hän poistui kaupasta. Tiedämme myös, että häntä nimenomaisesti kehotettiin antamaan pallo takaisin jo ennenkuin hän poistui kaupasta. Tiedämme senkin, että hän otti pallon mukaansa poistuessaan kaupasta, pallon joka hänen omien sanojensa mukaan annettiin heille vain käyttöön, ei siis lahjaksi.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:57"]
lapsi halusi pallon joten isä antoi sen, muu on selittelyä
[/quote]
Mun mielestä sitä lasta ei vaikuttanut koko pallo kiinnostavan vähääkään. Luulen, että isä itse halusi pallon ja käytti lastaan verukkeena vaatia sitä. Ja myöhemmin sitten välineenä taistelussa "nipoa, uhittelevaa ja palloa kädestä riuhtaisevaa" vahtimestaria vastaan, koska hän tiesi häviävänsä jutun somessa välittömästi, jos olisi paljastanut itse olevansa se pallon haluaja. Ihmettelen vain sitä, miksi hän arveli tällä lapsen itkettämis + vahtimestarista valehtelu -tyylillä pärjäävänsä jotenkin paremmin. Olisi vain keskittynyt olennaiseen, eli jättänyt pallon pyydettäessä oikealle omistajalleen ja valvonut lastaan ihan normaaliin tapaan ostosreissun ajan, lähtenyt tyytyväisenä kotimatkalle ja palannut sunnuntaina hakemaan palloa (Sulolle tottakai, Sulolle), jos vieläkin olisi tehnyt niin kovasti mieli. Mutta ei, piti videota kuvata, itkettää omaa lasta, kieltäytyä selvittämästä näpistykseltä näyttävää tilannetta tavaratalon kanssa, ruveta uhittelemaan ja levittämään videota ja VALHEITA somessa, että saisi enemmän sympatiaa osakseen, ja nyt vielä yrittää puhua ihmisiä jättämään aiheen sikseen, kun julkisuus ei olekaan ihan sen laatuista mitä olisi toivottu.
Tiedoksi tälle puolustelijalle: sitä nopeammin kohu laantuu, mitä nopeammin lakkaat syöttämästä näihin ketjuihin noita käsittämättömiä solvauksiasi asiallisesti kirjoittavia ihmisiä (suurimmaksi osaksi) kohtaan. Teet nyt aivan samaa meille kuin aiemmin teit sille vartijalle, vittuilet ja haukut ilman syytä, vain koska itseäsi vituttaa. Opettele käsittelemään vitutustasi aikuismaisesti!
Toinen tapa, jolla saisit homman pakettiin ja lisäksi vielä pelastaisit osan ryvettyneestä maineestasi, olisi julkinen anteeksipyyntö Stockmannille ja etenkin tälle vahtimestarille, jota olet täysin aiheettomasti ja valheellisesti mustamaalannut somessa. Silloin sinusta saattaisi jäädä sellainen kuva, että olet kiinnostunut ottamaan vastuuta omista teoistasi. Tällä hetkellä se kuva mikä jää, on kyllä aikamoisen ikävä.
Kaikenlaisia tyyppejä sitä onkin. (Tämä on sitten ensimmäinen viestini tähän ketjuun, se sinulle tiedoksi jo etukäteen.)
Joko isä on joutunut vastuuseen huonosta tavasta hoitaa tämä asia?
Tuota juttua lukiessa mietin, että kyllä on videoiminen mennyt jo pitkälle!
Oikeasti aikuinen menee kuvaamaan tuollaisen tilanteen? Ja vielä lataa nettiin?
Miksi ei itse ottanut palloa lapselta ja selittänyt tilanteen hänelle ja olisi vaikka käynyt ostaan pojalle jostakin oman pallon, mutta ei, piti nyt ruveta kuvaamaan!