Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan testannut O'WOW hiusainetta

Tukka-taikoja
04.09.2020 |

Kyssäri olikin jo otsikossa 😊

Instagramissa pyörii ahkerasti ko. tuotteen mainokset, jos tekee yhtään mitä mainos lupaa niin olispa huipputuote.

Kuullostaa vaan liian hyvältä ollakseen totta ja siksi kyselen kokemuksia ennen ostopäätöstä

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi uudestaan. Minulla on hennot ja helposti takkuuntuvat hiukset, ja latvat ovat aina kuivat, vaikka niitä kuinka hoitaisi ja leikkaisi. Tuote siloitti hiusta hetkellisesti pesun jälkeen, mutta seuraavana päivänä ne näyttivät ihan samalta kuin ennenkin. Haju on kauhea, enkä pystynyt käyttämään loppuun, vaan oli pakko heittää menemään.

Vierailija
22/49 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin mainonnan uhri ja tilasin. Iso pettymys :(

Toki mun hiukset on laadultaan suorat, mutta koska todella kuivat niin tavoittelin niitä ihanan hyväkuntoisen näköisiä notkeita hiuksia, jota sillä mainostettiin saavan. No ihan vähä näytti paremmalta heti hoidon jälkeen mutta välittömästi kun pesi niin ihan samalta näytti kun ennenkin :(

Ehkä toimii sitten kiharan hiuslaadun pitkäkestoiseen suorentamiseen, siitä en tiedä. Itsellä oli täyttä ajan ja rahan haaskausta.

Siis laitoit käytännössä suoristuspermanentin suoraan tukkaan toiveena saada hyväkuntoisen näköiset, notkeat hiiukset? Ei niin mitään järkeä. Permanentti huonontaa aina paljon hiuksen kuntoa, vaikka silikoninen jälkihoitoaine voikin sen hetkeksi peittää.

Itselläni karkea ja paksu, kihara hiuslaatu ja toimi kyllä hyvin suoristamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin black friday tarjouksena marraskuun lopussa 2020. Juuri ennen joulua paketti saapui rikkoutuneena ja aineet olivat levinneet pitkin pakkausta. Laitoin reklamaation, vastasivat parissa päivässä, että lähettävät uuden paketin. Nyt 26.1.21 en ole vieläkään saanut uutta pakettia.

Vierailija
24/49 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton jälkeen huippu hyvät. Eka pesu ja hiukset ovat kuivat ja ihan samaan tapaan on suoritettava kuin ennenkin.

Eli pettymys

Vierailija
25/49 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaaleni kivasti mun ihanan kirkkaan punaiset hiukset heti ku pesin sen silotusaineen hiuksista pois :( eikä hiukset ollut yhtään pehmeät tai sileät kun sain koko prosessin tehtyä... pesen hiukset lauantaina seuraavan kerran ja laitan kyllä jotain colormaskeja päähän että sais punasen takas!

Vierailija
26/49 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin mainonnan uhri ja tilasin. Iso pettymys :(

Toki mun hiukset on laadultaan suorat, mutta koska todella kuivat niin tavoittelin niitä ihanan hyväkuntoisen näköisiä notkeita hiuksia, jota sillä mainostettiin saavan. No ihan vähä näytti paremmalta heti hoidon jälkeen mutta välittömästi kun pesi niin ihan samalta näytti kun ennenkin :(

Ehkä toimii sitten kiharan hiuslaadun pitkäkestoiseen suorentamiseen, siitä en tiedä. Itsellä oli täyttä ajan ja rahan haaskausta.

Siis laitoit käytännössä suoristuspermanentin suoraan tukkaan toiveena saada hyväkuntoisen näköiset, notkeat hiiukset? Ei niin mitään järkeä. Permanentti huonontaa aina paljon hiuksen kuntoa, vaikka silikoninen jälkihoitoaine voikin sen hetkeksi peittää.

Itselläni karkea ja paksu, kihara hiuslaatu ja toimi kyllä hyvin suoristamiseen.

Tuotahan mainostetaan siloitushoitona, joka siloittaa kuivatkin hiukset ja sopii kaikille hiustyypeille. Ei puhuta mistään suoristuspermantista. En ole mikään hiusexpertti niin en kyllä myyntitekstin perusteella itse tajuaisi kyseessä olevan hiusten kuntoa huonontava permanentti.

Vierailija
27/49 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten tein käsittelyn. Tää haju on niin järkyttävä! Herään öisin siihen hajuun, mikä hiuksista lähtee. Tyynyt menny pilalle, kun se haju on tarttunut niihin. Tempurin tyynyä ei voi pestä. Mietin, että kauan tää lemu kestää? Pesen päivittäin hiukset, että haju häipyisi, mut edelleen haju on ja pysyy. Jäi viimeseks kerraks kun tuotetta kokeilen. Millä olette saanu hajun pois???

28/49 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myös aineen päähän ja nyt tuskailen löyhkäävän tukan kanssa! Onko vinkkiä millä hajun saisi pois päästä? Tää on jotain järkyttävää!

Vierailija
29/49 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hoidon melko paksuun ja kiharaan hiukseen. Ekan kerran jälkeen sileät,heti seuraavan pesun jälkeen kuivui taas kiharaksi ja ilmeni jäätävä haju! En voinut käyttää enää pakkauksen shampoota ja hoitoainetta koska hajuu niin kamala,enkä yleensä ole kovin hajuherkkä. Ehkä kaksi viikkoa ei niin pörröiset hiukset kuin yleensä,mutta pörröiset joka tapauksessa. Eli pettymys.

Vierailija
30/49 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli suorat ja sileät siihen asti Kunnes pesin tukan. Eli ei juuri tehnyt mitään. Tukka myös kuivi tosi pahasti tuon käsittelyn jälkeen. Ei jatkoon.

Vierailija
31/49 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisella googlauksella ainakin pari kampaamoa varoitteli asiakkaitaan kyseisestä tuotteesta, joka ei ole pelkästään hoitava ja siloittava toisin kuin markkinointi ehkä antaa ymmärtää.

2010-luvun alussa oli markettipuolellakin vähän aikaa myynnissä got2b Play It Straight Blow Dry Kit, jota ei varsinaisesti mainostettu suoristuspermanenttina vaikka olikin sellainen.

Vierailija
32/49 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni maininnut, että pesun jälkeen ei enää suorat, eli ei toimi. Ohjeessa lukee selkeästi, että tuote aktivoituu lämpökäsittelyssä. Eli joka pesun jälkeen pitää (heti) kuivata ja suoristaa, jos haluaa että tuote toimii.

Moni myös sanonut, että haju on kamala pesun jälkeen. Haju häviää kuivauksen yhteydessä? Eli ei joudu kauaa kestämään hajua, kun heti pesun jälkeen kuivaa ja suoristaa.

Itsellä hiukset tuntuivat sileämmiltä ja tuote toimi, mutta en kokeile uudestaan, en jaksa tuota kuivausta ja suoristamista joka pesun jälkeen (yleensä pesen illalla ja annan kuivua luonnollisesti yön aikana, käytän fööniä superharvoin).

Kaipaan suihkunraikkaita hiuksia :D

Vierailija
33/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö itse edes mikä noista on kemikaali ja mikä ei? Kaikki ainesosat eivät ole kemikaaleja vaikka ne shampoossa onkin, ihan vaan tiedoks 🤗

Vierailija
34/49 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin black friday tarjouksena marraskuun lopussa 2020. Juuri ennen joulua paketti saapui rikkoutuneena ja aineet olivat levinneet pitkin pakkausta. Laitoin reklamaation, vastasivat parissa päivässä, että lähettävät uuden paketin. Nyt 26.1.21 en ole vieläkään saanut uutta pakettia.

Nyt on 3.3 enkä ole vieläkään saanut tätä useista sähköposteista ja lupauksista huolimatta.

Vierailija
35/49 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/49 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea tuote!! Suoristi vähän hiuksia, mutta pilasi täysin isolla työllä vaalennetun hiusvärin. Saman kiilto efektin saa helposti myös suoristamalla hiuksia muutama minuutti ja laittamalla jotain suoristus suihketta. Ei mitenkään kummoset pesun jälkeen. MUTTA olisivat edes voineet mainita EI SOVELLU vaalennetuille hiuksille. Loppu tulos kusen väriset ja viemärin hajuiset hiukset. 

Vierailija
37/49 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen hiukset saippualla

vai niin. Mä laitan makaronilaatikkoon ripauksen curryä.

Vierailija
38/49 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistuttaisin että kyseessä on suoristusPERMIS joten vaalennus/ värjääminen tämän jälkeen saattaa helpommin katkoa hiukset, varsinkin jos jo lähtökohtaisesti on vaalennuksesta huonoon kuntoon menneet hiukset. En suosittelisi vaalennetulle hiukselle. Jos on vahva karhea kihara hius ja ymmärtää tekevänsä kemiallisen suoristuskäsittelyn niin go ahead. Ja ymmärtää että ajan kuluessa hiuksen kunto huononee nopeammin kuin ilman kemiallisia käsittelyjä oli ne sitten värjäys tai permanentti

Vierailija
39/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin, väri haalistui pahasti. Sileät hiukset ensimmäiseen pesuun. Mutta kun otin yhteyttä niin rahat palautettiin. Vain toimitusmaksun joutuu maksaa. Ei enää, kiitos.

Vierailija
40/49 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala tuote! Kokeilin kun ilmaiseksi sain, ja katsoin vain nopeasti pakkauksesta tiedot, luulin itsekin tätä hoitotuotteeksi, kun niin pakkaus ja yritys antoi ymmärtää. En huomaa juurikaan eroa entiseen, sillä hiukseni oli valmiiksi suht kiiltävät, hyväkuntoiset, ja neitsyt hiusta suurimmaksi osaksi. Hiukset eivät kuivu yhtään sen nopeammin kun ennenkään ja haju on niin kamala että puolisoni meinasi oksentaa minua halatessa. Itsekin vähän yökin hiuksiani kuivatessa. Älkää tehkö tätä hoitoa, aivan järkyttävän huono tuote!!!!!!!!!!!!!