Joku mies lähti eilen seuraamaan 12v tytärtäni Hesburgerista
Perjantai ilta, mutta luulin silti että klo 17 olisi niin aikaista että tyttö voisi rauhassa olla hampurilaisella kaverinsa kanssa. Kaveri asuu ydinkeskustassa kun taas tyttärelläni oli jonkinlainen matka pyöräillä kotiin.
Joku mies oli alkanut polkea tytön perässä huudellen "Moi!" ja seurasi kotipihaan asti, olin kuistilla ja ihmettelin miksi tyttö polkee kuin tuli hännän alla. Minut nähdessään mies teki stopin portille ja kääntyi takaisin, on karmeaa ajatella että ilman minua olisi tullut pihaan asti! Ja tietää nyt missä lapseni asuu!
Mietin tekisikö poliisi mitään, jos soittaisin ja tekisin ilmoituksen?
Kommentit (71)
Keksittyä sontaa. Sinä missään kartanossa asu kun kerran oikein portit ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Keksittyä sontaa. Sinä missään kartanossa asu kun kerran oikein portit ja kaikki.
Juuri näin.
Täyttä sekoilua koko tarina. En usko sanaakaan.
Että joku viitsiikin tuollaista sepustella.
Haluaisin opettaa omille tyttäreilleni oulutanssin mutta en löydä linkkiä, voisiko joku laittaa?
N37
Lapseltasi putosi jotakin ja mies yritti antaa sitä takaisin.
Oli aika paska kunto jos ei saa kiinni 12v tyttöä pyörällä tho tapaus on varmasti ollut hyvin pelottava lapsellesi.
Älä kuitenkaan someen julkaise varoitusta, jossa miehen kuvaus vastaa naapurin Perttiä. Saattaa tulla kalliiksi.
Trollitarina. Tästä olisi muuten jo juttu lehdissä.
Kannattaa tehdä ilmoitus poliisille. Ajatelkaa, jos ap ei olisi ollut paikalla. Jos se mies seurasi siinä toivossa, että tyttö olisi yksin kotona, ja olisi tunkeutunut samalla ovenavauksella sisälle kotiin ja vähän muuallekin.
Vierailija kirjoitti:
Asiallehan ei mitään mahdeta, kun mitään ei tapahtunut. Ei ole rikos ottaa kontaktia ihmisiin. Jos tapahtuma on totta niin valitettavaa se sitten on.
Varmaan trolli. 12 vuotias ja aikuinen mies ok yhdistelmä?
Mikset lähtenyt autolla seuraamaan?
Ja ap häipyi kuin pieru saharaan. 😂
Kädet ylös kaikki jotka ajattelivat ma mu heti kun näkivät otsikon.
Taitaa ap olla ns. suvaitsevainen?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin opettaa omille tyttäreilleni oulutanssin mutta en löydä linkkiä, voisiko joku laittaa?
N37
Mun tyttö oli tikahtua nauruun, kun tuota katseli...
Minä ajattelin ihan suomalaista ällöä reppanaa.
Minä taas ajattelin jotain mallin näköistä jesperiä joka on aleksanterinkadulla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Jo Oulun jälkeen poliisi sanoi, että ilmoitus kaikesta. Jopa pienestä, koska saattaa liittyä muuhun juttuun. Tuskin tyttäresi ainoa uhri on.
Tämä.
Oletko ma mu kun et osaa käyttää ÄÄTÄ