Mahtavaa selailla asuntoilmoituksia!
Katsokaa nyt tämänkin tyypin sisustusmakua - ei ole ainakaan myyntiä varten stailattu koti :-DDD
Kommentit (31)
Ihana, persoonallinen talo rehevällä ja kauniilla pihalla! Sisustus sitten toinen juttu, sehän kulkee asukkaiden mukana. Tuo näytti olevan jonkun aurinkotohtorin talo. Makunsa kullakin.
Ihana, viihtyisin todella hyvin, jos vain joku muu kuin minä tekis siivoukset...
Ihmettelen asuntoilmoituksissa usein sitä kun kph-kuvissa on jätetty wc-pöntön kansi ylös, joskus myös se istuinosa...
En ole aikoihin omaa kämppää myynyt, niin ent iedä millasella kiireellä niitä kuvia nykyään otetaan, mutta ihmetyttää kun ei yhtään viititä siivota tai edes feikata kvuia varten. Siis jossain makkarikuvissa oli sängyn päällä jotain roinaa, jonka olisi voinut kuvaushetkeksi laittaa lattialle sängyn taakse piiloon jne.
Mitään stailauksia en siis kaipaa ja kaikki efektit on myyntikuvissa aivan kammottavia (järjettömistä lähikuvista puhumattakaan), mutta antaa välittäjäfirmasta laiskan kuvan tuollaiset inhorealistiset otokset.
Oho, ai Anja Snellmanin talo. Ok. Sori vaan asianosaisille, ei ollut tarkoitus nälviä kenenkään sisustusmakua. Minusta myös Vilkkumaan talon keittiö oli järjkyttävä, kun näin siitä kuvat oikotiellä - lieneekö se jo myyty?
Makuja on monia, mutta mulla oli hauskaa, kun näin jotain näin järkkyä. Oma tyylini on kaukana tuosta
ap
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 13:59"]
Joo hinta on edullinen noin isosta talosta?
[/quote]
Joo, toivottavasti vievät tuon puoliksi juodun maitolasin mukanaan.
Taiteilijat käyttää sen luovuutensa ilmeisesti muuhun kuin siivoamiseen(paitsi olihan tuolla siisti) ja joka sisustustrendin perässä juoksemiseen? Ja minusta tuo talo on kertakaikkisen viehättävä, sisustuksineen.
Mielestäni ihan OK. Toki kun asuntoa ostaa niin en irtaimistoon kiinnitä huomiota.
No ihan mahtava kämppä! Mä oon ainakin ihan totaalisen kyllästynyt "stailattuihin" asuntoihin, kun ne on aina kaikki jotain harmaita ja valkoisia ja tylsiä ja kaikki samannäköisiä. Sitäpaitsi ne näyttääkin aina siltä että ne on nimenomaan stailattu esittelyä varten. Tuo näyttää siltä että siellä oikeasti asutaan ja eletään.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 13:55"]
Anja Snellmanin ja Jukka Orman koti?
[/quote]
Sepä juuri, katso Hesarin muinainen haastattelu. Sisustuksesta voi olla mitä mieltä tahansa, mutta onhan talo upea ja ympäristö. Varmaan toi krääsämäärä miellyttää heitä itseään.
Joo hinta on edullinen noin isosta talosta?