Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo-o. otanta eräältä treffipalstalta, esittelyistä:

Vierailija
08.10.2013 |

Mies, yli 40v. "Hei etsin sinua seuraa kaipaava ja kivaa ystävää etsivä nainen seuraksi ja kala ja marjastus ja sieni, kaveriksi ja kohtuulliset remonti ja huolto työt ja muu onnistuu,, nainen puuttuu"

Mies, yli 40 v. "kiva hyvä kroppainen tavallinen suomi mies en ole roikkuja tyyppiä mut olis kiva saada kivaa seuraa olen 174/70 en o pitkä, mutta lyhyttä on helppo jatkaa. positiivinen, ekoteeminen, viriili ,vilkas, hauska ja tietenkin hyväntapainen eli huippu tyyppi. kesä kuluu saaressa mökillä ja asunto..."

Mies, yli 53 v "hellyyttä haluan antaa ja tietysti myös saada ;) Pikkupoika yllätti vanhempansa kesken aktin ja kysyi hämmästyneenä: – Äiti, mitä te oikein teette? – Öö... äiti änkytti. – Isä on niin lihava, että pieksen hänestä ilmaa ulos. – Mahtaako se auttaa, poika epäili. – Naapurin..."

Mies, yli 40 v. ((( ! )))

oi voi. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 23:20"]

Ihana erämies, mulle kyllä kelpais marjastus- ja sienikaveri! Miksei kalakin... No, olen kyllä naimisissa... Mutta siis jos tilanne olisi toinen :D

[/quote]

Komppi tälle.

Ei minua nuo kirjoitusvirheet haittaisi tippaakaan jos muuten ilmoitus herättää mielenkiinnon. Itse olen aika erähenkinen ja kalastus yksi rakkaimmista harrastuksista joten jos olisin sinkku, voisin hyvin vastata tuohon ekaan.

Vierailija
22/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä vaan haittais jos mies ei osais kirjoittaa yksinkertaisia lauseitakaan. Tulee mieleen, onko hänestä keskustelukumppaniksikaan silloin. Mä toivoisin mieheltä muutakin kuin että osaa panna madon koukkuun ja käyttää marjanpoimuria. Siis jos etsisin ihan oikeesti elämänkumppania. Kyllä silloin yrittäisin löytää jonkun älykkään oloisen yksilön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehet olisivat eräilyn sijaan harrastaneet ranskan opiskelua ja viiniä ja kirjoittaneet yhtä huonosti niin ap olisi langennut ... tai no jos olisi ollut ap kanssa jotain samaa.  Kaunokirjailijoidenkin kirjoista poistetaan kustantomoissa miljoonia kirjoitusvirheitä. Kannattaa keskittyä sisältöön ei ulkokultaisuuteen.

Vierailija
24/25 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkasten tätä asiaa miesten puolelta, ja kyllä iso osa naisten viesteistä on yhtä epätoivoisia.

Moni valehtelee ikänsä, kuvat ovat kymmenen vuoden takaa, ja todella monen profiilin sisältö on "en minä tähän oikein osaa kirjoittaa mitään, ota selvää"  - ilman kuvaa tietysti.

"Elämässäni on kaikki hyvin, tuntuu vain että jokin puuttuu" on klassikko. 

Vierailija
25/25 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 23:54"]

No jos miehet olisivat eräilyn sijaan harrastaneet ranskan opiskelua ja viiniä ja kirjoittaneet yhtä huonosti niin ap olisi langennut ... tai no jos olisi ollut ap kanssa jotain samaa.  Kaunokirjailijoidenkin kirjoista poistetaan kustantomoissa miljoonia kirjoitusvirheitä. Kannattaa keskittyä sisältöön ei ulkokultaisuuteen.

[/quote]

Mä voin kokemuksesta sanoa että pääsääntöisesti ne, joille tuottaa vaikeuksia muodostaa ensimmäistäkään yhdyssanaa oikein, ovat olleet myös aivan tavattomia pökkelöitä tavattaessa. Eli juurikin niin ummikkoja ja moukkia mitä viestit antoivat olettaa.

Onneksi tuo aika on takana ja akanoiden joukosta löytyi kultajyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi