Onko kukaan testannut O'WOW hiusainetta
Kyssäri olikin jo otsikossa 😊
Instagramissa pyörii ahkerasti ko. tuotteen mainokset, jos tekee yhtään mitä mainos lupaa niin olispa huipputuote.
Kuullostaa vaan liian hyvältä ollakseen totta ja siksi kyselen kokemuksia ennen ostopäätöstä
Kommentit (49)
Aioin tilata tätä ja löysin ketjun googlella. Siis toimiiko tämä vain jos hiukset suoristaa raudalla joka pesun jälkeen? Eli fööni ei riitä lämpökäsittelyksi?
En tajua ideaa. Eikö olisi sama vain suoristaa huolella pesun jälkeen ja käyttää kiiltosuihketta?
Tulin lukemaan tätä ketjua kokeiltuani tuotetta ja huomattuani ensimmäisen pesun jälkeen muidenkin täällä mainitseman hajun. Itse tuote toimi minulla todella hyvin, enkä millään tavalla lämpökäsitellyt hiuksiani pesun jälkeen, en edes föönannut. Sileät, silkkiset, toki vielä takkuuntuvat mutta kuitenkin helposti selviävät hiukset. Hajun takia kuitenkin toivoin, etten olisi tehnyt käsittelyä. Mutta hyviä uutisia kaikille hajun kanssa kamppaileville - syväpuhdistava shampoo poisti hajun miltei kokonaan!
Shampoo kyllä vaikutti myös hiusten kuntoon huonontavasti, mutta olen niin iloinen siitä että sain hajun (melkein kokonaan) pois.
Hiukseni ovat melko paksut, todella huonokuntoiset ja syväpuhdistavana käytin Herbinan shampoota, jos joku näitä miettii.
Siis teille on ihan ok, että teidän hiukset haisee sille litkulle, mitä bioroskiksen pohjalle valuu, kun se on liian kauan tyhjentämättä?! Hyi hemmetti.
Ja vielä maksatte siitä? Siksi, että se on ehkä jollain toiminut vähän aikaa? Suurimalla osalla ei.
Pimeetä.
Tästä tuotteesta en ole valitettavasti kuullut kuin negatiivista.
Omaa kokemusta ei ole, mutta lähipiiristä usea kokeillut, kun hyvällä alennuksella sai.. Kokemuksia mm. haju hiuksissa kamala, ja kestää pitkään. Hiukset kärsineet, osalla lopullisesti. Eräällä Ystävällä huolella kasvatetut ja vaalennetut hiukset paloi pilalle seuraavassa vaalenbuksessa tämän tuotteen jälkeen. Ja tätä markkinoidaan siloitusHOITONA mikä on mielestäni harhaanjohtava termi. Että kannattaa harkita sopiiko tuote sinulle. Tai kenelle ylipäätään sopii..
Tein käsittelyn muutama päivä sitten. Tulos vakuutti: varsinkin niskahiukseni ovat aina säkkärällä ja pörröllä, mutta nyt ne on sileitä.
Minulla on dekolteelle asti ylettyvät, raidoitetut hiukset. Hiuksia on paljon, mutta jokainen hius on ohut. Pidin siis nestettä päässä 40 minuuttia ennen huuhtelua ja pesin hiukset 42 tunnin kuluttua, koska piti lähteä töihin.
Haju oli ja on edelleen paha MÄRISSÄ hiuksissa, mutta ohjeissa käsketään käyttämään hiustenkuivaajaa aineen aktivoimiseksi.
Monet ovat tässä keskustelussa ihmetelleet, että miksi suoristusrautaa pitää käyttää, kun pointti oli, että hiukset ovat suorat ilmankin? Ei pidäkään. Minä ostin pelkän suoristusaineen (en shampoota ja hoitoainetta) ja siinä olevassa ohjeessa mainittiin hiustenkuivain.
HAJU HIUKSISTA HÄIPYI heti, kun ne oli hiustenkuivaajalla kuivattu. Ja paketti lupasi tuoksun häviävän parissa viikossa muutenkin.
JOS minulle ei kelpaisi pörrötön, sileä, kauniisti aaltoileva ja nätisti laskeutuva tukka, käyttäisin ehkä suoristusrautaa lisäksi.
Aion itse tehdä näin, kunnes märkien hiusten hajuhaitta loppuu: En kastele illalla hiuksia. Pesen ne aamulla ja kuivatan hiustenkuivaajalla.
Lyhyemmin sama: Haju häipyy hiustenkuivaajalla.
Kerron parin viikon päästä lisää kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tein käsittelyn muutama päivä sitten. Tulos vakuutti: varsinkin niskahiukseni ovat aina säkkärällä ja pörröllä, mutta nyt ne on sileitä.
Minulla on dekolteelle asti ylettyvät, raidoitetut hiukset. Hiuksia on paljon, mutta jokainen hius on ohut. Pidin siis nestettä päässä 40 minuuttia ennen huuhtelua ja pesin hiukset 42 tunnin kuluttua, koska piti lähteä töihin.
Haju oli ja on edelleen paha MÄRISSÄ hiuksissa, mutta ohjeissa käsketään käyttämään hiustenkuivaajaa aineen aktivoimiseksi.
Monet ovat tässä keskustelussa ihmetelleet, että miksi suoristusrautaa pitää käyttää, kun pointti oli, että hiukset ovat suorat ilmankin? Ei pidäkään. Minä ostin pelkän suoristusaineen (en shampoota ja hoitoainetta) ja siinä olevassa ohjeessa mainittiin hiustenkuivain.
HAJU HIUKSISTA HÄIPYI heti, kun ne oli hiustenkuivaajalla kuivattu. Ja paketti lupasi tuoksun häviävän parissa viikossa muutenkin.
JOS minulle ei kelpaisi pörrötön, sileä, kauniisti aaltoileva ja nätisti laskeutuva tukka, käyttäisin ehkä suoristusrautaa lisäksi.
Aion itse tehdä näin, kunnes märkien hiusten hajuhaitta loppuu: En kastele illalla hiuksia. Pesen ne aamulla ja kuivatan hiustenkuivaajalla.
Lyhyemmin sama: Haju häipyy hiustenkuivaajalla.
Kerron parin viikon päästä lisää kokemuksia.
Kaksi ja puoli viikkoa on mennyt ja pesun jälkeinen haju häipyi kahdessa viikossa LÄHES kokonaan. En edelleenkään ole pessyt hiuksia iltaisin ja aamulla suikussa hiukset ei enää haise. Kun otan pyyhkeen pois märistä hiuksista saatan aistia vähän sitä hajua.
Mutta nyt haju haihtuu jo ilman hiustenkuivaajaakin, kun hiukset kuivuvat.
Hiukset ovat aaltoilevat, mutta säkkäryys ei ole vielä palannut takaisin. Suoristusraudalla saan upean kiillon ja paremmin kestävän suoruuden kuin ennen käsittelyä.
PLUSSAA:
- se, että haju ei ollut ikuista
- tukka kiiltää
- suoristusraudan suoristus pysyy koko päivän
MIINUSTA:
- Tukka on aina kuivattava
- en vieläkään uskalla pestä tukkaa illalla.
- hiukset tuntuvat siltä, kuin niissä olisi jotain hiuksiinjätettävää tuotetta, eli vähän likaisen oloinen tukka.
Loppupäätelmä: Saatan käyttää tuon toisenkin pullon jossain vaiheessa puolen vuoden sisään. Pitää vain valita ajankohta, että olen yksin kotona. Hajun takia.
Onneksi olen jättänyt kokeilematta, vaikka minäkin hetken joskus mietin, et pitäiskö.
"kysyttiinkö millä peset hiukset" pidä ite se turpas kiinni jos et osaa käyttäytyä,häiritseekö sua noin paljon jos joku mainitsee millä pesee hiukset idiootti. Mikä vitu sinä luulet olevasi. V että inhoon kiusaajia sellaisia nilkkejä niinku sä.
Toimii erinomaisesti. Teillä monilla on jäänyt hajua siksi kun ette ole huuhdelleet sitä suihkutettavaa ainetta tarpeeksi hyvin pois. Ja valitettavasti joutuu myös käyttämään Owow omaa shampoota ja hoitoainetta jotta tulos pysyy. Itse käytin muutaman kerran muita pesuaineita niin tsadaa oli aiva kauheet hiukset mutta owow omilla aineilla jälleen upeat hiukset. Olen nyt 2 kertaa tehnyt hoidon ja tulen tekemään uudelleenkin. Mulla luonnonkihara pörröinen kuiva tukka niin tää on ollut iso pelastus. Valitettavasti käsittely kyllä vaalensi husta kun mulla mustat hiukset ja harmaita. mut värjäys onnistuu käsittelystä 2 viikon odotuksen jälkeen. Piikkisuoria jos halajaa nii sit täytyy kyl suoristella silloin tällöin.