Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet OIKEASTI ajattelevat naisten meikkaamisesta?

Vierailija
05.09.2020 |

- ja naisista, jotka eivät koskaan meikkaa? Naisetkin voivat vastata omia arvauksiaan ja oletuksiaan.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitysti meikattu nainen on kauniimpi kuin meikitön. Räikeä ja liioiteltu tyyli saa hölmön ja ehkä jopa pelottavan näköisesti. Mahtaa olla vaikea taito, ja viedä aikaa. Toivottavasti se on naisista hauskaa - kai se on, kun niin usein meikkaavat.

Vierailija
2/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että miehet ei edes huomaa hillittyä meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei erota, onko nainen meikannut vai ei. He erottavat vasta kun on räikeää huulipunaa ja kirkkaansinistä luomiväriä.

Voivat tykätä 'luonnollisen' näköisestä naisesta, jolla itse asiassa on jo 5-10 tuotetta kasvoillaan.

Vierailija
4/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin ajattelevat naisista muutenkin. Pitävät tyhminä kun hukkaavat elämäänsä turhuuteen. Samalla kuitenkin suuttuvat ja ovat äärimmäisen aggressiivisia jos nainen ei suostu meikkaamaan.

Vierailija
5/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehet luulee meikkaamattoman naisen olevan vain ruma ja "hillitysti" meikanneen luonnonkaunis.

Vierailija
6/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuin ajattelevat naisista muutenkin. Pitävät tyhminä kun hukkaavat elämäänsä turhuuteen. Samalla kuitenkin suuttuvat ja ovat äärimmäisen aggressiivisia jos nainen ei suostu meikkaamaan.

Tietääkö joku miehen joka on aggressiivisesti suuttunut jos nainen ei ”suostu” meikkaamaan? Ap

Vierailija
7/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys tuli mieleen siitä kun joku mies vastasi tissikysymysketjuun että sillä juuri on väliä miltä nainen näyttää ilman meikkiä. Ap

Vierailija
8/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku miehen joka on aggressiivisesti suuttunut jos nainen ei ”suostu” meikkaamaan? Ap

Minä ainakaan en ole kuullut yhdestäkään tapauksesta.

Vierailija
9/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoalla miehellä, jonka mielipiteellä on väliä, ei ole mielipidettä asiaan. Meikkaan kun sattuu huvittamaan, usein en.

Vierailija
10/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon meikkiä käyttävä nainen viestii ainakin minulle epävarmuudesta. M31

Vierailija
11/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaannkyllä kevyenkin meikin, ja myös hyvinnhoidetun ihon ja hiukset, hampaat, kynnet jne..... Jos on jörkyttävä sotamaalaua ja oranssi tukka ja irtoripset, huomaan senkin. En pidä tyylikkäänä mutta ymmärrän. Ihmisillä on oikeus, ja ihmisillä on syynsä.

Näen yleensä myös sen, onko hiukset värjätty tai huuhdeltu tai onko raitoja tms.

Kiinnostun eniten ihmisestä joka on arjessa luonnollinen ja juhlissa huvin kevyesti meikattu.

Vierailija
12/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki miehet suuttuvat siitä. Sinä et tietenkään huomaa sitä jos olet itse meikkipelle.

En ole koskaan meikannut, ja miesten on täysin mahdotonta hyväksyä sitä.

N31

Vierailija
13/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon meikkiä käyttävä nainen viestii ainakin minulle epävarmuudesta. M31

Entä jos ei käytä ikinä yhtään missään? Ap

Vierailija
14/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesoletettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaannkyllä kevyenkin meikin, ja myös hyvinnhoidetun ihon ja hiukset, hampaat, kynnet jne..... Jos on jörkyttävä sotamaalaua ja oranssi tukka ja irtoripset, huomaan senkin. En pidä tyylikkäänä mutta ymmärrän. Ihmisillä on oikeus, ja ihmisillä on syynsä.

Näen yleensä myös sen, onko hiukset värjätty tai huuhdeltu tai onko raitoja tms.

Kiinnostun eniten ihmisestä joka on arjessa luonnollinen ja juhlissa huvin kevyesti meikattu.

Meikkaatko itse juhliin? Ap

Vierailija
15/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy miksi ihastuin tähän viimeiseen ihastukseeni, oli juurikin meikkaamattomuus. No, kuulemma toisinaan meikkivoiteella peittää ihon virheitä, toisilla treffeillä ripsissä oli ripsiväriä.

Enhän minä yleensä erota meikattua meikkaamattomasta. Harvoin varsinaisesti kiinnitän edes huomiota, jollei ole "huomio - meikattu."

Vierailija
16/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää odotella sitä meikkaamista aina kun pitäis lähtee johonkin. Ihan yhtä hyvin vois jättää ne puuterit laittamatta.

Vierailija
17/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää odotella sitä meikkaamista aina kun pitäis lähtee johonkin. Ihan yhtä hyvin vois jättää ne puuterit laittamatta.

Rehellinen vastaus. Osoitathan säännöllisesti seksihaluja naistasi kohtaan? Ap

Vierailija
18/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus. Osoitathan säännöllisesti seksihaluja naistasi kohtaan? Ap

Toki ja ei hän ikinä sänkyyn mennessä meikkaa.

Vierailija
19/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin meikkaamaton, kuin sellainen 10 cm sotamaalaus... Lähes mustat kulmat, suttuiselta näyttävä iho ja hämähäkin jalkoja muistuttavat silmät ovat puistattavaa... Olen tarkastellut melko läheltä tällaisen paljon meikkaavan naisen kasvojen ihoa, niin ei se ole mitenkään kuulas, vaan tunkkainen. Ehkä instapostauksissa näyttää hyvältä, kun vähän muokkaa kuvaa heleämmäksi.

Vierailija
20/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up