Kerro seksifantasiasi
Itselläni se, että mies kiihottuisi niin paljon suuseksin antamisesta ja nautinnostani, että laukeaisi orgasmistani saamatta kosketusta.
Ihan superkiihottava ajatus. Täältä joskus luin, että jonkun mies noin laukeaa ja jäi kyllä mieleen.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Naapureiden 16-vuotias lukiolaistyttö seikkailee unelmissani usein. Ei tarvitsisi roolileikkiä, riittäisi kun hän olisi oma suloinen itsensä. Hyi minua n. 40-v. sinkkusetämies.
Kerro tarkemmin unelmistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapureiden 16-vuotias lukiolaistyttö seikkailee unelmissani usein. Ei tarvitsisi roolileikkiä, riittäisi kun hän olisi oma suloinen itsensä. Hyi minua n. 40-v. sinkkusetämies.
Kerro tarkemmin unelmistasi?
Päinvastoin kuin ehkä palstan vakiolukijakunta odottaa, niihin ei sisälly pervoilua tai kinkyä menoa. Romanttista rakastelua tunnista toiseen ja loppua kohti kiihkeämmin ja kiihkeämmin. Tytön kiihottamista orgasmiin eri tavoin, välillä hidastaen, välillä nopeuttaen. Hellää suuseksiä ja siitä nousten päälle. Pitkiä välillä kiimaisia näykkiviä suudelmia, vartalot kiinni toisissaan. Seinää vasten ja sängyllä päällekkäin. Varmoin ottein ja hellin kosketuksin. Hän koskettelisi mua ja tyydyttäisi sykkivää seisokkiani ujoin ottein mutta koko ajan rohkaistuen. En pyytäisi suihinottoa, hän voisi tehdä sen jos itse haluaisi aloittaa.
Seurustelu olisi ehtinyt edetä jo vähän vakavammalle asteelle ja yhteistä koti-iltaa viettettäessä tyttöystävä alkaisi kiusoittelemaan, että näyttäisin ihan hyvätlä naisten vaatteissa. Kiusoittelun ja juttelun jatkuessa tunnustan, että kaapissani kätkössä naisten vaateita aiemman tyttöilyharrastuksen jäljiltä ja että ideaa voisi sen kautta kokeilla vaikka heti.
Tyttöystävä vaikenee hetkeksi, mutta innostuu sitten kokeilusta ja vaatii vaatevarastoni esille. Hän valitsee sieltä minulle punaiset pitsiset rintaliivit, pikkuhousut ja korkeavyötäröisen sukkanauhaliivin sekä vaalean ruskeat sukkanauhasukat mustilla takasaumoilla. Asun täydentää musta nahkahame, punainen satiinitoppi ja mustat korkeakorkoiset avokkaat.
Riisun miesten vaattet päältäni ja hän alkaa avustamaan minua pukeutumaan huolehtien, että kaikki istuu hyvin ja saumat ovat suorassa. Lopuksi hän vielä valitsee asuun sopivat korut ja näyttää kädestä pitäen miten meikata naisellisesti.
Tämän jälkeen siirrymme takaisin olohuoneen sohvalle jatkamaan illan viettoa, joka kääntyy varovaisen koskettelun kautta himokkaaksi esileikiksi. Katson lumoutuneena kuinka lakattuihin kynsiin päättyvät sormeni liikkuvat hänen stayip sukkien verhoamilla reisillä - samaan aikaan kuin sääremme liukuvat tosiaan vastaan ja tunnen hänen kätensä nylonin verhoamilla reisilläni.
Siirrymme makuuhuoneeseen riisuen hameet ja topit pois, jätten alusvaatteet päälle ja korkkarit jalkaan - ja heittäydymme toistemme kimppuun mitä erinäisimmissä seksiakteissa. Kaluni ei ole koskaan tuntunut niin isolta ja kovalta - ja tyttöystävä on kuin transsissa oleva seksipeto.
Aamulla siivoamme todisteet illan tapahtumista ja myöhäisen aamupalan lomassa sovimme, että tätä voisi harrastaa vaikka kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tulispa yli 20 senttinen ja laukeausi sisään.
Miia29
Biologinen kello tikittää?
Vierailija kirjoitti:
Sointu Borg istuu päälleni ja kusee. Sitten pusertaa tortun penistäni vasten ja sanoo: "Tuhma poika."
Sointu ei tule minnekään ilman veljeään. Mitäs ohjelmaa keksit hänelle?
Olen 60 V mies. Jossain ulkomailla missä tummahipiäiset teinitytöt haluavat minulta hyvää seksiä koska tietävät että tämä äijä muuten osaa naiset tyydyttää. Kaksi kolme neljä teinityttöä kimpussa , legal Tottakai!
Olen 25v mies. Haaveilen ja fantasioin jatkuvasti noin 60v naisisita joilla rinnat roikkuvat, ja joilla olisi sukkahousut ja minihame päällä. Pääsisin jossain vaiheessa haistelemaan tuon 60v naisen sukkahousuja ja sen jälkeen nainen ottaa kaluni suuhun ja alkaa imeä sitä kuin tikkaria. Sen jälkeen nainen pyllistää minulle ja revin sukkahousut ja laukean naisen pilluun.
Kyllähän se olisi se että löytäisi tosirakkauden. Rakastuisi kunnolla ja se olisi molemminpuolista ja ikuisesti kestävää. Ja sitten tämä rakkauden kohde, täydellinen mies tietysti, ei saisi musta ikinä tarpeekseen.
Haluaisin olla hetken alastonmallina pikkutuhmissa kuvissa ja mahdollisesti videokin.
En laittaisi niitä mihinkään esille vaan ihan omaksi ilokseni. Kuvaaminen jostain syystä vain kiihottaa ja haluaisin uusia kokemuksia.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kun mies panee takaapäin kun olen polvillani pylly pystyssä. Tykkään myös kun mies nuolee alapuolelta kun ole kontillani hänen suun päällä. Saan aina orgasmin kun mua nuollaan ja mies työntelee samaaan aikaan dildoa sisääni takaapäin. Mutta jos joskus saiskin toisen miehen siihen dildon paikalle kun se toinen nuolee mua, se olis mun fantasia.
Tässä olis mies käyttöösi nuolisin dildottaisin takaapäin.Terve siisti mies 60v.
Mieheni panisi minua mielellään takaapäin samaan aikaan kun toinen mies nuolisi mua (ollaan puhuttu tästä monta kertaa, kiihottaa molempia), mutta ei suostuisi nuolemaan sinua samaan aikaan kun joku toinen mies panisi minua. Nuolee kyllä miellään muuten. Olisiko se ok, terve 60v mies, että nuolisit minua (25v nuorempi kuin sinä) kun mieheni panee samaan aikaan?
Kyllä voisin nuolla samaan aikaan kun miehesi panee sinua takaapäin mielelläni niin pitkään että saat orgun.Mies 60v.
Samoin minä. M62
Itsellä ja vaimolla on fantasiana että ollaan baarissa,sormetan vaimoa jossain sivummalla.Se että joku huomais ja jäis seuraamaan rauhassa sitä touhu.Ollaan jo vähän harjoiteltu. +40 Pariskunta oulusta.
Vaimon kanssa luonnossa seksiä täysin alastomana ja meidät yllättäisi mies tai nainen. Yllättäjä riisuisi itsensä ja masturboisi meitä katsellessaan. Ja lopuksi poistuisi vaatteet kainalossaan alastomana.
Ei sanoja, vain nautintoa.
Vaimoni on puettu sisäkön uniformuun. Uniformun alla on siveysvyö ja kauko-ohjattava vibraattori. Puku on lukittu vaimoni päälle, joten hän ei voi riisua sitä. Samoin hänellä on jalassa mustat 10 cm:n piikkikoroilla varustetut korkkarit. Myös ne on lukittu, joten hän ei voi riisua niitä. Hänen pitää tehdä kotitöitä ympäri asuntoa. Olen itse pukeutunut tummaan pukuun, kvaravattiin ja Oxford-kenkiin ja teen töitä koneella. Jos vaimoni haluaa puhua minulle, hänen pitää teititellä ja käyttää sanaa "herra" sekä niiata. Käynnistelen aina välillä vibraattoria ja käytän sitä eri nopeuksilla. Kun asunto on siivottu, komennan vaimon nurkkaan seisomaan ja odottamaan, että tarkastan työn. Jos työstä on huomautettavaa, teen huomatukset piiskalla. Siivouksen jälkeen hän saa kokata ja tarjoilla minulle 3 ruokalajin päivällisen. Kun ruokailen, vaimo ottaa suihin. Ruoan jälkeen riisun hänet sisäkön asusta, vien sänkyyn, sidon siihen ja nain.
Ei pelkästään fantasia, vaan tykkään vanhemmista naisista. Olen itse 34v mies ja minulla on nytkin kierroksessa 56v nainen joka on eronnut. Saan aivan ihanaa seksiä Häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla hetken alastonmallina pikkutuhmissa kuvissa ja mahdollisesti videokin.
En laittaisi niitä mihinkään esille vaan ihan omaksi ilokseni. Kuvaaminen jostain syystä vain kiihottaa ja haluaisin uusia kokemuksia.
N37
Ah, toi on kiva ja vois olla toteutettavissa. Ja varmasti olis kiva myös toiselle osapuolelle. Haluaisitko toteuttaa vai jääkö fantasiaksi?
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu olisi ehtinyt edetä jo vähän vakavammalle asteelle ja yhteistä koti-iltaa viettettäessä tyttöystävä alkaisi kiusoittelemaan, että näyttäisin ihan hyvätlä naisten vaatteissa. Kiusoittelun ja juttelun jatkuessa tunnustan, että kaapissani kätkössä naisten vaateita aiemman tyttöilyharrastuksen jäljiltä ja että ideaa voisi sen kautta kokeilla vaikka heti.
Tyttöystävä vaikenee hetkeksi, mutta innostuu sitten kokeilusta ja vaatii vaatevarastoni esille. Hän valitsee sieltä minulle punaiset pitsiset rintaliivit, pikkuhousut ja korkeavyötäröisen sukkanauhaliivin sekä vaalean ruskeat sukkanauhasukat mustilla takasaumoilla. Asun täydentää musta nahkahame, punainen satiinitoppi ja mustat korkeakorkoiset avokkaat.
Riisun miesten vaattet päältäni ja hän alkaa avustamaan minua pukeutumaan huolehtien, että kaikki istuu hyvin ja saumat ovat suorassa. Lopuksi hän vielä valitsee asuun sopivat korut ja näyttää kädestä pitäen miten meikata naisellisesti.
Tämän jälkeen siirrymme takaisin olohuoneen sohvalle jatkamaan illan viettoa, joka kääntyy varovaisen koskettelun kautta himokkaaksi esileikiksi. Katson lumoutuneena kuinka lakattuihin kynsiin päättyvät sormeni liikkuvat hänen stayip sukkien verhoamilla reisillä - samaan aikaan kuin sääremme liukuvat tosiaan vastaan ja tunnen hänen kätensä nylonin verhoamilla reisilläni.
Siirrymme makuuhuoneeseen riisuen hameet ja topit pois, jätten alusvaatteet päälle ja korkkarit jalkaan - ja heittäydymme toistemme kimppuun mitä erinäisimmissä seksiakteissa. Kaluni ei ole koskaan tuntunut niin isolta ja kovalta - ja tyttöystävä on kuin transsissa oleva seksipeto.
Aamulla siivoamme todisteet illan tapahtumista ja myöhäisen aamupalan lomassa sovimme, että tätä voisi harrastaa vaikka kerran kuussa.
en olisi noin +15 vuotta sitten uskonut että koskaan olisi mitään tämän tyylisiä fantasioita ja en ole koskaan edes kuvitellut että jotain tyttöilyä. Mutta niin vaan parisuhde hieman erilailla kuin tuo fantasia siihen ajoi että niin vaimoilla kuin minulla on varsin laaja valikoima sukkia, korsetteja, sukkanauhoja, jne vaatteita. Minullakin 3 paria korkokenkiä/saappaita. Hommaan ei ajauduttu mitenkään tuon fantasian tavalla vaan pikkuhiljaa vaimo vihjaili ja alkoi hankkimaan rekvisiittaa. Hän on myös askarrellut erilaisista strap on valjaista minun omalle penikselle valjaita joilla sen saa hyvin esille ja seisomaan eri kovana. Vaimo kiihottaa kiusata ja ns komentaa minua että pidän terskan paljaana.
Mutta sitten itse fantasiaan. Tai tässäkin ensin faktaa eli mitä tulee olemaan huomen illasta lähtien. Huomenna kun päästään töistä lähdetään vuokramökille pitkäksi vlopuksi. Tiedän jo että huomen iltana kun ollaan käyty saunassa minua odottaa ”vaatteet ja kengät” siinä sitten illalla on pientä edgetystä puolin ja toisin. Sitten nukkumaan ja aamulla sama jatkuu, sitä on tiedossa koko vloppu. Mutta minulla olisi fantasia jossa mökille saapuisikin torstaina kun olen puettu ja valjastettu vaikka vaimon eronnut sisko. Hän näet tietää missä ollaan.... vaimo vaikka laittaa minut kävelemään mökin ympäri ja siinä kun olen ulkona puettuna kunnon seksihuoraksi sekä valjastettu ja niin kiimainen että terskasta valuu kokoajan tippoja pamahtaisi auto pihaan ja sieltä nousee vaimon sisko. Minä seison siinä kauhusta, häpeästä ja kiimasta pihalla kun sisko toteaa että hän arvasi että ollaan hieman poikkeuksellisen kinkyjä. Ja jatkaa samalla että että ylllätys toin pari viinipulloa mukana... no olen ihan paniikissa ja alan hätäillä että pitää vaihtaa vaatteita kun siskokset hoitavat tilannetta ja toteavat että äläpä hätäile vaan katsotaan vaimon vaatteista siskolle myös sopivat... ja siitä sitten tilanne kehittyykin että olen kahden voimakkaan dominan seksiorja loppuvlopun. Saan nuolla, panna ja olla kiimainen ihan kahden naisen edestä ja kokovlopun olen puettuna erilasiin seksihepeneisiin sekä korkkareihin...
Niitä on joitakin, mutta MFM voimakkain. Itse siis mies, FMF:ään en tunne mitään kiinnostusta. MFM:ssä haluaisin kolmen kimpan ohella seurata vierestä, kuinka naisystäväni tyydyttäisi miehen viimeistä tippaa myöten. Fantasia, ei haave.
Mä ainakin fantasioin usein kauan haluamastani miehestä. Koskettelen ensin rintoja ja vatsaa ja siirrän kättä varovasti alavatsalle. Usein olen jo siinä vaiheessa ihan valmis saamaan jotain sisään, kun olen miettinyt, missä kaikissa asennoissa ko. mies ois mua hyväillyt ja kosketellut ja miltä se musta tuntuisi. Yleensä laitan yhtä sormea sisään ja kostutan turvonnutta klirorista ja sen jälkeen pyöritän sormia sen ympärillä. En yleensä käytä mitään apuvälineitä, mutta pupuvibraa tekis mieli kokeilla, toistaiseksi ei oo ollut käytössä. Aito olisi tietysti paras, mutta toistaiseksi ei ole onnistanut.
Olin kerran nuorena miehenä ollut noin kuukauden työreissussa ja asunut yhteishuoneessa työkaverin kanssa niin runkkailutkin oli jäänyt vähiin. Tulin kotiin ja lasten nukkumaan menon jälkeen pääsin vihdoin vaimoni kimppuun ja kun vaimoni ei saa orgasmia ikinä yhdynnässä niin meillä on vakiintunut tapa , että nuolen vaimolleni aina huiput ennen yhdyntää, niin nytkin mutta kävi kuitenkin niin, että minä laukesin ennen kuin vaimoni.
1964