Kerro seksifantasiasi
Itselläni se, että mies kiihottuisi niin paljon suuseksin antamisesta ja nautinnostani, että laukeaisi orgasmistani saamatta kosketusta.
Ihan superkiihottava ajatus. Täältä joskus luin, että jonkun mies noin laukeaa ja jäi kyllä mieleen.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Naapureiden 16-vuotias lukiolaistyttö seikkailee unelmissani usein. Ei tarvitsisi roolileikkiä, riittäisi kun hän olisi oma suloinen itsensä. Hyi minua n. 40-v. sinkkusetämies.
Kerro tarkemmin unelmistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapureiden 16-vuotias lukiolaistyttö seikkailee unelmissani usein. Ei tarvitsisi roolileikkiä, riittäisi kun hän olisi oma suloinen itsensä. Hyi minua n. 40-v. sinkkusetämies.
Kerro tarkemmin unelmistasi?
Päinvastoin kuin ehkä palstan vakiolukijakunta odottaa, niihin ei sisälly pervoilua tai kinkyä menoa. Romanttista rakastelua tunnista toiseen ja loppua kohti kiihkeämmin ja kiihkeämmin. Tytön kiihottamista orgasmiin eri tavoin, välillä hidastaen, välillä nopeuttaen. Hellää suuseksiä ja siitä nousten päälle. Pitkiä välillä kiimaisia näykkiviä suudelmia, vartalot kiinni toisissaan. Seinää vasten ja sängyllä päällekkäin. Varmoin ottein ja hellin kosketuksin. Hän koskettelisi mua ja tyydyttäisi sykkivää seisokkiani ujoin ottein mutta koko ajan rohkaistuen. En pyytäisi suihinottoa, hän voisi tehdä sen jos itse haluaisi aloittaa.
Seurustelu olisi ehtinyt edetä jo vähän vakavammalle asteelle ja yhteistä koti-iltaa viettettäessä tyttöystävä alkaisi kiusoittelemaan, että näyttäisin ihan hyvätlä naisten vaatteissa. Kiusoittelun ja juttelun jatkuessa tunnustan, että kaapissani kätkössä naisten vaateita aiemman tyttöilyharrastuksen jäljiltä ja että ideaa voisi sen kautta kokeilla vaikka heti.
Tyttöystävä vaikenee hetkeksi, mutta innostuu sitten kokeilusta ja vaatii vaatevarastoni esille. Hän valitsee sieltä minulle punaiset pitsiset rintaliivit, pikkuhousut ja korkeavyötäröisen sukkanauhaliivin sekä vaalean ruskeat sukkanauhasukat mustilla takasaumoilla. Asun täydentää musta nahkahame, punainen satiinitoppi ja mustat korkeakorkoiset avokkaat.
Riisun miesten vaattet päältäni ja hän alkaa avustamaan minua pukeutumaan huolehtien, että kaikki istuu hyvin ja saumat ovat suorassa. Lopuksi hän vielä valitsee asuun sopivat korut ja näyttää kädestä pitäen miten meikata naisellisesti.
Tämän jälkeen siirrymme takaisin olohuoneen sohvalle jatkamaan illan viettoa, joka kääntyy varovaisen koskettelun kautta himokkaaksi esileikiksi. Katson lumoutuneena kuinka lakattuihin kynsiin päättyvät sormeni liikkuvat hänen stayip sukkien verhoamilla reisillä - samaan aikaan kuin sääremme liukuvat tosiaan vastaan ja tunnen hänen kätensä nylonin verhoamilla reisilläni.
Siirrymme makuuhuoneeseen riisuen hameet ja topit pois, jätten alusvaatteet päälle ja korkkarit jalkaan - ja heittäydymme toistemme kimppuun mitä erinäisimmissä seksiakteissa. Kaluni ei ole koskaan tuntunut niin isolta ja kovalta - ja tyttöystävä on kuin transsissa oleva seksipeto.
Aamulla siivoamme todisteet illan tapahtumista ja myöhäisen aamupalan lomassa sovimme, että tätä voisi harrastaa vaikka kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tulispa yli 20 senttinen ja laukeausi sisään.
Miia29
Biologinen kello tikittää?
Vierailija kirjoitti:
Sointu Borg istuu päälleni ja kusee. Sitten pusertaa tortun penistäni vasten ja sanoo: "Tuhma poika."
Sointu ei tule minnekään ilman veljeään. Mitäs ohjelmaa keksit hänelle?
Olen 60 V mies. Jossain ulkomailla missä tummahipiäiset teinitytöt haluavat minulta hyvää seksiä koska tietävät että tämä äijä muuten osaa naiset tyydyttää. Kaksi kolme neljä teinityttöä kimpussa , legal Tottakai!
Olen 25v mies. Haaveilen ja fantasioin jatkuvasti noin 60v naisisita joilla rinnat roikkuvat, ja joilla olisi sukkahousut ja minihame päällä. Pääsisin jossain vaiheessa haistelemaan tuon 60v naisen sukkahousuja ja sen jälkeen nainen ottaa kaluni suuhun ja alkaa imeä sitä kuin tikkaria. Sen jälkeen nainen pyllistää minulle ja revin sukkahousut ja laukean naisen pilluun.
Kyllähän se olisi se että löytäisi tosirakkauden. Rakastuisi kunnolla ja se olisi molemminpuolista ja ikuisesti kestävää. Ja sitten tämä rakkauden kohde, täydellinen mies tietysti, ei saisi musta ikinä tarpeekseen.
Haluaisin olla hetken alastonmallina pikkutuhmissa kuvissa ja mahdollisesti videokin.
En laittaisi niitä mihinkään esille vaan ihan omaksi ilokseni. Kuvaaminen jostain syystä vain kiihottaa ja haluaisin uusia kokemuksia.
N37