Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden avokin outo käytös päivällisillä - onko hän ihan ok päästä?

Vierailija
04.09.2020 |

Oltiin syömässä miehen työkaverin luona. Mukana oli myös työkaverin uudi avovaimo, jonka olin tavannut vain ohimennen.

Isäntä oli tehnyt ruuat. Hän on loistava kokkki, minkä tiesimmekin. Emme siis ihmetelleet yhtään että juuri hän oli tehnyt ruuat.

Uuden avovaimon käytös sen sijaan ihmetytti. Kun isännän valmistamaa ruokaa kehuttii, avokki alkoi selittää, että “siinä on muuten mustapippuria, minkä minun äiti osti meille”. Ja uudestaan: “ tosi hyvin sopii tämä musta pippuri, minkä mun äiti osti.” Ja yhä edelleen: “ ei tää olis näin hyvää ilman sitä äidin ostamaa musta pippuria”.

Jossain vaiheessa hän vielä esitteli sitä purkkia ja kertoi että “äiti osti sen Ruohonjuuresta.” Ja sitten paras: “Äiti osti mulle sen mustapippurin tuparilahjaks.” Outo kommentti, kun asunto on tän mun miehen työkaverin ja hän on asunut siellä 15 vuotta.

Antoi kyllä itsestään hyvin erikoisen kuvan tää nainen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä jännitti ja puhui siksi höpöjä?

Tämä tai aapeella on liian vilkas mielikuvitus ja kaikki tapahtui Porvoossa.

Vierailija
42/43 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko, ettet enää kirjoittele näitä surkeita provojasi. Sinä ET OSAA KIRJOITTAA. Et lainkaan, joten anna olla.

Tämä yritelmäsi on todella onneton, myötähäpeä on valtava.

On se ainakin lakannut kirjoittamasta miekkosesta. Nyt siitä tuli avokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn täällä päivittäin lukemassa näitä juttuja ja joskus olen miettinyt miten jotkut kertovat hyvin tunnistettavia asioita. Jos minusta kirjoitettaisiin, niin ihan varmasti bongaisin sen täältä. 

No eihän tuossa tarinassa ole totuuden häivää, typerääkin typerämpi provon yritelmä.

Mutta on täällä muita juttuja, jotka ovat varmaan totuudenperäisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi