Mitä miehet OIKEASTI ajattelevat naisten meikkaamisesta?
- ja naisista, jotka eivät koskaan meikkaa? Naisetkin voivat vastata omia arvauksiaan ja oletuksiaan.
Kommentit (127)
Olettaisin, että miehet ei edes huomaa hillittyä meikkiä.
Miehet ei erota, onko nainen meikannut vai ei. He erottavat vasta kun on räikeää huulipunaa ja kirkkaansinistä luomiväriä.
Voivat tykätä 'luonnollisen' näköisestä naisesta, jolla itse asiassa on jo 5-10 tuotetta kasvoillaan.
Samaa kuin ajattelevat naisista muutenkin. Pitävät tyhminä kun hukkaavat elämäänsä turhuuteen. Samalla kuitenkin suuttuvat ja ovat äärimmäisen aggressiivisia jos nainen ei suostu meikkaamaan.
Luulen, että miehet luulee meikkaamattoman naisen olevan vain ruma ja "hillitysti" meikanneen luonnonkaunis.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin ajattelevat naisista muutenkin. Pitävät tyhminä kun hukkaavat elämäänsä turhuuteen. Samalla kuitenkin suuttuvat ja ovat äärimmäisen aggressiivisia jos nainen ei suostu meikkaamaan.
Tietääkö joku miehen joka on aggressiivisesti suuttunut jos nainen ei ”suostu” meikkaamaan? Ap
Kysymys tuli mieleen siitä kun joku mies vastasi tissikysymysketjuun että sillä juuri on väliä miltä nainen näyttää ilman meikkiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku miehen joka on aggressiivisesti suuttunut jos nainen ei ”suostu” meikkaamaan? Ap
Minä ainakaan en ole kuullut yhdestäkään tapauksesta.
Ainoalla miehellä, jonka mielipiteellä on väliä, ei ole mielipidettä asiaan. Meikkaan kun sattuu huvittamaan, usein en.
Paljon meikkiä käyttävä nainen viestii ainakin minulle epävarmuudesta. M31
Vierailija kirjoitti:
Huomaannkyllä kevyenkin meikin, ja myös hyvinnhoidetun ihon ja hiukset, hampaat, kynnet jne..... Jos on jörkyttävä sotamaalaua ja oranssi tukka ja irtoripset, huomaan senkin. En pidä tyylikkäänä mutta ymmärrän. Ihmisillä on oikeus, ja ihmisillä on syynsä.
Näen yleensä myös sen, onko hiukset värjätty tai huuhdeltu tai onko raitoja tms.
Kiinnostun eniten ihmisestä joka on arjessa luonnollinen ja juhlissa huvin kevyesti meikattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki miehet suuttuvat siitä. Sinä et tietenkään huomaa sitä jos olet itse meikkipelle.
En ole koskaan meikannut, ja miesten on täysin mahdotonta hyväksyä sitä.
N31
Vierailija kirjoitti:
Paljon meikkiä käyttävä nainen viestii ainakin minulle epävarmuudesta. M31
Entä jos ei käytä ikinä yhtään missään? Ap
miesoletettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaannkyllä kevyenkin meikin, ja myös hyvinnhoidetun ihon ja hiukset, hampaat, kynnet jne..... Jos on jörkyttävä sotamaalaua ja oranssi tukka ja irtoripset, huomaan senkin. En pidä tyylikkäänä mutta ymmärrän. Ihmisillä on oikeus, ja ihmisillä on syynsä.
Näen yleensä myös sen, onko hiukset värjätty tai huuhdeltu tai onko raitoja tms.
Kiinnostun eniten ihmisestä joka on arjessa luonnollinen ja juhlissa huvin kevyesti meikattu.
Meikkaatko itse juhliin? Ap
Yksi syy miksi ihastuin tähän viimeiseen ihastukseeni, oli juurikin meikkaamattomuus. No, kuulemma toisinaan meikkivoiteella peittää ihon virheitä, toisilla treffeillä ripsissä oli ripsiväriä.
Enhän minä yleensä erota meikattua meikkaamattomasta. Harvoin varsinaisesti kiinnitän edes huomiota, jollei ole "huomio - meikattu."
Ärsyttää odotella sitä meikkaamista aina kun pitäis lähtee johonkin. Ihan yhtä hyvin vois jättää ne puuterit laittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää odotella sitä meikkaamista aina kun pitäis lähtee johonkin. Ihan yhtä hyvin vois jättää ne puuterit laittamatta.
Rehellinen vastaus. Osoitathan säännöllisesti seksihaluja naistasi kohtaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen vastaus. Osoitathan säännöllisesti seksihaluja naistasi kohtaan? Ap
Toki ja ei hän ikinä sänkyyn mennessä meikkaa.
Mieluummin meikkaamaton, kuin sellainen 10 cm sotamaalaus... Lähes mustat kulmat, suttuiselta näyttävä iho ja hämähäkin jalkoja muistuttavat silmät ovat puistattavaa... Olen tarkastellut melko läheltä tällaisen paljon meikkaavan naisen kasvojen ihoa, niin ei se ole mitenkään kuulas, vaan tunkkainen. Ehkä instapostauksissa näyttää hyvältä, kun vähän muokkaa kuvaa heleämmäksi.
Hillitysti meikattu nainen on kauniimpi kuin meikitön. Räikeä ja liioiteltu tyyli saa hölmön ja ehkä jopa pelottavan näköisesti. Mahtaa olla vaikea taito, ja viedä aikaa. Toivottavasti se on naisista hauskaa - kai se on, kun niin usein meikkaavat.