Onko ketään joka ei olisi saanut koskaan harrastaa seksiä hyvännäköisen kanssa?
Kommentit (10)
Seksiä harrastetaan sellasen henkilön kanssa joka saa sut kuumaks pelkällä olemuksellaan, muuten se on vaan panemista.
Mä en ole. Ok-näköisten korkeintaan. Mutta en ole ajatellut sen olleen mikään puute. Rumin rakastajani on ollut paras.
On. Suurin osa maailman ihmisistä.
Minulle ei ainakaan ole kysessä tulkintakysymys, koska en ole saanut harrastaa seksiä kenenkään kanssa.
On tosiaan ainakin miehissä monia jotka ei ankeuttaan varmaan koskaan saa seksiä kenenkään kanssa. Ja mäkään en ole ollut hyvännäköisen kanssa.
Keitä nämä universaalisti hyvännäköiset ovat?
Ja totta kai olen harrastanut seksiä "hyvännäköisen" kanssa, miksi ihmeessä antaisin ihmiselle, joka ei minua miellytä...
Joo, pitäisi ensin määritellä se hyvännäköisyys. Mä olen rakastellut elämäni aikana kahden miehen kanssa, eikä kumpikaan ole mikään kiiltokuvapoika ollut, vaan raavaita miehiä, en ole ulkonäön takia rakastunut heihin. En koskaan menisi sänkyyn jonkun kanssa vaan sen takia että se on hyvännäköinen.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 00:16"]
Keitä nämä universaalisti hyvännäköiset ovat?
Ja totta kai olen harrastanut seksiä "hyvännäköisen" kanssa, miksi ihmeessä antaisin ihmiselle, joka ei minua miellytä...
[/quote]
Kokemuksen takia?