Kerro seksifantasiasi
Itselläni se, että mies kiihottuisi niin paljon suuseksin antamisesta ja nautinnostani, että laukeaisi orgasmistani saamatta kosketusta.
Ihan superkiihottava ajatus. Täältä joskus luin, että jonkun mies noin laukeaa ja jäi kyllä mieleen.
Kommentit (49)
Sointu Borg istuu päälleni ja kusee. Sitten pusertaa tortun penistäni vasten ja sanoo: "Tuhma poika."
Ykkönen on se, että näkisin, kun vaimoani pannaan. Pienessä humalassa jossain juhlissa. Olisin hyvässä piilossa ja näkisin koko homman suuteluista suuseksiin ja lopulta vaimoni levittäisi jalkansa vieraalle miehelle.
Toisena anopin paneminen. Olisin siellä yökylässä ja tilanne ajautuisi siihen, että nostan anopin yöpuvun helmaa, raotan pitsisiä pikkuhousuja ja työnnän kovan kullini sisään. Anoppi estelisi muodollisesti, että emme voi, mutta antaisi kuitenkin panna.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla peppuseksistä suunnattomasti nauttivan naisen kanssa.
Tiedän... mahdoton unelma.
Kyllä noita Suomestakin löytyy.
Ykkösfantasiani on kuinka nautimme suunnattomasti naisen kanssa, kun saan työntää kyrpäni hänen vittuunsa. Ei ole toteutunut, mutta usein hän on saunassa ja kyykkypisulla näyttänyt ihanaa vittuaan nauttien itsekin näyttämisestä.
Kakkosfantasiani on ystäväpariskunnan rouva, joka joka saunakerta hyväili vittunsa orgasmiin asti.
Ylivoimaisesti TÄRKEIN on kuitenkin ihana vaimoni.
Fantasiani JA haaveeni olivat molemmat liikaa sen suu rille :(
Tavallaan ymmärrän koska eivät ole kovin mukavia, mutta toimivat minulle eikä ketään satuteta paitsi minua itseäni luvan kanssa. Jätetään vaikka sitten siihen.
"Toisena anopin paneminen. Olisin siellä yökylässä ja tilanne ajautuisi siihen, että nostan anopin yöpuvun helmaa, raotan pitsisiä pikkuhousuja ja työnnän kovan kullini sisään. Anoppi estelisi muodollisesti, että emme voi, mutta antaisi kuitenkin panna."
Anoppini on eronnut, iloinen, kypsä aikuinen nainen. Heidän perheessään on ollut tapana nakuilla kesämökillä suvun ja perheen kesken. Siinä sitten on sattunut tilanteita ilkosillaan kahden kesken. Jutellaan vakavia ja kepeitä. Muu perhe on jossakin lähistöllä, joten ollaan vaan, tietoisia toistemme alastomuudesta, minä kulli hieman paisuneena, anoppi jonkinlaisessa transsissa hänkin, kohentelee hiuksiaan, ei ujostele tissejään eikä tussuaan, tummat mutruiset häpyhuulet häämöttäen karvoituksen keskeltä.
Se hyrinä, kihelmöinti säilyy tuntikausia, iltaan asti, kunnes yöllä se vaimon kanssa yksissä tuumin puretaan. Ja kyllä, siinä sitten on lähes lihallisen tosi se kuvitelma, että panen molempia, sekä vaimoa että anoppia.
Kerro vaan paikka ja aika niin tulisin ilomielin katselemaan ja tyydyttämään itseäni
Saisi alistua monen miehen eteen ottamaan niiltä kunnolla suihin saada spermat suuhun naamalle... Yhtä vaa saanu
M38
Alistumishaluinen sub joka suostuu lähes kaikkeen mitä haluan ja nauttii saadessaan olla käytössäni kaikin keinoin, välillä vastustelee sen verran että pääsen taivuttamaan tahtooni. Pitkät sessiot joissa kaiken tuon saa toteuttaa.
Itselläni kun ajattelen omaa seksiäni ja fantasiaa? Itselläni tämän konsenssin määrittelevät yleensä seksi ja fantasian eri teemat kuten taikuus seksissä, yliluonnolliset seksiolennot, seksintaikakyvyt ja -taikaesineet, taikasanat seksissä tai toinen seksinkieli ja eroottiset fantasia- ja mielikuvitusmaailmat.
Itselleni, omassa seksifantasioissa kaikki nämä seksin yliluonnolliset asiat voivat tapahtua joko realistisesti kuvatussa maailmassa tai vain omassa ,mieleni kuvissa..omasta seksistä täysillä nauttien.
Exäni on pienikokoinen ja kauniskasvoinen blondi joka ahkeran saliharrastuksen seurauksena on hankkinut ison pallopepun.
Fantasiassani rakastelisimme kiimaisesti hotellihuoneen isolla sängyllä. Juuri ennen laukeamista tyttöni irrottautuisi minusta ja istuisi päälleni käskien nuolemaan pilluaan. Nuolisin häntä antaumuksella, mitta huomaisin että hän laittaa samalla kaluani siveysvyöhön.
Hän poistuisi huoneesta tämän jälkeen alasti ja palaisi kolmen mustan miehen kanssa. Heistä jokainen olisi minua reilusti isomunaisempi. He hyävilisivät tyttöäni joka puolelta ja hän olisi aivan hulluna kiimasta tämän seurauksena. Hän menisin polvilleen miesten keskelle ja alkaisi ottamaan heiltä suihin. Itse katselisin sängyltä tätä irstasta näytelmää. Suuhoidon jälkeen hän kömpisi sänkyyn ja suutelisi minua kiihkeästi kunnes hän käskisi minun siirtyä pois ja antaa rakastajille tilaa.
Katselisin turhautuneena mutta kiihottuneena kun mustat miehet ottavan blondini ja saavat hänet kiemurtelemaan nautinnosta. Saisin osallistua leikkiin korkeintaan suutelemalla tyttöäni ja imemällä ja hyväilemällä hänen rintojaan.
Rakastajien lauettua hänen pilluun he poistuisivat ja tyttöni avaisi siveysvyöni päästäen minut liukkaille. En kestäisi kauaa kiihotuksestani ja tyttöni suudelmista johtuen ja orgasmin jälkeen kävisimme yhdessä suihkussa. Emme kuitenkaan jäisi huoneeseemme ja vaan menisimme mustien luo missä he odottaisivat meitä kahden muun kaunottaren, bruneten ja punapään, kanssa.
Saisin katsella loppuyön kiimaista orgiaa ja tyydyttää itseäni.
Hottis 60v isoäiti. Hopeanväriset hiukset , törkeän lyhyt minihame, jättirinnat esillä avoimessa kaula-aukossa. Ottaisi ahneesti suuhun, sitten minä herkullisia pakaroita vasten takaa.
M24
Vaimo nuolisi boltsejani ja siskonsa imisi kaluani. Olisivat sulassa sovussa ja saisin naida molempia vuorotellen. Lopulta vaimo ehdottaisi, että sisko muuttaisi luoksemme.
Haluaisin katsella suorana lähetyksenä prrnoa, jossa arkadianmäen sirkus muuttuisi jumalan teatteriksi ja kaikki jahtaisivat toisiaan alasti muoviämpärit täynnä kaviaaria ja kultaista nestettä. Siitä ei prrno parane.
Menisin tuollaisen intiimin teatterin kaltaiseen esiintymistilaan, yleisöpaikkojen ollessa tilan ympärillä. Minut sidotaan ja asetetaan roikkumaan ilmaan. Yleisö kommentoi minua ja mitä minulle pitäisi tehdä. Yleisö koostuu pariskunnista. Tunnen kuinka joku tulee taakseni ja alkaa koskettamaan minua. Sitten se alkaa leikkaamaan saksilla housuihini reikää haarojen kohdalle. Joku huutaa yleisöstä, että leikkaa myös rintojen kohdalle reiät. Se tekee kuten pyydettiin. Sitten kuulen, kun joku takanani sanoo, että laskekaa vähän alemmas, on liian korkealla. Kun minut lasketaan alemmas, niin joku alkaa panemaan minua. Näen kuinka eturivissä nainen katsoo minua tiukasti silmiin samalla kun runkkaa vieressään istuvaa miestä. Minua takaa pannut mies ruiskuttaa lastit pepulleni ja edessä istuva nainen kehottaa sitä runkkaamaansa miestä astumaan lavalle. Mies kävelee taakseni ja alkaa panemaan. Tätä jatkuu kunnes kaikki yleisössä ovat tyydyttäneet itsensä minuun.
Vierailija kirjoitti:
Menisin tuollaisen intiimin teatterin kaltaiseen esiintymistilaan, yleisöpaikkojen ollessa tilan ympärillä. Minut sidotaan ja asetetaan roikkumaan ilmaan. Yleisö kommentoi minua ja mitä minulle pitäisi tehdä. Yleisö koostuu pariskunnista. Tunnen kuinka joku tulee taakseni ja alkaa koskettamaan minua. Sitten se alkaa leikkaamaan saksilla housuihini reikää haarojen kohdalle. Joku huutaa yleisöstä, että leikkaa myös rintojen kohdalle reiät. Se tekee kuten pyydettiin. Sitten kuulen, kun joku takanani sanoo, että laskekaa vähän alemmas, on liian korkealla. Kun minut lasketaan alemmas, niin joku alkaa panemaan minua. Näen kuinka eturivissä nainen katsoo minua tiukasti silmiin samalla kun runkkaa vieressään istuvaa miestä. Minua takaa pannut mies ruiskuttaa lastit pepulleni ja edessä istuva nainen kehottaa sitä runkkaamaansa miestä astumaan lavalle. Mies kävelee taakseni ja alkaa panemaan. Tätä jatkuu kunnes kaikki yleisössä ovat tyydyttäneet itsensä minuun
Pannaanko sua peppuun tuossa?
Minä olen kerran kiihottunut niin paljon vaimoani nuollessa että laukesin samalla lakanoille. Yritin hillitä ja kestää mutta en vaan voinut mitään kun osui liike juuri sopivasti samalla.
Oma fantasia / haave olisi että joku työkaverinainen ihan pokerina kysyisi vaimolta lupaa ottaa minut käyttöönsä ja lopulta harrastaisimme kiihkeää seksiä kolmestaan. Tuskinpa toteutuu enkä kyllä itse aio ottaa riskiä tällaisen kyselemisestä.
Oma fantasiani on tosiaan fantasiaa. Haluaisin panna lohikäärmettä. Ehkä enemmän vähän sellasta tyttö anthro lohista. Voin vain kuvitella miten ihanalta se tuntuisi. Ensin se runkkaisi mun vehkeen kovaksi sitten se kietoisi hänen pitkän kielensä mun vehkeen ympärille. Imaisisi mun vehkeen hänen kitaansa kuin nuudelin. Samalla kun hän ottaisi suihin niin hänen kielensä hieroisi mun vehjettä välillä lipoen sitä kietoen kielensä mun vehkeen ympäri. Kun viimein laukean hänen kitaansa niin lohis kaataisi mut selälleen, ottaisi kiinni mun vehkeestä ja työntäisisi sen hänen suomujen ympäröivään pimpsaansa samalla kun hän asettuisi minun päälleni. Lohis alkaisi villisti ratsastamaan minulla. Hetken päästä hän lisäsi minuun painetta hän lipaisisi hännänpäänsä kosteaksi ja työntäisi sen mun peräaukkoon ja liikuttelisi sitä siellä kuin lonkeroa samalla ratsastaen minulla. Että sellainen olisi kiva kokea.
Lusikassa halailua vaatteet päällä ilman aikomusta edetä seksiin. Sitten kiima yltääkin yhtäkkiä niin isoksi että vaatteet lentää kaaressa lattialle. Intohimoista seksiä ja sitten nukahdetaan lusikassa. Ja kun hetken päästä herätään niin uusi kierros. 🙈 N33
Kaksi teinityttöä testailee seksileluja keskenään, koska eivät ole saaneet koskaan oikeaa. Minä vanhempi mies katselen salaa heidän touhujaan piilopaikasta. Sitten jokin kolahtaaa kun liikahdan ja jään kiinni rysän päältä. Tytöt pakottavat minut hommiin seksilelujen tilalle kokeilaam aivan kaikkea paitsi kakkaa ja oksennusta.
M55