Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhempien lastenhoitoavusta (ihmettelyä)

Vierailija
11.10.2013 |

Kun sitä aina ehdotetaan vaivaan kuin vaivaan. Meillä isovanhemmat käyvät vain kerran vuodessa, koska asuvat kaukana. Ja hyvä niin! En ole koskaan ollut niin väsynyt kuin joka kerran isovanhempien vierailun jälkeen. Kaiket päivät heille saa laittaa ruokaa: aamiaista, lounasta, kahvia, päivällistä, iltapalaa. Siinä välissä sitten pitäisi hoitaa normaalit arkirutiinit: tiskit, pyykit, yleisen siisteyden ylläpito, lasten harrastuskuskailut ja ylipäätään ne lapset, ja jos on töissä, niin sielläkin pitäisi vielä ehtiä jossakin välissä käymään. En ymmärrä, miten joku voi ehdottaa esim. väsyneelle äidille, että pyytäisi isovanhempia hoitamaan lapsia. Kyllä mä ainakin jaksan paljon paremmin, jos ei tarvitse pyytää tänne isovanhempia "lapsia hoitamaan". Niin väsynyt en tule koskaan olemaan, että sen takia pyytäisin heidät meille. Toki pyydän muuten vaan, mutta onneksi tulevat vain kerran vuodessa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole isovanhemmista mitään apua. Eivät osaa olla lasten kanssa luontevasti ja jotain pitäisi aina tarjota. tunnen katkeruutta kun luen hyvistä isovanhemmista...

Vierailija
22/24 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalliset isovanhemmat kyllä.. tai ehkä he ajattelevat sitten niin että kun ovat sinua koko lapsuutesi passanneet niin nyt on sun vuoro passata heitä :)

Mun äiti asuu kaukana ja nähdään aika harvoin, kun se tulee miehensä kanssa meille niin mulla alkaa lokoisat oltavat.. töistä kun tulen niin lapsia on autettu läksyissä ja ne ovat valmiina, äiti on laittanut päiväruoan, ihanaa istua valmiiseen pöytään ja sen lisäksi kämppä hohtaa puhtauttaan, pesee vielä yleensä ikkunatkin kun tietää että se on kotihomma mitä mä vihaan :) Ihana äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen vähän kateellinen teille, joilla on auttavat isovanhemmat! Meille on nyt sattunut tällaiset. Täytyy se vielä lisätä, että omat vanhempani eivät edes käy meillä kuin korkeintaan pikaisesti kahvilla, vaikka asuvat melko kaukana hekin. Eivätkä oikeastaan noteeraa lapsia juuri mitenkään. Ehkä mainitsevat, että "oletpa kasvanut tms." Miehen vanhemmat ovat ne, jotka käyvät kerran vuodessa. He kyllä vähän yrittävät viihdyttää lapsia mutta muuten ovat ihan passattavina.

ap

Vierailija
24/24 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ny jessus. 

OSTAKAA sitä hoitoapua, helkkari soikoon. Noin harvoin kun ootte tottuneet missään käymään, niin eiköhän teiltä löydy se raha ihan maksamista varten. Jättäkää ne urpot isovanhemmat rauhaan, eihän niistä tunnu olevan ku harmitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi