Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geelikynnet pitävät kynsinauhat kunnossa?

Vierailija
09.10.2013 |

Ja oikeastaan koko sormenpäät, väitän. Kuulostakoon hullulta, mutta välillisesti näin taitaa olla. 

Minulla on viime vuosina ollut geelikynnet kaksi vuoden jaksoa ja välissä olen ollut kaksi lyhyempää jaksoa ilman. Koska haluan, että kynteni ovat kauniit, joudun jälkimmäisessä tilanteessa lakkaamaan kynsiä usein. Ongelmana on sitä seuraava kynsilakan poisto, joka aineesta riippumatta rikkoo sormenpäitteni ihon. Vaikka kuinka yritän varoa ihoa, sormenpäät ovat aina korppukuivat ja halkeilevat lakkausta/lakanpoistoa seuraavana päivänä. 

Geelikynsien kanssa iho toki joutuu tekemisiin kemikaalien kanssa, mutta se ei ole mitään verrattuna kynsilakanpoistoaineeseen. Voin siis hyvin sanoa, että otin geelikynnet terveyssyistä. 

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen äitini on sanonut samaa ja olen pitänyt sitä ihan vitsinä! Hänellä on aina ollut kuivaihoiset kädet ja katkeilevat kynnet, mutta pari vuotta sitten hän uskalsi ottaa rakennekynnet (onko sama kuin geeli-?). Kynsien lisäksi myös iho on silminnähden ollut paremmassa kunnossa, mutta ajattelin sen olevan sattumaa.

Itse en viitsi rakennekynsiä ottaa, koska en halua olla riippuvainen niiden huollosta. En edes lakkaa kynsiäni säännöllisesti, joten sormenpäät pysyvät muutenkin kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän