Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden avokin outo käytös päivällisillä - onko hän ihan ok päästä?

Vierailija
04.09.2020 |

Oltiin syömässä miehen työkaverin luona. Mukana oli myös työkaverin uudi avovaimo, jonka olin tavannut vain ohimennen.

Isäntä oli tehnyt ruuat. Hän on loistava kokkki, minkä tiesimmekin. Emme siis ihmetelleet yhtään että juuri hän oli tehnyt ruuat.

Uuden avovaimon käytös sen sijaan ihmetytti. Kun isännän valmistamaa ruokaa kehuttii, avokki alkoi selittää, että “siinä on muuten mustapippuria, minkä minun äiti osti meille”. Ja uudestaan: “ tosi hyvin sopii tämä musta pippuri, minkä mun äiti osti.” Ja yhä edelleen: “ ei tää olis näin hyvää ilman sitä äidin ostamaa musta pippuria”.

Jossain vaiheessa hän vielä esitteli sitä purkkia ja kertoi että “äiti osti sen Ruohonjuuresta.” Ja sitten paras: “Äiti osti mulle sen mustapippurin tuparilahjaks.” Outo kommentti, kun asunto on tän mun miehen työkaverin ja hän on asunut siellä 15 vuotta.

Antoi kyllä itsestään hyvin erikoisen kuvan tää nainen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä jännitti ja puhui siksi höpöjä?

Vierailija
2/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin audi avovaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on sitten muita avuja!

Vierailija
4/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä jännitti ja puhui siksi höpöjä?

Ehkä. Mutta miksi tuota samaa ja vielä noin outoa asiaa koko ajan? Ap

Vierailija
5/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se oli sketsihahmo

Vierailija
6/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin audi avovaimo

Joo heh heh. BMW kuski tää mies kyllä. Ap

Vierailija
7/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä vain jännitti. Jos tämä henkilö jatkaa tuota käytöstä useamminkin, niin kannattaa vähän miettiä onko siellä muumeja ollenkaan laaksossa jäljellä :D

Vierailija
8/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänellä on sitten muita avuja!

Toivottavasti. Olihan se semmonen pieni ja söpö. Varmaan alle 30. Ap

Vierailija
9/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se halus kääntää puheenaiheen itseensä, eikä keksinyt muuta puhuttavaa kuin mustapippuri.

Vierailija
10/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista lukea nuo mun sanomiset täältä. Onneksi et sentään nimeäni kertonut.

Vierailija
11/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan kateellinen.

Vierailija
12/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se avokki kirjoitti:

Mielenkiintoista lukea nuo mun sanomiset täältä. Onneksi et sentään nimeäni kertonut.

No mutta nythän on mahtava tilanne sulla kommentoida. Mistä oli kyse? Jännittikö, vai halusitko vaan keskustella pippurista?

Vierailija
13/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko muut paikallaolijat kaikki vanhempia? Jos, niin on voinut jännittää sitä ja puhua sen takia mitä sattuu.

Vierailija
14/43 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se avokki kirjoitti:

Mahtaa olla kiusallinen tapaaminen seuraavalla kerralla =D

Mutta kerro ihmeessä meille, että mistä nämä kommentit kumpusivat?

Vierailija
15/43 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/43 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuori ihminen, jolla ei ollut mitään keskusteltavaa täti- ja setävieraan kanssa.

Vierailija
17/43 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuommoisia ovat kohtaamani heikkohalhjaiset ihmiset, ymmärrys ei riitä siihen, etteivät sano asioita esim. huomaamattomasti vaan kaikki kyllä näkee, että yrittää alleviivata jotain seikkaa, samaten heillä on taipumusta viljellä huumoria, mitä kukaan muu ei oikein ymmärrä ja mistä syntyy hyvin kiusallisia tilanteita, kun toinen odottaa muiden nauravan, mutta muut ei saa edes sitä pakotettua tekonaurua irti itsestään.

Vierailija
18/43 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia av-käytöstä.

Vierailija
19/43 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, kyseessä voi olla esim. neurologinen ongelma jos kyse siitä niin aloittaja on hölmö kiusaaja.

Vierailija
20/43 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se avokki kirjoitti:

Outs :,D

Tätä olen monesti täällä miettinyt, kun näitä aika yksityiskohtaisia avauksia tänne tupsahtelee, että miten ihmiset uskaltaa? Aivan hyvin voi se puheena oleva henkilö käydä tällä palstalla myös. Mitä itse olen joskus laittanut, niin olen laittanut sellaisista juttua, jotka ei ole ihan juuri tapahtuneet sekä muutellut joitakin tarinan kannalta epäoleellisia faktoja, niin että on edes vaikeampi hahmottaa, että olisko jollain muulla vain samankaltainen kokemus ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme