Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan testannut O'WOW hiusainetta

Tukka-taikoja
04.09.2020 |

KyssĂ€ri olikin jo otsikossa 😊

Instagramissa pyörii ahkerasti ko. tuotteen mainokset, jos tekee yhtÀÀn mitÀ mainos lupaa niin olispa huipputuote.

Kuullostaa vaan liian hyvÀltÀ ollakseen totta ja siksi kyselen kokemuksia ennen ostopÀÀtöstÀ

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.07.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toimii erinomaisesti. TeillÀ monilla on jÀÀnyt hajua siksi kun ette ole huuhdelleet sitÀ suihkutettavaa ainetta tarpeeksi hyvin pois. Ja valitettavasti joutuu myös kÀyttÀmÀÀn Owow omaa shampoota ja hoitoainetta jotta tulos pysyy. Itse kÀytin muutaman kerran muita pesuaineita niin tsadaa oli aiva kauheet hiukset mutta owow omilla aineilla jÀlleen upeat hiukset. Olen nyt 2 kertaa tehnyt hoidon ja tulen tekemÀÀn uudelleenkin. Mulla luonnonkihara pörröinen kuiva tukka niin tÀÀ on ollut iso pelastus. Valitettavasti kÀsittely kyllÀ vaalensi husta kun mulla mustat hiukset ja harmaita. mut vÀrjÀys onnistuu kÀsittelystÀ 2 viikon odotuksen jÀlkeen. Piikkisuoria jos halajaa nii sit tÀytyy kyl suoristella silloin tÀllöin.

Vierailija
42/49 |
06.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aioin tilata tÀtÀ ja löysin ketjun googlella. Siis toimiiko tÀmÀ vain jos hiukset suoristaa raudalla joka pesun jÀlkeen? Eli fööni ei riitÀ lÀmpökÀsittelyksi?

En tajua ideaa. Eikö olisi sama vain suoristaa huolella pesun jÀlkeen ja kÀyttÀÀ kiiltosuihketta?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulin lukemaan tÀtÀ ketjua kokeiltuani tuotetta ja huomattuani ensimmÀisen pesun jÀlkeen muidenkin tÀÀllÀ mainitseman hajun. Itse tuote toimi minulla todella hyvin, enkÀ millÀÀn tavalla lÀmpökÀsitellyt hiuksiani pesun jÀlkeen, en edes föönannut. SileÀt, silkkiset, toki vielÀ takkuuntuvat mutta kuitenkin helposti selviÀvÀt hiukset. Hajun takia kuitenkin toivoin, etten olisi tehnyt kÀsittelyÀ. Mutta hyviÀ uutisia kaikille hajun kanssa kamppaileville - syvÀpuhdistava shampoo poisti hajun miltei kokonaan!

Shampoo kyllÀ vaikutti myös hiusten kuntoon huonontavasti, mutta olen niin iloinen siitÀ ettÀ sain hajun (melkein kokonaan) pois.

Hiukseni ovat melko paksut, todella huonokuntoiset ja syvÀpuhdistavana kÀytin Herbinan shampoota, jos joku nÀitÀ miettii.

Vierailija
44/49 |
05.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis teille on ihan ok, ettÀ teidÀn hiukset haisee sille litkulle, mitÀ bioroskiksen pohjalle valuu, kun se on liian kauan tyhjentÀmÀttÀ?! Hyi hemmetti.

Ja vielÀ maksatte siitÀ? Siksi, ettÀ se on ehkÀ jollain toiminut vÀhÀn aikaa? Suurimalla osalla ei.

PimeetÀ.

Vierailija
45/49 |
13.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀstÀ tuotteesta en ole valitettavasti kuullut kuin negatiivista.

Omaa kokemusta ei ole, mutta lÀhipiiristÀ usea kokeillut, kun hyvÀllÀ alennuksella sai.. Kokemuksia mm. haju hiuksissa kamala, ja kestÀÀ pitkÀÀn. Hiukset kÀrsineet, osalla lopullisesti. ErÀÀllÀ YstÀvÀllÀ huolella kasvatetut ja vaalennetut hiukset paloi pilalle seuraavassa vaalenbuksessa tÀmÀn tuotteen jÀlkeen. Ja tÀtÀ markkinoidaan siloitusHOITONA mikÀ on mielestÀni harhaanjohtava termi. EttÀ kannattaa harkita sopiiko tuote sinulle. Tai kenelle ylipÀÀtÀÀn sopii..

Vierailija
46/49 |
26.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tein kĂ€sittelyn muutama pĂ€ivĂ€ sitten. Tulos vakuutti: varsinkin niskahiukseni ovat aina sĂ€kkĂ€rĂ€llĂ€ ja pörröllĂ€, mutta nyt ne on sileitĂ€. 

Minulla on dekolteelle asti ylettyvĂ€t, raidoitetut hiukset. Hiuksia on paljon, mutta jokainen hius on ohut. Pidin siis nestettĂ€ pÀÀssĂ€ 40 minuuttia ennen huuhtelua ja pesin hiukset 42 tunnin kuluttua, koska piti lĂ€hteĂ€ töihin. 

Haju oli ja on edelleen paha MÄRISSÄ hiuksissa, mutta ohjeissa kĂ€sketÀÀn kĂ€yttĂ€mÀÀn hiustenkuivaajaa aineen aktivoimiseksi. 

Monet ovat tĂ€ssĂ€ keskustelussa ihmetelleet, ettĂ€ miksi suoristusrautaa pitÀÀ kĂ€yttÀÀ, kun pointti oli, ettĂ€ hiukset ovat suorat ilmankin? Ei pidĂ€kÀÀn. MinĂ€ ostin pelkĂ€n suoristusaineen (en shampoota ja hoitoainetta) ja siinĂ€ olevassa ohjeessa mainittiin hiustenkuivain. 

HAJU HIUKSISTA HÄIPYI heti, kun ne oli hiustenkuivaajalla kuivattu. Ja paketti lupasi tuoksun hĂ€viĂ€vĂ€n parissa viikossa muutenkin.

JOS minulle ei kelpaisi pörrötön, sileÀ, kauniisti aaltoileva ja nÀtisti laskeutuva tukka, kÀyttÀisin ehkÀ suoristusrautaa lisÀksi.

Aion itse tehdĂ€ nĂ€in, kunnes mĂ€rkien hiusten hajuhaitta loppuu: En kastele illalla hiuksia. Pesen ne aamulla ja kuivatan hiustenkuivaajalla. 

Lyhyemmin sama: Haju hÀipyy hiustenkuivaajalla.

Kerron parin viikon pÀÀstĂ€ lisÀÀ kokemuksia. 

Vierailija
47/49 |
09.02.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kĂ€sittelyn muutama pĂ€ivĂ€ sitten. Tulos vakuutti: varsinkin niskahiukseni ovat aina sĂ€kkĂ€rĂ€llĂ€ ja pörröllĂ€, mutta nyt ne on sileitĂ€. 

Minulla on dekolteelle asti ylettyvĂ€t, raidoitetut hiukset. Hiuksia on paljon, mutta jokainen hius on ohut. Pidin siis nestettĂ€ pÀÀssĂ€ 40 minuuttia ennen huuhtelua ja pesin hiukset 42 tunnin kuluttua, koska piti lĂ€hteĂ€ töihin. 

Haju oli ja on edelleen paha MÄRISSÄ hiuksissa, mutta ohjeissa kĂ€sketÀÀn kĂ€yttĂ€mÀÀn hiustenkuivaajaa aineen aktivoimiseksi. 

Monet ovat tĂ€ssĂ€ keskustelussa ihmetelleet, ettĂ€ miksi suoristusrautaa pitÀÀ kĂ€yttÀÀ, kun pointti oli, ettĂ€ hiukset ovat suorat ilmankin? Ei pidĂ€kÀÀn. MinĂ€ ostin pelkĂ€n suoristusaineen (en shampoota ja hoitoainetta) ja siinĂ€ olevassa ohjeessa mainittiin hiustenkuivain. 

HAJU HIUKSISTA HÄIPYI heti, kun ne oli hiustenkuivaajalla kuivattu. Ja paketti lupasi tuoksun hĂ€viĂ€vĂ€n parissa viikossa muutenkin.

JOS minulle ei kelpaisi pörrötön, sileÀ, kauniisti aaltoileva ja nÀtisti laskeutuva tukka, kÀyttÀisin ehkÀ suoristusrautaa lisÀksi.

Aion itse tehdĂ€ nĂ€in, kunnes mĂ€rkien hiusten hajuhaitta loppuu: En kastele illalla hiuksia. Pesen ne aamulla ja kuivatan hiustenkuivaajalla. 

Lyhyemmin sama: Haju hÀipyy hiustenkuivaajalla.

Kerron parin viikon pÀÀstĂ€ lisÀÀ kokemuksia. 

Kaksi ja puoli viikkoa on mennyt ja pesun jĂ€lkeinen haju hĂ€ipyi kahdessa viikossa LÄHES kokonaan. En edelleenkÀÀn ole pessyt hiuksia iltaisin ja aamulla suikussa hiukset ei enÀÀ haise. Kun otan pyyhkeen pois mĂ€ristĂ€ hiuksista saatan aistia vĂ€hĂ€n sitĂ€ hajua.

Mutta nyt haju haihtuu jo ilman hiustenkuivaajaakin, kun hiukset kuivuvat.

Hiukset ovat aaltoilevat, mutta sÀkkÀryys ei ole vielÀ palannut takaisin. Suoristusraudalla saan upean kiillon ja paremmin kestÀvÀn suoruuden kuin ennen kÀsittelyÀ.

PLUSSAA:

- se, ettÀ haju ei ollut ikuista

- tukka kiiltÀÀ

- suoristusraudan suoristus pysyy koko pÀivÀn

MIINUSTA:

- Tukka on aina kuivattava 

- en vielÀkÀÀn uskalla pestÀ tukkaa illalla.

- hiukset tuntuvat siltÀ, kuin niissÀ olisi jotain hiuksiinjÀtettÀvÀÀ tuotetta, eli vÀhÀn likaisen oloinen tukka.

LoppupÀÀtelmÀ: Saatan kÀyttÀÀ tuon toisenkin pullon jossain vaiheessa puolen vuoden sisÀÀn. PitÀÀ vain valita ajankohta, ettÀ olen yksin kotona. Hajun takia.

Vierailija
48/49 |
09.02.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onneksi olen jÀttÀnyt kokeilematta, vaikka minÀkin hetken joskus mietin, et pitÀiskö.

Vierailija
49/49 |
19.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"kysyttiinkö millÀ peset hiukset" pidÀ ite se turpas kiinni jos et osaa kÀyttÀytyÀ,hÀiritseekö sua noin paljon jos joku mainitsee millÀ pesee hiukset idiootti. MikÀ vitu sinÀ luulet olevasi. V ettÀ inhoon kiusaajia sellaisia nilkkejÀ niinku sÀ.