Lue keskustelun säännöt.
Haittaisiko teitä jos lapsistanne laitettaisiin kuvia nettiin?
09.10.2013 |
Tuli tässä mieleen, kun huomasin miehen siskon lisänneen vauvastamme kuvia facebookkiin, ILMAN LUPAA.. Itseäni asia häiritsee kovasti, en halua laittaa nettiin edes itsestäni kuvia.. Miehen mielestä asia on hälle ok..
Olen kahden vaiheella... Annanko olla vai alanko nipottamaan.. Välit tarpeeksi kireät miehen suvun kanssa kun ei tulla toimeen, joten sama kai se on laittaa älämölöt pystyyn!
Kommentit (22)
Kyläilykuva ei ole julkinen paikka..... se kun on ilmeisesti vaikea käsittää jonkun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei haittaa jos kuva on jossain facebookissa perhekuvatyyppisenä. Jos sun miestä ei haittaa niin kai hänen hyväksyntänsäkin on ihan ok.
Se minua haittaa jos joku laittaa kuvia esimerkiksi omaan blogiinsa kysymättä lupaa. Blogi ja facebook ovat eri asioita. Mua ei niinkään arveluta se, että katseleeko kuvia jotkin päästään vialliset tyypit sillä he ottavat lapsista kuvia omaan käyttöönsä jopa lasten vanhempien valvovan silmän alla mutta lähinnä se, että blogin sisältö on alati vaihtuvaa ja suomalaiset bloggaajat useimmiten pyrkivät hyötymään siitä vielä rahallisesti niin sellaiseen tarkoitukseen en halua että mun perhettä tai pippaloita, kotia kuvataan. Ulkomailla muutama bloggaaja on saanutkin tästä huutia, mm. Philia meni ilman lupaa laittamaan kuvia ystävänsä hääkoristeluista pari vuotta sitten ja siitä nousi iso metakka, poisti kuvat kyllä tosi nopeasti blogistaan. Monet suomalaiset bloggaajat kuten Kaitaliina ovat piilottaneet oman lapsensa kasvot mutta jättäneet muiden kuvissa olevien lasten kasvot näkyviin. Todella törkeää mun mielestä.