Kosto
Kuka kattoi äsken? Huh olipa mahtava jakso ja jäi mielenkiintoiseen kohtaan.. En ehkä tiiä kestänkö odottaa uusia jaksoja :D Nolan, Victorian lapsi, Emilyn palastus Conrad yms huhhuh
Kommentit (12)
Tuo Conradin juttu tuli kyllä ihan totaalisen puskista! Ja mites se Padma, oliko se nyt alunperinkin jonkun muun "palveluksessa"?
Jep, niin tuli.. No en tiedä todella, näköjään :/ Nolan on ihan mun lemppari, toivottavasti pääsee tuolta vankilasta vaikka karkaamalla, eiköhän. Toivon mukaan maikkari alkaa heti jenkkien kanssa samaan aikaan lähettää 3.kautta koska siellä alkaa 28.syyskuuta uus kausi. Hitto et mäkin ootan jo!
Jakso oli hyvin tapahtumarikas ja odotan myös innolla kolmatta kautta...
Nolan on kanssa suosikkini. Mutta juoni on kyllä liiankin vauhdikas, jos ei joka jaksoa katso, niin ei aina tiedä, mistä kyse. Täytyypä huomenna katsoa Avalta.
Mä en nyt tajunnut tota Conradin juttua. Miten Conrad on Emilyn pelastus?
Ja ei kai Nolan voi olla Viktorian lapsi, kun sehän joutui FBI:n kiinniottamaksi?
2, mä käsitin että Padma oli lukenut paperista ase otsalla sen lausunnon vankeusaikanaan..
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 22:11"]
Jep, niin tuli.. No en tiedä todella, näköjään :/ Nolan on ihan mun lemppari, toivottavasti pääsee tuolta vankilasta vaikka karkaamalla, eiköhän. Toivon mukaan maikkari alkaa heti jenkkien kanssa samaan aikaan lähettää 3.kautta koska siellä alkaa 28.syyskuuta uus kausi. Hitto et mäkin ootan jo!
[/quote]
Suomessa alkaa pyöriä vasta maaliskuussa 2014
Mua ottaa päähän, kun tämän kauden monet jutut on ollut ristiriidassa ihan liikaa ensimmäisen tuotatokauden juttuihin. Menee mielenkiinto...
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 09:20"]
Mua ottaa päähän, kun tämän kauden monet jutut on ollut ristiriidassa ihan liikaa ensimmäisen tuotatokauden juttuihin. Menee mielenkiinto...
[/quote]
Tykkään kyllä itse sarjasta, mutta nämä yllätykselliset sukulaisten ilmestymiset (Emily/Amandan äiti ja "veli", Victorian poika) osoittavat minusta mielikuvituksen puutetta käsikirjoittajilta. Varsinkin kaikki aviottomat ja "salatut" lapset ovat yleensä jump the shark -osastoa, tosin sanoen käsikirjoittajat ovat epätoivoisia eivätkä tiedä, miten järkevästi enää jatkaa sarjaa.
Saas nähdä, mitä kolmas kausi tuo, meneekö entistä enemmän saippuaksi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 09:20"]
[/quote]
Tykkään kyllä itse sarjasta, mutta nämä yllätykselliset sukulaisten ilmestymiset (Emily/Amandan äiti ja "veli", Victorian poika) osoittavat minusta mielikuvituksen puutetta käsikirjoittajilta. Varsinkin kaikki aviottomat ja "salatut" lapset ovat yleensä jump the shark -osastoa, tosin sanoen käsikirjoittajat ovat epätoivoisia eivätkä tiedä, miten järkevästi enää jatkaa sarjaa.
Saas nähdä, mitä kolmas kausi tuo, meneekö entistä enemmän saippuaksi.
[/quote]
Olen kaikki jaksot katsonut ja tykkään kyllä, mutta toivottavasti seuraava kausi on viimeinen! Nyt on kuitenkin 2 kautta menty ja Emily ei ole vieläkään alkanut / päässyt kostamaan Graysoneille.
Voi jumalauta tota äskestä jaksoa. Davidin ilmestyminen ainakin ihan naurettavaa :D Ja koko jakso pilas mun mielestä nämä kolme kautta ihan täysin kun Victoria ja Emily ihan hulluja ja koko homma meni yli. En tiiä et miten tosta saadaan vielä ainakin yksi kausi kasaan (jenkeissä alkaa kuukauden päästä 4.kausi) kun jo tää kausi vaikutti ihan pitkitetyltä ja alko tylsistyttää.. Oli musta oikeesti aika ahdistavakin tää jakso.