Mitä mieltä nimestä Eemi?
Kommentit (19)
Mieleen tulee sellainen kärisevä kahdeksankymppinen ukkeli.
teennäinen, ihan kuin siitä puuttuisi kirjaimia.
vähän sellainen lastenkielinen lällyttelynimi, eli juuri ikään kuin suoraan lapsen suusta niin, että osa kirjaimista puuttuu. Esimerkiksi lapsi yrittää sanoa Eemil tai Eemeli siinä onnistumatta.
Anteeksi, en kuullut. Eeli vai Eevi vai Emmi?
Sopii lapselle mutta ei teinille/aikuiselle.
Pullea, äidin helmoissa roikkuva, mariseva poika.
Suosittelen, mutta mieluummin yhdellä e:llä eli Emi. Sisaruksen nimeksi sitten vaikka Hede. Ihanan sukupuolineutraaleja nimiä.
mulle tulee yks tuttu erityislapsi mieleen
muuten ehkä olmi ...käämi ...jotain outoa
Koiralle tai minipossulle sopiva nimi.
Ihan ok. Mutta sanoessa tuntuu jotenkin loppuvan kesken, töksähtää, minulle olisi luontevampaa sanoa Eemil,
Siis niinkuin aina, jos kuullostaa itsestäsi hyvältä, se on hyvä... ei kannata liikaa muiden mielipiteitä pohtia..
Hahha, mitä mielipiteitä! Toivottavasti teillä marisevilla possunpoikasille on itsellänne niin aikuis- ja ihmismäiset nimet. Kuopukseni nimi on Eemi.
Minulla on ollut sukulaismies, nyt jo edesmennyt, jonka nimi oli Eemi, joten kyllä se ihan oikea nimi on.
Mutta ehkä se nykyään kuulostaa kuitenkin jotenkin teennäiseltä tai siltä, että l-kirjain puuttuu.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 13:14"]
Hahha, mitä mielipiteitä! Toivottavasti teillä marisevilla possunpoikasille on itsellänne niin aikuis- ja ihmismäiset nimet. Kuopukseni nimi on Eemi.
[/quote]
Miski haluat varmistaa, että lastasi kiusataan koulussa?
meillä poika 5v jonka oikea nimi on Emil, kutsutaan Emiliksi ja Eemiksi.
Outo nimi, ei tiedä onko tyttö vai poika.