Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvät! Montako sairauslomapäivää teillä on ollut tänä vuonna?

Vierailija
11.10.2013 |

ja kuinka monta sairauslomapäivää teille tulee yleensä vuosittain?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pysynyt kärryillä saikkupäivien määrän kanssa...noloa.

Mulla on paha migreeni joka vaivaa toisinaan. Sen lisäksi pari flunssaa on mahtunut vuoden sisälle.

Niin ja niskaongelmat (niska naksahtaa, pää ei käänny) myös.

Huh, voi työnantajaparkaa.

Vierailija
42/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 oma (työtapaturman takia), lapsista johtuvia taitaa olla 2-3 pv, en muista tarkalleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko kaksi tai kolme tähän mennessä. Lasten poissaoloja reilusti enemmän. 

Nyt tosin jäin sairaslomalle kun on viikko äitiysloman alkuun, joten 5 päivää tulee tuohon lisää.

Vierailija
44/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta ollut 0 päivää. Edes raskausaikana ei tullut poissaoloja.

Syön laadukasta ruokaa, nukun vähintään 8 tuntia, BMI on 23, olen asenteeltani positiivinen. 

Vierailija
45/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro, influenssa ja tapaturma tänä vuonna, yht. 7 saikkupäivää

Vierailija
46/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna yksi sairispäivä - ambulanssimiehet käskivät menemään sairaalaan tutkimuksiin autokolarin jälkeen. Tuo yksi päivä vuodessa on aika normaali määrä poissaoloja vuodessa.

Vierailija
47/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ja en ole koskaan ollut sairauslomalla.

Vierailija
48/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä nää bmit tuli esille, niin mulla bmi on 45. Ja tosiaan itseni takia en koskaan pois. Ikää 44v. Eikä niin terveelliset elämäntavat.

t: 5

Vierailija
49/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Vuonna 2005 olin yhden päivän pois töistä lämpöilyn (37,2C) vuoksi, vaikka rehellisyyden nimissä nyt voinen myöntää, että jos työilmapiiri olisi tuolloin ollut parempi, en olisi jäänyt kotiin.

Vierailija
50/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 tänä vuonna, kuyten yleensäkin. Olen onnekas. Ja sitkeä.

Vierailija
51/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 päivää. Epäterveelliset elämäntavat, ylipaino ja negatiivinen asenne.

Vierailija
52/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi vuosi 30 päivää. Kertaakaan en pinnannut, satuin vain saamaan pari pitkää flunssaa jälkitauteineen ja lapsen takia olin myös pois.

Jouduin esimiehen puhutteluun. Hän sanoi, että se on käsittämätöntä. Minulla oli todistukset poissaoloista mutta silti minun annettiin ymmärtää, että ei käy. Jäi kyllä ikävä fiilis.

Vierailija
53/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 21:39"]

Kymmenen vuotta ollut 0 päivää. Edes raskausaikana ei tullut poissaoloja.

Syön laadukasta ruokaa, nukun vähintään 8 tuntia, BMI on 23, olen asenteeltani positiivinen. 

[/quote]

Kiva juttu! Mäkin syön laadukasta ruokaa, mutta jalan katkettua en pystynytkään jatkamaan seisomatyötäni, vaan jouduin olemaan sairauslomalla! Nukunkohan mä liian vähän? terv. 2-luokan kansalainen

Vierailija
54/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla noin 25-30 päivää, en tiedä tarkkaan. Tästä 1+3 viikkoa loppuunpalamisen takia, pari flunssa jälkitauteineen sekä yksi matkan jälkeen iskenyt ripuli. Nyt sinnittelen fastettilukon ja niskajumin kanssa töissä. Joku hermopinnekin taitaa olla niskassa. Selkäkin älyttömän kipeä. Ei vaan enää voi olla pois. Buranalla, Voltarella ja kylmägeelillä elän tällä hetkellä.

Vierailija
55/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna 0, viime vuonna 7 kk. Saan harvoin flunssia, pöpöt eivät juuri tartu, mutta viime vuonna tuli syöpädiagnoosi.

Vierailija
56/56 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 tänä vuonna, samoin kuin edelliset 4 vuottakin. Sitä ennen muutamana vuotena noin 4 sairaspäivää.

Normaali terveellinen/epäterveellinen elämäntapa, en vain ole sairastuvaa tyyppiä enkä ole onneksi loukannutkaan itseäni mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi