Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö muka ole uskollisia miehiä?

Vierailija
11.10.2013 |

Aina saa lukea noita juttuja (juurikin täällä), että miehet ajattelevat vain sukuelimillään, ja harva mies kieltäytyy jos toosaa tarjotaan. Tai että kylllä kaikki pettävät, jos tilaisuus tulee. Että miehet vain ovat sellaisia.

Meillä isä on aina sanonut, että jos hän sellaista teksisi äidin selän takana, hän ei enää voisi katsoa meitä lapsiaan silmiin. Ja minä taatusti tiedän, että kaikki me lapset, myös pojat ovat omineet tämän ajattelutavan isältään. Veljistäni kukaan ole koskaan pettänyt vaimojaan. Kyllä meille ollaan sellainen arvomaailma kotoa annettu.

He taatusti todella loukkaantuisivat, jos joku sellaista heidän kohdalla edes epäiltäisiin.

(Minulla ei ole miestä, seurustelen naisen kanssa. Mutta itsekään en ole koskaan pettänyt ketään)

Eikö todellakaan naiset usko, että uskollisiakin miehiä voi olla? Nykyään ihminen ei elä luolamiesaikoja, ja sivistys, empaattisuus ja oikeudentaju jo osaltaan kumoavat munaskujen ohjaamat vietit.

Toki tiedän pettureitakin, niin naisissa kuin miehissäkin aika lailla yhtä paljon. Ja juu, sukupuoliseen suuntautumiseen katsomatta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 16:11"]

Tai kaikkien miehet eivät jää kiinni.

[/quote]

Touché!

Vierailija
42/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on muuten niin ihana vaimo, että sitä ei yksinkertaisesti halua pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi varmasti tietää toisen tekemisiä, jos ei ole ollut koko ajan vieressä vahtimassa. Tiedän kuitenkin yhden miehen, joka ei ole koskaan pettänyt vaimoaan eli itseni.Minä taas en voi tietää vaimoni tekemisiä, vaikka pidän hyvin epätodennäköisenä, että hän olisi pettänyt minua.

En ole ajatellut jatkossakaan luopua periaatteistani, mutta silti en voi sanoa, että en koskaan missään oloissa voisi tehdä toisin. Olen seurannut sivusta tuttavapariskuntien käsittämättömiä hairahduksia ja siksi olen tullut siihen tulokseen, että on parempi olla olematta liian varma omista ja puolisonsa tekemisistä. Jopa itseään äärimmäisen uskollisina pitävät saattavat sortua varsinaisista pettäjäluonteista puhumattakaan.

Luulen jopa, että liian ehdoton varmuus asioista saattaa jopa olla riskitekijä. Kun olettaa, että ei voisi koskaan pettää puolisoaan, saattaa vahingossa joutua tilanteeseen, jossa tilanteesta irtautuminen on hyvin vaikeaa. Minulla esimerkiksi on naispuolinen työkaveri, joka aika usein lievästi humaltuneena alkaa tilittää oman avioliittonsa ongelmia. Ei tarvita kovin ihmeellistä mielikuvitusta, että keksii tapahtumaketjun, jossa täysin viattomana alkanut juttelu päätyy vahingossa tilanteeseen, jossa raja ylittyy. Sopivasti väsymystä, humalaa, toisen osapuolen viatonta seurankaipuuta ja yhtäkkiä ollaan tilanteessa, johon ei koskaan pitänyt joutua. Jos sen sijaan ajattelee, että riski on aina olemassa, osaa paremmin välttää tilanteen ajautumisen väärään suuntaan.

Minulla riskiä vähentää ujo luonne ja se, että nolostun hyvin helposti, jos keskustelu käsittelee aiheita, joita pidän hyvin yksityisinä. Täysin varma en voi siltä itsestäni olla, vaikka melko hyvin luulen tuntevani itseni, ajatteluni ja toimintatapani. Iso osa ystävistäni on naisia, joten minulla on melko hyvä käsitys myös siitä, miten toimin eri tilanteissa naisseurassa.

Vierailija
44/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 16:58"]

Kukaan ei voi varmasti tietää toisen tekemisiä, jos ei ole ollut koko ajan vieressä vahtimassa.  

En ole ajatellut jatkossakaan luopua periaatteistani, mutta silti en voi sanoa, että en koskaan missään oloissa voisi tehdä toisin. Olen seurannut sivusta tuttavapariskuntien käsittämättömiä hairahduksia ja siksi olen tullut siihen tulokseen, että on parempi olla olematta liian varma omista ja puolisonsa tekemisistä. Jopa itseään äärimmäisen uskollisina pitävät saattavat sortua varsinaisista pettäjäluonteista puhumattakaan.

Luulen jopa, että liian ehdoton varmuus asioista saattaa jopa olla riskitekijä.  [/quote]

Hitto, kun oli hieno kirjoitus! Olen aivan samaa mieltä. Sitä vaan ei voi koskaan tietää, ei omasta eikä kumppanin puolesta, elämä heittelee joskus todella arvaamattomasti.

N45+ (nro 18)

Vierailija
45/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta yhdessä, ei ole koskaan pettänyt.

t. mies

Vierailija
46/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 11:54"]

Kyllä uskollisia miehiä on (kuten naisiakin), tietenkin. Se vaan on kai helpompi ajatella noin, että kaikki miehet pettää, jos se oma on sattunut pettämään.

[/quote]Ja varsinkin jos on itse pettänyt on helpompi hyväksyä tekonsa kun ajattelee että kaikki pettää.

Vierailija
47/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 15:51"] jossa mies kuin mies on ollut valmis lähtemään mukaan. Jopa se hiljaisin ja ujoimman oloinen.

[/quote]Mistä helvetistä naisilla on sellainen käsitys että hiljaiset mihet eivät ole naisista kiinnostuneita? Kyllä he ovat, mutta kun naiset lähtee aina sellaisten miesten mukaan, jotka ovat itseään täynnä ja suunapäänä kaiken aikaan. Hieman hiljaisempi mies on varmaan helpompi iskeä, koska hän ei tavallisesti ole jatkuvasti naisten piirittämä, vähemmän kilpailua.

Vierailija
48/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on järjetöntä, että uskollisuudesta tehdään tällainen parisuhteen keskipiste. Parisuhteessahan on kyse luottamuksesta ja kunnioituksesta. Jos ne ovat kunnossa, pettämiselle ei pitäisi olla tilaa. Jos taas niitä ei ole, ei ole hyvää  parisuhdettakaan, ja silloin uskollisuus/uskottomuus on sivuseikka.

Vierailija
49/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, todellakin on.

Vierailija
50/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voi sanoa että sä et petä, etkä sä voi sanoa ettei sun miehesi petä.

Elämää ei voi ennustaa, et sinä, ei kumppanisi, ei kukaan.

Ihminen ei ole koskaan valmis, ihminen muuttuu kokoajan.

Voit ehkä sanoa ettet koskaan harrasta seksiä tai pussaa ketään, mutta et voi sanoa etteikö toinen ihminen kiehtoisi sinua ja ettet enää rakastuisi.

Monesti mietin että en pettäisi, kun en ole pettänytkään. Mutta mistä minä voin elämää tietää???

Mistä voin tietää mitä kumppanini elämässä tapahtuu tulevaisuudessa??

Ei siihen paljoa tarvita. Joskus riittää vain uuden työkaverin hymy. Ja ihastus on syntynyt.

Vierailija
51/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 jatkaa. Miksi halu suudella on niin paljon vähäpätöisempää kuin itse suutelu??

Oikeastaanhan asian tekeminen voi johtaa siihen , että asiasta haaveileminen loppuu. Ja olet taas vapaa jatkamaan elämääsi.

Se "morkkis" on se miltä moni ihminen haluaa suojautua. He eivät halua vahingoittaa itseään tietämällä että ovat tehneet jotain väärin toista kohtaan.

Se kenellä ei ole omaatuntoa, ei moraalia, se on melko varma pettäjä. Koska se ei pelkää itseään. Se ei pelkää tulevaisuutta, se elää hetkessä. Siinä mitä HÄN haluaa tehdä juuri sillä hetkellä. Ja itsekkäästi ottaa tilanteen haltuunsa omien mieltymyksiensä mukaan.

Usein ajatellen, "se mistä toinen ei tiedä,ei voi vahingoittaa"

Vierailija
52/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin netissä tai omassa piirissä puhutaan hyvistä asioista, liian usein kuulee vain huonoja tarinoita miehistä/naisista, jos kerrot että sinulla menee hyvin ja puolisosi on kultainen, sinut leimataan hyvin nopeasti kehuskelijaksi ja huomion kalastajaksi. Omalla kohdalla kävi näin hyvin nopeasti.

Kyllä niitä ns. prinsessasatujakin on, missä kahdella ihmisellä klikkaa ja kunnioitetaan toista eikä edes ajattella pettämistä. 

Itse kunnioitan puolisoani ja pidän huolen että hän on jokaisella elämän osa-alueellaan tyytyväinen ja hoidan ne asiat mihin voin vaikuttaa. Kun molemmat saavat toiselta sen mitä tarvitsevat ei kummankaan tarvitse etsiä onnea muualta. Yhteisymmärrys on avainsana näissä asioissa ja tottapuhuen jos puolisoni pettäisi, kysyisin ensin itseltäni että mitä en antanut tarpeeksi.

Totta kai on myös näitä yksilöitä jotka tekevät sitä mistä nyt syystä tekevätkään, joko eivät ole onnellisia elämässään tai muuten vaan. Näitä tapauksia vain paisutellaan niin suuriin mittakaavoihin, että niihin alkaa uskoa pikkuhiljaa enemmän ja enemmän.

Olen ehkä vähän naiivi sielu kun uskon että jokaiselle osuu se täydellisin onni jossain vaiheessa elämäänsä, toivoa ja rakkautta!

Vierailija
53/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään usko, että mieheni pettäisi mutta mistä maailmasta minä voin sitä aivan varmasti tietää, en todella mistään. Nykyisin pettäminen on vielä niin tavattoman helppoa, kaikilla on siihen mahdollisuus jos haluaa ja useimmille varmasti tarjoutuu tilaisuuksia. Esimerkiksi omalla miehelläni on työmatkoja yms. joilla varmasti voisi pettää kiinnijäämättä jos haluaisi. En epäile häntä mutten myöskään ole sinisilmäinen. Olisi minullakin ollut pettämismahdollisuuksia mutten ole niihin halunnut tarttua.

Vierailija
54/54 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina sanoo, että hänellä ei olisi enää energiaa pyörittää muita naisia. :D Lapset pieniä, kiireinen työ yms.