Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset saa huomiota ja ihailua raskaana ja vauva-aikana ja toiset ei :(

Vierailija
04.09.2020 |

Jotenkin ei tunnu reilulta. Ihan kuin olisi vielä näkymättömämpi kuin ennen tätä, vaikka pitäisi olla ihanaa aikaa! Mit* *ittua sanonpa vaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että toiset saa muutenkin huomiota enemmän kuin toiset, ei se raskaus sitä muuta mitenkään, koska raskaus ei ole mikään erityinen meriitti.

Vierailija
22/23 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kiitollinen koronasta siinä mielessä, että sitä vauvamahan huomiontia on ollut huomattavasti helpompi välttää mitä aikaisemmissa raskauksissa! Omasta mielestäni on tosi inhottavaa, kun ihmiset kommentoi tai paapoo raskauden takia. Se vasta ärsyttävää onkin, jos minulla on hyvä päivä, vointini on hyvä ja olen mielissäni kun voin olla aktiivinen ja tehdä niitä asioita mitä tavallisestikin ja sitten on joku koko ajan hengittämässä niskaan että "istu sinä nyt vain ja ota ihan rauhallisesti!". Aargh!

Sitä en tosin ymmärrä, minkälaista ihailua nämä jotkut raskaana olevat naiset saavat osakseen? Lapsen isältä ehkä paikallaan, muutoin en keksi mitään syytä ihailuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi raskausaikana pitäisi saada huomiota ja ihailua? Ei ole huomion ja ihailun arvoinen asia.

Miksi sitten näyttää jotkut saavan? Eikö riitä että ovat suosittuja muutenkin. Raskaana pitäisi kaikkien olla samalla viivalla!

Koska ihmiset on kulttuurisesti ohjelmoitu lässyttämään raskaana oleville ja suhtautumaan asiaan niinkuin se olisi naiselle joku maailman ihmeellisin saavutus. Odottele rauhassa vaan, niin kyllä jossain vaiheessa joku tuollainen lässyttäjä osuu sinunkin kohdallesi. Tai kohdullesi.

Kulttuurisesti? Pikemminkin biologisesti on järkevää, että raskaana olevat herättävät suojelunhalua ja ihastusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi