Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro seksifantasiasi

Vierailija
05.09.2020 |

Itselläni se, että mies kiihottuisi niin paljon suuseksin antamisesta ja nautinnostani, että laukeaisi orgasmistani saamatta kosketusta.

Ihan superkiihottava ajatus. Täältä joskus luin, että jonkun mies noin laukeaa ja jäi kyllä mieleen.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen missä kolmekymppinen urheilullinen isokaluinen mies panisi viisikymppistä isorintaista noin 160-senttistä brunettevaimoani eri asennoista ja laukeaisi sisään tai rinnoille vaimoni saadessa ensin rajun orgasmin.

Vierailija
82/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaisin selällään kylppärin lattialla ja vaimoni olisi ensin hajareisin polvillaan kasvojeni päällä,pitäisi minua hiuksista kiinni suorastaan raivolla naisi kieltäni/kasvojani. Parin orgasmin jälkeen pissaisi päälleni ja vaatisi nuolemaan pimppinsä pissan jäljiltä puhtaaksi samalla kun käsin ja suullaan 69 asennos laukaisisi minut. Vaan ei toteudu milloinkaan.

Masa 64v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itselläni se, että mies kiihottuisi niin paljon suuseksin antamisesta ja nautinnostani, että laukeaisi orgasmistani saamatta kosketusta."

Tuommoista skeidaa voi jostain Reginasta lukea, ei tapahdu tosielämässä. Oikeasti mies on kieli ja niska krampissa sillinhajuisessa jalkovälissäsi toivomassa, että laukea nyt saa tana jo vähitellen, että päästäisiin oikean seksin pariin tästä pakkopullasta. 

Ei kukaan  tuollaisesta laukea käsin koskematta, vaikka tykkäisikin vähän lipsutella, ellei ole joku 13vee poikalapsi, jolla kalu muutenkin nousee silkasta tuulenvireestä tai siitä, että naapurin Iita-matamilta näkyy kainalokarva halkoja pilkkoessa.

Vierailija
84/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen kerran lauennut ja ihan kolmen lapsen viisikymppinen mies olen.

Vierailija
85/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on puettu sisäkön uniformuun. Uniformun alla on siveysvyö ja kauko-ohjattava vibraattori. Puku on lukittu vaimoni päälle, joten hän ei voi riisua sitä. Samoin hänellä on jalassa mustat 10 cm:n piikkikoroilla varustetut korkkarit. Myös ne on lukittu, joten hän ei voi riisua niitä. Hänen pitää tehdä kotitöitä ympäri asuntoa. Olen itse pukeutunut tummaan pukuun, kvaravattiin ja Oxford-kenkiin ja teen töitä koneella. Jos vaimoni haluaa puhua minulle, hänen pitää teititellä ja käyttää sanaa "herra" sekä niiata. Käynnistelen aina välillä vibraattoria ja käytän sitä eri nopeuksilla. Kun asunto on siivottu, komennan vaimon nurkkaan seisomaan ja odottamaan, että tarkastan työn. Jos työstä on huomautettavaa, teen huomatukset piiskalla. Siivouksen jälkeen hän saa kokata ja tarjoilla minulle 3 ruokalajin päivällisen. Kun ruokailen, vaimo ottaa suihin. Ruoan jälkeen riisun hänet sisäkön asusta, vien sänkyyn, sidon siihen ja nain.

Ihan kuin joku olisi kuvannut fantasiani. Haluaisin kokea tuon. Koko päivä kotitöitä hankalassa asussa ja aina välillä tulee kiihotusta, jota ei voi lopettaa tai ennakoida. 

Vierailija
86/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran ystäväpariskunnan luona viikonloppukylässä Vantaalla. Mentiin ravintolaan illan viimeisillä hitailla pariskunnan nainen, Jaana, ehdotti jos hän tanssisi minun kanssa ja vaimoni hänen miehensä kanssa. Oli aika kuumottava tanssi, Jaana suuteli ja hieroi itseään minua vasten. Pakostakin alkoi seisoa ja Jaanan menoa se ei ainakaan hidastanut.

Kun menimme ravintolasta taksilla heille, toivoin että Jaana ehdottaisi, että hän tulisi minun kanssa keittiöön nukkumaan, missä oli patjat lattialla minua ja vaimoani varten. Ja vaimoni menisi hänen miehensä kanssa makuukammariin. Eihän se niin mennyt, vaikka hetken jo toivoin tai fantasioin. Makuukammarista kuului yöllä Jaanan voihkinta. Sen verran oli kiimaista, että vaimoni kanssa purettiin paineet keittiössä.

Vierailija
87/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu nainen alkoi kerran kertomaan minulle kuinka eräs vanhempi mies oli puheillaan häirinnyt häntä seksuaalisesti aamupäivällä. Kertoili, että arvostaa sellaisia miehiä jotka kykenevät toimimaan tasa-arvoisemmin. Vähän oli outo juttu, miksi hän kertoi asiasta minulle eikä miehelleen, ja toivoiko hän minulta mieluisampaa lähentelyä?

Sama nainen on useamman kerran kertonut seksuaalissävytteisiä juttuja, esim. tutusta joka kertoili somessa seksielämästään, kuinka joku mies oli tirkistellyt häntä ja ketkä miehet ovat puristelleen hänen takapuoltaan. Aina sama tarina, että miehet tekee sitä ja tätä, mutta toisessa tilanteessa se voisikin olla OK. Ehkä hän toivoo minulta jotain?

Fantasiani on, että joskus hän tekisi selvemmän aloitteen. Mielellään tutustuisin hänen takapuoleensa, jos minä kelpaisin eikä kaikki muut. Ja varmasti kokemus olisi hänelle kaikkea muuta kuin epämiellyttävä. Ja toistaisin kaiken uudestaan vaikka joka viikko, jos se olisi hänenkin fantasia.

Vierailija
88/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen missä kolmekymppinen urheilullinen isokaluinen mies panisi viisikymppistä isorintaista noin 160-senttistä brunettevaimoani eri asennoista ja laukeaisi sisään tai rinnoille vaimoni saadessa ensin rajun orgasmin.

Tuon toteuttamiseen löytyisi varmasti useita halukkaita!

Vierailija
89/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden moka joka jäi kaihertaa. Jäi käyttämättä tuhannen taalan paikka.  Oltiin bileissä ja jäätiin sinne yöksi.  No suht tuore parisuhde menossa ja ex muijan kanssa yläkertaan nukkumaan. Ns avotila jossa oli sohva ja sänky. Otettiin sohva, sängyn sai meitä vanhempi jurris oleva mamma.  Suikkarit menossa ex kanssa kun huomasin et naapuri sängyssä oleva Mimmi katsoo.  Tämä kiihotti aivan älyttömästi.. Panin ex.ää ja katselin kun tää jurrinen mamma hieroo pilluaan toisella sängyllä. Tulin ex sisään, hän lähti pissalle eli tyhjentämään pilluaan.  Autuaan tietämättömänä naapuri sängyn muijasta.   Muutaman minuutin siinä sai katsella hämärässä kiiltävää pillua jota nainen hieroi.  Ex tuli takas sänkyyn ja kävi nukkumaan.  Ei aikaakaan kun tuhina alkoi. Käännyin katsomaan viereisen pedin muijaa.  Hän nousi istumaan ja alkoi hieroa todella märkää pilluaan puolentoista metrin päässä.  Hirveä erektio iski jota esittelin myös tälle naiselle. En ole varmaan koskaan ollut niin kiimassa, peniksen päästä valui touhu tippaa jo reilusti.. Ex kuorsasi vieressä..   Nainen nousi otti kullistani kiinni ja Veteli muutaman x. Sanoen tuu panee mua. En s.........a mennyt.  

Vierailija
90/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään tuohon vielä se että tää ex olis ollut täysin avoin 3 kimppaan toisen naisen kanssa. Selvisi myöhemmin.. ja erottiin sen takia että hän petti mua. Hieman kaihertaa.

Vierailija
91/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivatko he kahdestaan jossakin vai seuraisitko vaimosi naimista vierestä? Itseänikin kiinnostasi tuollainen ja vaimon naiminen heti se sen jälkeen.

Vierailija
92/98 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tissitön transnainen isolla kalulla varustettuna.

Vierailija
93/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itselläni se, että mies kiihottuisi niin paljon suuseksin antamisesta ja nautinnostani, että laukeaisi orgasmistani saamatta kosketusta."

Tuommoista skeidaa voi jostain Reginasta lukea, ei tapahdu tosielämässä. Oikeasti mies on kieli ja niska krampissa sillinhajuisessa jalkovälissäsi toivomassa, että laukea nyt saa tana jo vähitellen, että päästäisiin oikean seksin pariin tästä pakkopullasta. 

Ei kukaan  tuollaisesta laukea käsin koskematta, vaikka tykkäisikin vähän lipsutella, ellei ole joku 13vee poikalapsi, jolla kalu muutenkin nousee silkasta tuulenvireestä tai siitä, että naapurin Iita-matamilta näkyy kainalokarva halkoja pilkkoessa.

Kuinka totta tämä onkaan, vaikka se naisista on romanttista. Minuutin pari voi suuseksiä antaa, mutta pidenpään se on pelkkää tuskaa.

Vierailija
94/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka totta tämä onkaan, vaikka se naisista on romanttista. Minuutin pari voi suuseksiä antaa, mutta pidenpään se on pelkkää tuskaa.

Tiedättekö edes, mikä on fantasia?

Noin ikäville ihmisille tuskin kukaan tahtoo antaa. 

Vierailija
95/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi hupakoida täysin riskittä ja vapaasti. Olisi vain kivoja asiakkaita. Nauttisi itsekin joka kerta.

Vierailija
96/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisivatko he kahdestaan jossakin vai seuraisitko vaimosi naimista vierestä? Itseänikin kiinnostasi tuollainen ja vaimon naiminen heti se sen jälkeen.

Molemmat olisivat OK.

Vierailija
97/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pääsisin paljaalla nussimaan yläkerran yh-äitiä. 

Vierailija
98/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu nainen alkoi kerran kertomaan minulle kuinka eräs vanhempi mies oli puheillaan häirinnyt häntä seksuaalisesti aamupäivällä. Kertoili, että arvostaa sellaisia miehiä jotka kykenevät toimimaan tasa-arvoisemmin. Vähän oli outo juttu, miksi hän kertoi asiasta minulle eikä miehelleen, ja toivoiko hän minulta mieluisampaa lähentelyä?

Sama nainen on useamman kerran kertonut seksuaalissävytteisiä juttuja, esim. tutusta joka kertoili somessa seksielämästään, kuinka joku mies oli tirkistellyt häntä ja ketkä miehet ovat puristelleen hänen takapuoltaan. Aina sama tarina, että miehet tekee sitä ja tätä, mutta toisessa tilanteessa se voisikin olla OK. Ehkä hän toivoo minulta jotain?

Fantasiani on, että joskus hän tekisi selvemmän aloitteen. Mielellään tutustuisin hänen takapuoleensa, jos minä kelpaisin eikä kaikki muut. Ja varmasti kokemus olisi hänelle kaikkea muuta kuin epämiellyttävä. Ja toistaisin kaiken uudestaan vaikka joka viikko, jos se olisi hänenkin fantasia.

Todennäköisemmin hän ajattelee sinun olevan niin syvällä friendzonella, ettei minkäänlainen seksuaalinen ajatus kierrä lähelläkään hänen päätään kun sinun kanssa juttelee. Olet hänelle miespuolinen tyttökaveri, ja jos jotain alkaisit ehdotella, niin hänen suunsa halkeaisi auki hämmästyksestä ja tyrmistyksestä.