Ympäri ravintolaa juoksentelevat lapset eivät ole söpöjä
Ihan tavallisessa perheravintolassa oltiin ja sitä juoksemisen määrää. Kyllä, olen niitä ihmisiä, joita toisten lapset häiritsevät, jos ne pysähtyvät tuijottamaan tai juoksentelevat ympäriinsä. Oli vain tarjoilijan ketterydestä kiinni, ettei yksikin noin 4-vuotias tyllerö saanut raskasta pannua päähänsä. Samaan aikaan saman seurueen toinen lapsi seisoi pitkään pöytämme vieressä, kaivoi nenää ja tuijotti. Vasta, kun käskin menemään omaan pöytäänsä, tajusi lähteä.
Samaan aikaan vanhemmat näpräsivät kännyköitään päätään nostamatta. Ihastuttava perhe. Ei olisi tullut omien kanssa mieleenkään, että olisivat saaneet juosta ravintolassa tai tuijotella toisten pöytiin. Yök.
Ja olen törmännyt tähän käytökseen kerran jopa erittäin hyvässäkin ravintolassa.
Kommentit (5)
Olen niin samaaa mieltä. Miksi niitten pilttien annetaan kiusata sivullisia? Kertokaa mulle MIKSI?!?
Samaa mieltä. Häpeäisin silmät päästäni, jos omat lapset juoksentelisivat noin.
Olen ihan samaa mieltä! Itse kun meni lasten kanssa ravintolaan, niin opetin, että pöydässä istutaan eikä ravata ympäriinsä. En tykkää , että lapset muutenkaan pyörii yleisillä paikoilla muiden jaloissa. Mutta näyttää siltä, että etenkin sekä romani- että somali lapset ilmeisesti jopa opetetaan siihen. Sitten esim japanilais-, venäläis ja kiinalaislapset käyttäytyvät paremmin kuin suomalaiset. Noin siis KESKIMÄÄRIN!
Joo, mä olen huomannut tän saman. Yleensä ne vanhemmat ovat lähemmäs 40v, kuin 30v. Joko vanhemmat keskustelevat kiivaasti keskenään, muksut saavat juosta jopa ravintolasta pihalle, eikä vanhemmat huomaa. Nuoret vanhemmat taas katsovat koko ajan lapsiensa perään, pelkästään jo sen takia, kun nuori leimataan huonoksi ikänsä takia. Voisitteko te vanhemmat äidit ja isät katsoa niiden lastenne perään?
T: kyllästynyt estämään teidän lapsia juoksemasta auton alle.