Mistä törkyhalvoista ruoista pidätte?
Minä en voi vastustaa kauravelliä. Makaronilaatikko ja pilaf ovat myös suosikkejani. Eineksistä paras guilty pleasure on senttipitsa. Mites teillä?
Kommentit (152)
Kaalilaatikko on oikeasti ihan lemppareitani. Eikä ole kallista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pyhäruokaa Jalostajan hernekeitto. Yleensä syödään ihan hyvää kotitekoista ruokaa, mutta jos sunnuntaina halutaan herkutella, valinta on hernari. Muut merkit kuin Jalostaja eivät käy. Toinen vaihtoehto on säilykelihasoppa nautasikasäilykkeeseen, vanha kunnon heinätalkookeitto.
Miksi helvetissä pitää sanoa hernari? Kaikki sanat pitää vääntää. Saatko myös elareita, käytätkö piilareita, vaihatko pukkarissa lenkkarit ja notkutko ostarilla?
X-tra pyttipannu 1,39 kg. Ruokakermapurkki 0,59 e. Nam!
- Perunat ja voi.
- Makaroooni ja ketsuppi.
Ei ruoka ole niin vaikea, vaivalloinen eikä kallis asia.
Vierailija kirjoitti:
No en mistään. Syön aina kallista ja maukasta ruokaa. Pyöritän pitopalvelua ja voin vähentää kaikki ruokatarvikkeet verotuksessa.
Ei se verottaja sulle silti niitä maksa. Lisäksi puuttuu siihen, jos kirjanpitoon ei ole merkitty omia ottoja tarpeeksi.
Pistin elämän risaiseksi, ja ostin espanjalaisia uusia pottuja 1,99€/kg ja purkin sipulisilliä.
Hyvältä maistui voin kanssa. Onko liian kallista?
Vihanneskeitto. Hinta suurpiirtein 4 euroa.Ruokaa moneksi päiväksi.
Kaurapuuro maidolla ja sokerilla, kanan makuiset nuudelit, itse tehdyt sämpylät voilla, tulisesti maustettu kukkakaali-parsakaalikeitto.
Vierailija kirjoitti:
Kaalilaatikko
Itse tehdyt kaalikääryleet
Makaronilaatikko
Lohikeitto
Lihakeitto
Itse tehdyt sämpylät
Törkyhalpoja?? Mikä näistä tekee törkyhalpoja? juu, suht kohtuu hintaista kotiruokaa, mut ei halpaa....
Kattilapopparit ja soda streamer vichy. Smoothie itse kerätyistä marjoista
Pågenlimppu, Hönöleipä. Kivikylän hernekeitto. Pinaattiletut.