Hullujen päivien vitutus
Olin laittanut eilen muistilistaan mitä tänään ostan verkkokaupasta. Pistän tavarat "ostoskassiin" mutta kun vahvistuksen aika on niin sieltä häviää ne eniten toivotut tuotteet eli bankers kello ja lapsen villahaalari. Yllätystuotteissa olisi ollut monta mitä olisin halunnut ostaa, mutta eipä sekään linkki sitten toimi enää. Ei voinut jäädä odottamaan sen toimimista ettei olisi hävinnyt miehenkin haluamat tuotteet ostoskorista. Ärsyttää. Olisin varmaan ehtinyt saada haluamani tuotteet, jos yllätystuotteet olisivat olleet toiminnassa enkä olisi kuluttanut aikaa sihen, että yritän saada ne toimimaan.
Kommentit (28)
Halusin 2 tuotetta, joista yksi hävisi ostoskorista loppuvaiheessa. Ostin kuitenkin sen yhden tuotteen.
pari tuntia myöhemmin kokeilin ja kas, tätä hävinnyttä tuotetta oli taas omassa koossani!!!
87% Ei käynyt Hulluilla Päivillä.
Olin paikalla 8:05 ja moni vaaterekki jo tyhjä. Sain kuitenkin haluamani hilfigerin farkut, lexingtonin hupparin ja heräteostoksena calvin kleinin rintsikat. Rintsikoissa oli alkuperäinen hinta 45e ja hullari hinta 25e, mielestäni hyviä tarpeellisia hankintoja kaikki. Ei valittamista :)
Minulle kävi tuon muistilistan kanssa kehnosti. Aamulla huomasin vähän jälkeen seitsemän, että lapsen Catmando setti oli hävinnyt muistilistalta ja käytin 40 minuuttia siihen, että yritin saada sen takaisin. Ei onnistunut. Sen jälkeen yritin saada muistilistaani oatoskoriin. En saanut. Ei tullut sitä painiketta, että siirrä tuotteet ostoskoriin. Näin tosin, miten viidessä minuutissa 20 tuotteesta (lasten vaatteita, kenkiä ja itselleni yöpaita) 10 hävisi muistilistalta. Työkoneelta sain muistilistani esille ( nyt 5 tuotetta), löytyi se siirtolinkki ja sain tuotteet ostoskoriin. Kun täyttelin henkilötietoja ja siirryin maksamaan, tajusin, ettei ollut mitään maksettavaa.
Näin meillä.
Toissa keväänä seurasin vierestä kun Hullareilla tuli myyntiin Burberryn tikkitakit. Nuoret ja vanhat juoksivat pää kolmantena jalkana nappaamaan ne Ö-luokan polyesteritakit. Rekki oli tyhjänä klo 08:02.
Tuntuu, että Hullarit muuttavat kerta toisensa jälkeen hullummiksi. Mulla meni jo hermot siihen kun Stocka on viikon verran pommittanut sähköpostia eri vinkkilinkeillä. Leffaliput olivat ainoat, jotka tällä kertaa kiinnosti, mutten taida niitäkään lähteä hakemaan.
Täällä kans muistilista tyhjeni ja aamulla nettisivut ihan tukossa. Alkoi tympäisemään sen verran etten siten tilannut mitään...
ensinnäkään meillä ei ole topsportia lähimaillakaan(lähes kaikki vaatteet tilataan netistä) ja laatu noissa billabongeissa on ihan ok ollut tähän asti ainakin. teinit tykkää merkeistä kuten quiksilver, dc, billabong ja kaikki laadultaan samaa kastia. saako billabongin hupparin kaupasta alle 30 euron?
t. se tilaaja