Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilisessä Olet mitä syöt ohjelmassa Pippa sanoi 163 cm pitkälle Hennalle, että normaalipainon rajoissa oleva maksimipaino olisi tuolle pituudelle 65 kg

Vierailija
04.09.2020 |

Normaalipanon rajoissa oleva minimipaino taas alkoi jopa nelosella.

Että ehkäpä tämänkin palstan naiset alkaisivat vähitellen ymmärtämään, että kun täällä aina välillä saa lukea erinäisistä ketjuista, että "olen 160cm/70kg" tai "olen 160cm/80kg" tai "olen 170cm/80kg" tai "olen 170cm/90kg", että noissa kaikissa on kyse jo ylipainosta, vaikka tällä palstalla naiset pitävät sitä normaalina! Voi järkytys!

Minä olen ollut koko ajan oikeassa, kun olen sanonut, että useimmissa tapauksissa naisen kuuluisi painaa sen verran, että pituus - 115. Ainoastaan kovin lyhyillä naisilla tuo ei päde. T. Mies

Kommentit (355)

Vierailija
301/355 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli pääsi sitten taas sunnuntai-aamun ratoksi haukkumaan naisia! Ihan kuin miehillä ei mitään pallomahoja olisi.

Palstan ”sääntöjen” mukaan tässä ketjussa puhutaan naisten painoista, joten pysy aiheessa.

Miehille voisi avata ihka erillisen ketjun, on aivan järkyttävää nuorilla miehillä tapahtunut läskistyminen, vielä viime vuosikymmenellä ei näkynyt samaa. 

Vierailija
302/355 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 157 cm ja 49-kiloisena loppui kuukautiset. Ei siis ollut hyvä paino minulle.

Salli mun nauraa. Jos loppui, niin tuskin painon takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/355 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä pitää huomioida myös. Painoin nuorena alle 60kg. Olen liki 180- senttinen. Jos nyt 5- kymppisenä laihduttaisin itseni sellaiseksi niin naama rypistyisi ja näyttäisin syöpäpotilaalta enkä lainkaan terveeltä. Nuorella ei samaa efektiä tule. Nyt pitäisin ihannepainonani 67- 72kg eli 5 kg pitäis pudottaa.

Vierailija
304/355 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä pitää huomioida myös. Painoin nuorena alle 60kg. Olen liki 180- senttinen. Jos nyt 5- kymppisenä laihduttaisin itseni sellaiseksi niin naama rypistyisi ja näyttäisin syöpäpotilaalta enkä lainkaan terveeltä. Nuorella ei samaa efektiä tule. Nyt pitäisin ihannepainonani 67- 72kg eli 5 kg pitäis pudottaa.

Normaalipainossa olet jos on viisikymppisenä 72+5 ja 180.

Vierailija
305/355 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se Pippa noita lukuja vetää? Olen 32-vuotias, 172 cm pitkä ja painan 68 kg. Mittani ovat 80-70-86. Farkkujen tuumakoko on 28, rintaliivit kokoa 65/B. Vaatekokoni on 36/38 tai S, ranskalaisissa ja italialaisissa olen M.,

Mittaat jotain väärin? Farkkujesi tuumakoko on noilla mitoilla jotain 24, mutta mikään ei täsmää painoindeksiisi..

Minä olen 175 cm ja 60 kg, 88-68-96 ja farkut on tuumakokoa 26, muut vaatteet tuo sama 36/38, mutta 38 usein liian iso.

Vierailija
306/355 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen tytär painaa alle 50kg ja on selvästi ongelmia syömisen kanssa. Ei ole hoikka vaan todella laiha. Pilaa terveyden ja hedelmällisyyden. Itse ei tätä suostu ymmärtämään koska ulkonäköpaineet ja vääristynyt kehonkuva. Olisi terveemmän, naisellisemman ja kauniimman näköinen jos saisi pari kiloa lisää. Nyt on suoraan sanottuna kuin kuivan kesän orava.

Vierailija
307/355 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap kun olet oikeassa. Tämä keskustelu on käyty niin monta kertaa tälläkin palstalla. Kenelle haluat todistaa ja mitä? Oletko sinkku joka ei löydä kumppania koska on tämä "painorajoitus" Olisiko joku muu näkökulma asiaan?

Vierailija
308/355 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin joskus 80kg ja 178 pitkä. Olin kiinnlaiha et pahaa teki. Kulkiluut törrötti tosi rumasti ja mitään ei voinut syödä. Nyt 101kg ja näytän edes nornaalipainoiselta. Urheilen paljon, syön vähän mutta sentään jotain voi syödä.

Vierailija
309/355 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse painoin joskus 80kg ja 178 pitkä. Olin kiinnlaiha et pahaa teki. Kulkiluut törrötti tosi rumasti ja mitään ei voinut syödä. Nyt 101kg ja näytän edes nornaalipainoiselta. Urheilen paljon, syön vähän mutta sentään jotain voi syödä.

Vyötärö mulla 73cm ihan kohtuullinen isokokoiselle ihmiselle joka painaa reiku 100kg. 80kiloisena oli jotain alle 60cm.

Vierailija
310/355 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1212 kirjoitti:

Ihanaa ap kun olet oikeassa. Tämä keskustelu on käyty niin monta kertaa tälläkin palstalla. Kenelle haluat todistaa ja mitä? Oletko sinkku joka ei löydä kumppania koska on tämä "painorajoitus" Olisiko joku muu näkökulma asiaan?

Ap on vain surkea homppepe do_fiili, terve mies haluaa terveen näköisen naisen naisellisine muotoineen.

Vierailija
311/355 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen ollut koko ajan oikeassa, kun olen sanonut, että useimmissa tapauksissa naisen kuuluisi painaa sen verran, että pituus - 115. Ainoastaan kovin lyhyillä naisilla tuo ei päde. T.Mies"

Lyhyillä naisilla painoindeksi ei ylipäätään päde. Lyhyen naisen kehossa on oltava enemmän rasvaa kuin samanpituisella miehellä, koska naisen kehon pitää kyetä ylläpitämään normaalia hormonitoimintaa.

Sinun kaavallasi 163 senttinen saisi painaa vain 48 kiloa, mikä olisi alipainon rajalla.

Pituus miinus 110 kaavalla 53 kiloa, mikä voi olla hyvä paino nuoremmille. Mutta paino välillä 58-65 kiloakin on vielä aivan OK ja näyttää normaalipainoiselta. Paino ei ole niin ratkaiseva asia, kuin rasvaprosentti ja missä sitä rasvaa on.

Vierailija
312/355 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 164 pitkä ja painan 61kg. Kuulen jatkuvasti miten olen pelkkää luuta ja nahkaa ja kaikki pitävät tosi pienenä. (Joo, meille laihoille voidaan aina puhua näin kauniisti) Sitten kun kerron, että painan 61kg niin ihmiset ei usko korviaan.

Vierailija
313/355 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 167cm, painan noin 59kg ja käytän kokoa xs-s/36. Nuorempana painoin n.50kg ja olin kyllä ihan luuranko. Oon miettinyt että mistä ton 9kg edes pystyisin enää tipputtamaan, kun olen nyt jo tosi hoikka.

Vierailija
314/355 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 163cm ja 64 kg, käytän 36-38 kokoisia vaatteita, eikä todellakaan kiristä mistään. 52 kiloisena minulta lakkasi kuukautiset.

Missä kilosi sijaitsevat, ilmeisesti reisissä, ei vyötäröllä. Sillä olen itse samanpainoinen ja pari senttiä pitempi mutta vaatekoko on kyllä 40.

Vierailija
315/355 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun pitäisi painaa 41 kiloa? Mene nyt, parahin ap, hoitoon mielipiteinesi! 

Vierailija
316/355 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 163cm ja 64 kg, käytän 36-38 kokoisia vaatteita, eikä todellakaan kiristä mistään. 52 kiloisena minulta lakkasi kuukautiset.

Missä kilosi sijaitsevat, ilmeisesti reisissä, ei vyötäröllä. Sillä olen itse samanpainoinen ja pari senttiä pitempi mutta vaatekoko on kyllä 40.

Milloin olet vaatekaapillani käynyt?

Vierailija
317/355 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun loppuisikin kuukautiset 50kg. Aina ne on tullut vaikka nuorena olin 164/47. Nyt 52kg ja hyvin voin. Olen siro, joten ei kyllä edes luut näy kun olin 49kg vuosi sitten. Nyt on elintavat vähän mitä sattuu ja paino noussut pari kiloa. Jossain 65kg tuskin voisin kovin hyvin. Joten toiset voi painaa hyvin vähänkin, ilman että on anorektikko. Mutta tuo -115 olisi kyllä aika rajoilla jo minullakin näin aikuisena.

Vierailija
318/355 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau onko tuo joku uus lihavien tekosyy "en voi painaa alle 80 kiloa tai minulta loppuu kuukautiset!!"? Enpä ole ennen törmännyt.

Etkö? No, olet nyt taas vähän viisaampi. Tai sitten olet mies.

Vierailija
319/355 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli jokin aika sitten ketju vyötärösenteistä. Suurin osa (naisvastaajista) totesi, että vaikka ovat normaalipainossa, vyötärömitta oli se enimmäisluku 80cm tai enemmän.

On outoa, että eri pituisille ja eri ruumiinrakenteisille naisille pidetään kiinni yhdestä ja samasta mitasta.

Vierailija
320/355 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on kahden vuoden takaa, vaikka toki av.n ikuisuusaiheita, kun yksittäinen miesidiootti pääsee näpyttelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan