Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten merkata hotellipyyhkeet eri perheenjäsenille?

Vierailija
10.10.2013 |

Vinkkejä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti 21 =(

Vierailija
22/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos parista asiallisesta vastauksesta. Taidan ottaa maalarinteippirullan mukaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos parista asiallisesta vastauksesta. Taidan ottaa maalarinteippirullan mukaan.

ap

Vierailija
24/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei,

Minä ja poika käytetty samaa kylpypyyhettä jo 17 vuotta ja siinä välissä vielä mieskin 12 vuotta ... Pyllyn kuivaamiseen on kummallakin oma pyyhe.

Vierailija
25/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri väriset ponnarit toimivat myös hyvin. Pysyvät hyvin lenksussa kiinni. Itse pidän jumpissa avainta ponnarin avulla kiinni pikkupyyhkeessä ja hyvin on pysynyt.

Vierailija
26/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole koskaan tällaistakaan ongelmaa ollut.

Joka päivä huomaan, miten helppoa on olla minä. Ja olen siitä kiitollinen.

Vierailija
27/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt siis ymmärrä kysymystä ollenkaan. Kuinka monta kertaa teidän tarvitsee päivän aikana käyttää niitä pyyhkeitä?

Kaikissa hotelleissa, joissa minä olen viimeisen 10 vuoden aikana yöpynyt, on hotellisiivooja tullut vaihtamaan pyyhkeet joka aamupäivä. Hotellien taso ollut ihan perus kolmen, neljän tähden turistihotelleja. Joissain hotelleissa on viime vuosina ollut sellainen käytäntö, että ripustetut pyyhkeet voidaan käyttää uudestaan ja lattialle heitetyt pitää vaihtaa, mutta eipä ole ripustelustakaan ollut mitään hyötyä, ovat vaihtaneet ne silti.

Meillä viisihenkinen perhe ja käydään kerran päivässä suihkussa. En siis näe tässä mitään oma pyyhe -ongelmaa.

Vierailija
28/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei vaihdeta joka päivä pyyhteitä, se on epäekologista. Jos ne jättää koukuihuihin tai tuolin selkänojalle, siivoaja viikaa kaikki pyyhkeet yhteen pinoon ja sitten ne ovat sekaisin. Meillä on 6 henkilöä, ja minäkin haluan kuivata omaan pyyhkeeseeni. Hyvä ap, että otit tämän ongelmana esiin, sitä olen itsekin miettinyt.

Vierailija
29/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala mitä ongelmia. Aivan naurettavaa, että joku vaivaa päätään tällaisella asialla. Onkohan kaikki aivan pikkaisen liian hyvin, jos tällaisia täytyy päässään pohtia? Mitä helvetin kermaperseitä te olette? Elämässä on jokunen tärkeämpikin asia, kuin että kuka puhtaana pyyhkii kenenkin pyyhkeeseen.

Pohjat veti mielestäni tuo kommentti, jossa joku kertoi pokkana, että heillä on miehensä kanssaan omat pyllypyyhkeensä. Ei saakeli. Itse en persettäni edes kuivaa, ja yhä on paikallaan pysynyt ja hoitaa tehtävänsä.

Vierailija
30/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma! Minun mielestäni pyyheliinat (kylpy- ja kasvopyyhkeet) ovat henkilökohtaisia.

Vaikka kuinka yrittäisi niitä pyyhkeitä asetella hotellissa omiin paikkoihin, niin viiden hengen perheessä alkaa kyllä pyyhkeet sekoittua väkisinkin. Ja siivoojat yleensä ovat keränneet ja viikanneet pyyhkeet sänkyjen päälle tai kylppäriin, jolloin viimeistään sekoittuu pyyhkeet.

Upeaa että ap tuli maininneksi tästä ongelmasta - nyt alan ehdottomasti ottaa kotoa mukaan matkoille jonkinlaiset merkkausjutut :)

Vierailija
31/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi todellisesta elämästä vieraantumisen merkeistä on aloittajan ongelma.

Vierailija
32/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 00:11"]

[/quote]

Hei jos tämä pyyheliinojen käyttäminen sekaisin perheenjäsenten kesken on täysin turha ongelma eikä sillä ole mitään väliä, niin miksei samantien sovita, että perhehuoneisiin riittää vain yksi iso ja yksi pieni pyyhe (tai ehkä molempia ruhtinaalliset kaksi). Ja matkalle mukaan yksi hammasharja yhteiskäyttöön. Käytettyjä alkkareitakin voi käyttää ristiin. Hei maailmassa on katsos niin paljon isompiakin ongelmia.

Vierailija
33/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 00:11"]

[/quote]

Hei jos tämä pyyheliinojen käyttäminen sekaisin perheenjäsenten kesken on täysin turha ongelma eikä sillä ole mitään väliä, niin miksei samantien sovita, että perhehuoneisiin riittää vain yksi iso ja yksi pieni pyyhe (tai ehkä molempia ruhtinaalliset kaksi). Ja matkalle mukaan yksi hammasharja yhteiskäyttöön. Käytettyjä alkkareitakin voi käyttää ristiin. Hei maailmassa on katsos niin paljon isompiakin ongelmia.

[/quote]

Ja tosikkomaisuus on yksi niistä.

Vierailija
34/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 10 vuotta matkustellut erinäisissä kokoonpanoissa perheen ja ja ystävien kera eikä kyllä kertaakaan ole tullut ko. ongelmaa. Jos olemme olleet halvemmissa hotelleissa on pyyhkeet jätetty roikkumaan kukin omaan paikkaan, ja sieltä ne ovat edelleen löytyneet. Paremmissa paikoissa jättää kylpyammeeseen ja uudet mukavat pyyhkeet odottavat seuraavaa kertaa

Vierailija
35/35 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikkomaisuus oli hassua sen henkilön kohdalla, joka ei ymmärtänyt kirjoittajan vitsiä. :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan