Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo-o. otanta eräältä treffipalstalta, esittelyistä:

Vierailija
08.10.2013 |

Mies, yli 40v. "Hei etsin sinua seuraa kaipaava ja kivaa ystävää etsivä nainen seuraksi ja kala ja marjastus ja sieni, kaveriksi ja kohtuulliset remonti ja huolto työt ja muu onnistuu,, nainen puuttuu"

Mies, yli 40 v. "kiva hyvä kroppainen tavallinen suomi mies en ole roikkuja tyyppiä mut olis kiva saada kivaa seuraa olen 174/70 en o pitkä, mutta lyhyttä on helppo jatkaa. positiivinen, ekoteeminen, viriili ,vilkas, hauska ja tietenkin hyväntapainen eli huippu tyyppi. kesä kuluu saaressa mökillä ja asunto..."

Mies, yli 53 v "hellyyttä haluan antaa ja tietysti myös saada ;) Pikkupoika yllätti vanhempansa kesken aktin ja kysyi hämmästyneenä: – Äiti, mitä te oikein teette? – Öö... äiti änkytti. – Isä on niin lihava, että pieksen hänestä ilmaa ulos. – Mahtaako se auttaa, poika epäili. – Naapurin..."

Mies, yli 40 v. ((( ! )))

oi voi. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu. 

Vierailija
2/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe! Tasokasta tuntuu olevan tarjolla.

Ekoteeminen? Mikäs se on, jäi ihan kiinnostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 22:23"]

Ei vittu. 

[/quote]

Oliko noista joku sun?

Vierailija
4/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vähän tulee tunne että ei ihme että miehet eivät ole naista löytäneet..

Vierailija
5/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ämmiä on kiinnostanut miehen kirjoitustaito?

Kunhan ilmoittaa tuloikseen +60k per annum, on saanti taattu. 

Vierailija
6/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 22:36"]

Milloin ämmiä on kiinnostanut miehen kirjoitustaito?

Kunhan ilmoittaa tuloikseen +60k per annum, on saanti taattu. 

[/quote]

No ei se näköjään ole noinkaan kun katselee noidenkin miehien ilmoittamia vuosituloja :D

Vierailija
7/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, noh rittänyttä ei laiteta ;)

Millasillä viesteillä ne naiset sitten siellä yrittää saada seuraa?

Vierailija
8/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 22:45"]

Noh, noh rittänyttä ei laiteta ;)

Millasillä viesteillä ne naiset sitten siellä yrittää saada seuraa?

[/quote]

Naisilla on aika perinteistä, hakukriteerit on siis näissä samat, vain sukupuoli vaihdettu:

Nainen, yli 50 v: "Heips!! Olen liikkeellä tositarkoituksella, olisi ihana kohdata loppumatkan kumppani ja elää elämää yhdessä.... Vieläkö löytyy mies joka ajattelee samoin... Olen valmis vaikka muuttamaan paikkakuntaa... Tuntuu että parhaat vuodet, valuvat yksin hukkaan... Olen pitkä, sekä hoikka,..."

Nainen, yli 40 v: "olen iloinen,elämänmyönteinen,herkkä, vallaton, syntyjä syviä pohdiskeleva kurvikas Nainen,etsin rinnalleni rehellistä, miehekästä miestä, joka jo tietää mitä haluaa...:) olen alkujaan maalta kotoisin joten en pidä vieläkään jatkuvasta kaupungin hälinästä, toki aina..."

Nainen, yli 40 v: "hellurei"

Nainen, yli 50 v. "Jos etsit aina vain... parempaa tai kauniimpaa... jos etsit rikkaampaa tai viisaampaa... et voi löytää sitä oikeaa!"

Pisteet... on selkeästi... naisilla... myös vanhemmilla miehillä... suosiossa...

Vierailija
9/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Minusta noissa  ei ole mitään vikaa. Viimeinenkin yrittää olla vain vitsikäs. Olen sinkku ja tykkään sienestää, voisin ihan hyvin vastailla ja katsoa kuka sieltä löytyy.

Mikä näissä on sitten vikana?

Vierailija
10/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää siltä ainoalta (?) ilmaiselta palstalta eli suomi24? Siellä on kyllä aika mielenkiintoista porukkaa. Itse olen joskus tuolla pyörinyt, ja toivon tosiaan osan olevan vain provoja. Yhteyttä otti moni 30-50v naimissa oleva perheenisä! Moni heitti just jotain "ku ei noi petipuuhat vaimokkeen kaa enää nappaa ni aattelin vähän hakee piristystä tähän kylmään syksyyn ;))". Kuvottavaa.

Mulle on ainakin tosi suuri kynnys vastata semmoselle, joka ei osaa kirjoittaa yhtään. Tietysti eri, jos on selkäasti ulkomaalainen taustaltaan.

Monella on juuri näitä "tääl ois yks nelkyt vee mies joka ettii seuraa koko loppu elämäks. tykkään vapaa ajalla mennä nostelee puntteja ja töissäki käy ni en oo sillai semmone pummi. mitähä tähä keksis, no emmä keksi enää mtn, pistä viestii ni kattoo sit". Joo en pistä viestiä, sori vaan.

Vierailija
11/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 22:52"]

Nyt en ymmärrä. Minusta noissa  ei ole mitään vikaa. Viimeinenkin yrittää olla vain vitsikäs. Olen sinkku ja tykkään sienestää, voisin ihan hyvin vastailla ja katsoa kuka sieltä löytyy.

Mikä näissä on sitten vikana?

[/quote]

No mutta helkkari! Pitäiskö sun antaa sähköpostiosoitteesi, niin laitan tarkemmin tuon linkin, tuolla olisi sulle selvästi montakin hyvää miestä tarjolla :)

Vierailija
12/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 23:00"]

Onks nää siltä ainoalta (?) ilmaiselta palstalta eli suomi24? Siellä on kyllä aika mielenkiintoista porukkaa. Itse olen joskus tuolla pyörinyt, ja toivon tosiaan osan olevan vain provoja. Yhteyttä otti moni 30-50v naimissa oleva perheenisä! Moni heitti just jotain "ku ei noi petipuuhat vaimokkeen kaa enää nappaa ni aattelin vähän hakee piristystä tähän kylmään syksyyn ;))". Kuvottavaa.

Mulle on ainakin tosi suuri kynnys vastata semmoselle, joka ei osaa kirjoittaa yhtään. Tietysti eri, jos on selkäasti ulkomaalainen taustaltaan.

Monella on juuri näitä "tääl ois yks nelkyt vee mies joka ettii seuraa koko loppu elämäks. tykkään vapaa ajalla mennä nostelee puntteja ja töissäki käy ni en oo sillai semmone pummi. mitähä tähä keksis, no emmä keksi enää mtn, pistä viestii ni kattoo sit". Joo en pistä viestiä, sori vaan.

[/quote]

:D

Niinpä - jo on kumma, jollei edes peruskirjoitustaito ole hallussa tuohonkaan ikään mennessä. sitten usein vielä ilmoitetaan naiselle pitkä lista vaatimuksia tyyliin "minua kiinnostaa kurvikas,lämmin sexy ja pehmoinen mutta samalla pullantuoksuinen kotona viihtyvä nainen jolla paljon kivoja korko kenkiä..... ;))) "

Vierailija
13/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä kukkasia vaan löytyy naisistakin. 

Paras on kun lähemmäs 30-vuotias nainen kutsuu itseään "nuoreksi naiseksi".

Lol, sori mut et ole :D

Vierailija
14/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana erämies, mulle kyllä kelpais marjastus- ja sienikaveri! Miksei kalakin... No, olen kyllä naimisissa... Mutta siis jos tilanne olisi toinen :D

Vierailija
15/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä alle 30v on nykyään kaikilla mittareilla nuori :D Mutta taidatkin olla jäänyt sinne jonnekin viime vuosituhannelle kun eliniänodote oli vähän lyhyempi...

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 23:00"]

[/quote]

Niinpä - jo on kumma, jollei edes peruskirjoitustaito ole hallussa tuohonkaan ikään mennessä. sitten usein vielä ilmoitetaan naiselle pitkä lista vaatimuksia tyyliin "minua kiinnostaa kurvikas,lämmin sexy ja pehmoinen mutta samalla pullantuoksuinen kotona viihtyvä nainen jolla paljon kivoja korko kenkiä..... ;))) "

[/quote]

Vierailija
16/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 22:24"]

No, vähän tulee tunne että ei ihme että miehet eivät ole naista löytäneet..

[/quote]

NO, etpä sinä itsekään varsinaisesti miltään Agricolalta vaikuta... että, mutta tulee, että. Että....

Vierailija
17/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saakka pitää valittaa ettei nyt tullut hopealautasella sitä rinssiä.

Voi erkki miten itsekeskeisyys ja usko omaan prinsessauteen paistaa läpi oksettavasti näistä teidän viesteistä. Toivon ettei kukaan noista ap:n ukoista joudu teidän kanssa haaskaamaan sekuntiakaan!

Vierailija
18/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tosiasia on, että jotkut surulliset ihmiset saavat hupinsa pilkkaamalla muita. 

Vierailija
19/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin kolahtelee kalikka aika monelle tästä ketjusta päätellen. :D

Vierailija
20/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli pillun saanti olisi kirjoitustaidosta kiinni, minä suorastaan uisin naisten mahloissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme