Työssäkäyvät! Montako sairauslomapäivää teillä on ollut tänä vuonna?
ja kuinka monta sairauslomapäivää teille tulee yleensä vuosittain?
Kommentit (56)
Nolla. Muhun ei oo moneen vuoteen iskenyt edes flunssa.
Ja olen läski, en nuku tarpeeksi ja on epäterveelliset elämäntavat.
3 päivää tänä vuonna. Lapsen takia 2. Eli yhteensä 5.
3 päivää tänä vuonna. Lapsen takia 2. Eli yhteensä 5.
0.
Yleensä on muutama sairaspäivä vuodessa.
Viime vuonna olin sairauslomalla yhteensä n. 5 kk, tänä vuonna 2 kk. Nyt jännään, onko tässä tulossa keuhkokuume. Kaapissa on valmiina antibioottikuuri, joka pitää aloittaa "kun siltä tuntuu". Vaikea päättää, joko aloitan vai odottelenko vielä pari päivää, jos tämä sittenkin menee omia aikojaan ohi.
taitaa olla 0
yleensä on 2-4 jonkun flunssan tai vatsapöpön takia
Tänä vuonna 0 päivää, samoin viime vuonna.
Yleensä olen noin 2-4 pv/vuosi flunssassa ja lasten sairastelun takia toiset 2-4pv. Myös mies on hoitanut sairaita lapsia kotona ja anoppikin on usein ollut apuna. Nyt ei ole kuopuskaan sairastanut aikoihin kunnolla tai sitten on osunut viikonloppuun ja anoppi ollut päivän toipilaan kanssa.
Yleensä työtilanteen mukaan 3-8pv vuodessa. Aina ei ehdi sairastamaan ja joskus voi jäädä varmuuden vuoksi lepäilemään.
Nolla tänä vuonna, nolla 20 vuoden aikana. En pidä mitään saikkuja. Onneksi olen terve kuin pukki.
1 pv. Olen ollut tästä vuodesta suurimman osan raskaana, joten minusta ihan hyvä saavutus. :)
Kolme. Kolme on ollut sen lisäksi viimeisen kahdeksan vuoden aikana.
2 omaa (oksennustauti) ja kaksi lapsen (flunssa). Normaalisti 0-10.
En kyllä muista! Taitaa olla 60-70. Yleensä 0-5.
1-2, olin alkuvuodesta välillä oudosti kuumeessa. Normaalisti en ole itseni takia pois, lasten takia välillä.
0
viime vuonna 3
Sairaanhoitaja (bmi20 + terveelliset elämäntavat :)
Tänä vuonna nolla. Yleensä ihan vain pari. Viime vuonna oli poikkeuksellisesti melkein 3kk. Tosin eipä sitä joka vuosi olla jalka paketissa :)
2 päivää flunssan takia. Sairastan fibromyalgiaa ja borrelioosia (menossa lisätutkimuksiin neuroborren takia) mutta niiden takia en ole ollut sairiksella vaikka kipeä olenkin koko ajan.