Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku mies lähti eilen seuraamaan 12v tytärtäni Hesburgerista

Vierailija
05.09.2020 |

Perjantai ilta, mutta luulin silti että klo 17 olisi niin aikaista että tyttö voisi rauhassa olla hampurilaisella kaverinsa kanssa. Kaveri asuu ydinkeskustassa kun taas tyttärelläni oli jonkinlainen matka pyöräillä kotiin.
Joku mies oli alkanut polkea tytön perässä huudellen "Moi!" ja seurasi kotipihaan asti, olin kuistilla ja ihmettelin miksi tyttö polkee kuin tuli hännän alla. Minut nähdessään mies teki stopin portille ja kääntyi takaisin, on karmeaa ajatella että ilman minua olisi tullut pihaan asti! Ja tietää nyt missä lapseni asuu!
Mietin tekisikö poliisi mitään, jos soittaisin ja tekisin ilmoituksen?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallehan ei mitään mahdeta, kun mitään ei tapahtunut. Ei ole rikos ottaa kontaktia ihmisiin. Jos tapahtuma on totta niin valitettavaa se sitten on.

poliisi pyytänyt ilmoittamaan kaikesta. Voi tehdä sähköisesti. He sitten päättävät onko aihetta jatkotoimenpiteisiin.

Enhän minä sanonut, ettei ilmoitusta poliisille kannata tehdä. Tämähän ei ole rikos. Useista ilmoituksista poliisi voi ryhtyä toimiin.

Vierailija
22/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on vapaa maa, tietaakseni

Kuules geelitukka.EI NOIN vapaa...TIETAAKSENI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, nettirikosilmoitusta vain kirjoittelemaan. ”Mies” on saattanut ahdistella jo muitakin lapsia.

Vierailija
24/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapaus...

Vierailija
25/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi, kun ei Ap sano edes paikkakuntaa, eli provo on.

Vierailija
26/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kyllä naisille ja lapsille täysin p*ska maa. "Pikkujuttuihin" ei puututa täällä lainkaan, ja r*iskauksista annetaan vain symbolinen tuomio (ehdollinen).

Toista se on esim. Yhdysvalloissa. Siellä ap olisi voinut ampua muutaman varoituslaukauksen pyöräpedarille ja sen jälkeen katsoa Internetin sex offender registerista että löytyykö sieltä hänen näköisiään tuomittuja.

Vierailija
27/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä varmasti totta?

Tälläinen aloitus lisää pelkoa lapsiperheissä.

Millä paikkakunnalla?

Miksi ei olisi totta? Itseni perään lähti pyörällä vanhempi mies, kun oikaisin lähes tyhjän parkkihallin läpi läheiseen ostoskeskukseen. Toisen kerran olin ulkoiluttamassa koiraa ja jälleen joku mies pyörällä tuli takaa päin, pysähtyi kohdallani ja yritti kouria rintojani, joita minulla ei tuolloin edes vielä ollut. Olin tapahtumien aikaan 10-12v. En edes uskatanut kertoa vanhemmilleni, en tiedä miksi. Jotenkin olin vaan niin shokissa. Alue oli täysin normaalia asuinseutua. Että kyllä näitä vaan on, valitettavasti.

Vierailija
28/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia henkilöhälytin, mikä ulvoo kun vetää sokasta.

Käsikranaatin saa darknetista satasella. Sama toimintaperiaate.

Vierailija
29/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi, kun ei Ap sano edes paikkakuntaa, eli provo on.

Porvoon Hesburgerilla tapahtui.

Vierailija
30/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä varmasti totta?

Tälläinen aloitus lisää pelkoa lapsiperheissä.

Millä paikkakunnalla?

Miksi ei olisi totta? Itseni perään lähti pyörällä vanhempi mies, kun oikaisin lähes tyhjän parkkihallin läpi läheiseen ostoskeskukseen. Toisen kerran olin ulkoiluttamassa koiraa ja jälleen joku mies pyörällä tuli takaa päin, pysähtyi kohdallani ja yritti kouria rintojani, joita minulla ei tuolloin edes vielä ollut. Olin tapahtumien aikaan 10-12v. En edes uskatanut kertoa vanhemmilleni, en tiedä miksi. Jotenkin olin vaan niin shokissa. Alue oli täysin normaalia asuinseutua. Että kyllä näitä vaan on, valitettavasti.

AV:lla sattuu useasti ihmisillä mielikuvitus laukkaa. Epävarmahan tässä olen, että onko tapaus totta. Törkeä aloitushan on, JOS tämä ei ole totta.

Vierailija
31/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia henkilöhälytin, mikä ulvoo kun vetää sokasta.

Käsikranaatin saa darknetista satasella. Sama toimintaperiaate.

Tuo voisi toimia. Alle 15-vuotiashan saa aivan vapaasti heittää kranaatin pedarin kasvoille, koska ei ole vielä rikosoikeudellisessa vastuussa.

Vierailija
32/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on riskejä täynnä. Huonolla tuurilla keskellä päivää saat kimppuusi hullun astalolla hakkaajan kuten täällä kävi kesällä kevyenliikenteen väylällä keskellä kirkasta päivää melko keskustassa eräällä nuorelle naiselle.

Tai astut metroon ihan koto-Suomessa , luet siellä kaikessa rauhassa lehteä ja menetät henkesi, kun valikoidut syyntakeettoman tuntemattoman uhriksi täysin sattumanvaraisesti ja sinua isketään takaapäin kirveellä päähän.

Lähde https://www.kaleva.fi/metrossa-kirveella-lyonyt-oli-syyntakeeton/2156408

Vierailija
33/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii oli hyvä provo. Saatiin taas mamuvihaa aikaiseksi eikä niitä edes tarvinnut mainita aloituksessa.

Vierailija
34/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kiinnostaisi että minkälaiseen_lutka-asuun tyttö oli pukeutunut...

Ettäs kehtaat, kyse on 12-vuotiaasta!

Ja vaatetuksella ei ole mitään tekemistä ahdistelun kanssa. Ihan sama onko pilkkihaalarissa vai minimekossa, ahdistelu on vain ja ainoastaan tekijän vastuulla.

Vierailija
35/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallehan ei mitään mahdeta, kun mitään ei tapahtunut. Ei ole rikos ottaa kontaktia ihmisiin. Jos tapahtuma on totta niin valitettavaa se sitten on.

poliisi pyytänyt ilmoittamaan kaikesta. Voi tehdä sähköisesti. He sitten päättävät onko aihetta jatkotoimenpiteisiin.

Ei ne jatkotoimenpiteet apn tyttären tapauksessa vaan se että jokainen ilmoittaa pieneltäkin ja poliisilla on silloin tieto mahdollisista "aktiivisista" henkilöistä alueella.

Vierailija
36/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonii oli hyvä provo. Saatiin taas mamuvihaa aikaiseksi eikä niitä edes tarvinnut mainita aloituksessa.

Mamukkaat tosin tekevät itse töitä maineensa eteen niin paljon ettei meidän tarvitse.

Vierailija
37/71 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on riskejä täynnä. Huonolla tuurilla keskellä päivää saat kimppuusi hullun astalolla hakkaajan kuten täällä kävi kesällä kevyenliikenteen väylällä keskellä kirkasta päivää melko keskustassa eräällä nuorelle naiselle.

Mistä alapeukut? Ei uskota juttua vai vastenmielisyydestä?

No ensimmäisen tekee tyhjäksi tämä linkki.

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/257252

Vierailija
38/71 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs poliisi sit sanoi tohon?

Vierailija
39/71 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta tyttö laulamaan tätä

Vierailija
40/71 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset mennyt perään?

Itse olisin polkenut miehen perään ja ottanut selvää mikä tyyppi oikein on ja soittanut sitten poliisit.

Naurattaa ajatus lihavasta av-mammasta joka puuskuttaen polkee hämärätyypin perään takakumi lytyssä 😂