pahimmat ja noloimmat kännisekoilut
kertokaa teidän omia kokemuksia..
Itsellä aivan kamala olo koko ajan miettiessäni viime viikonloppua ja sitä humalan määrää.. Tarkoituksenani ei todellakaan ollut juoda paljoa, vaan ihan rauhassa lähteä parin ystävän kanssa ulos ja olla mitään kännejä vetämättä. No sitten alkoi tuntumaan että on sen verran hyvä meno ja fiilis että voisi sitä yrittää vielä vähän nostattaa sillä alkoholilla että pääsee ihan täysin mukaan fiilikseen. Kuitenkin tuntui että alkoholi ja shotit ei nousseet yhtään päähän joten niitä tulikin kiskottua aika paljon ja tiuhaan tahtiin.
Jossain vaiheessa ne sitten nousivat ihan kertaheitolla kaikki ja muistikuvat sen jälkeen onkin aika heikot. Sen tiedän että ikinä en ole niin humalassa ja huonossa kunnossa ollut. Hävettää aivan sairaasti, olen oksentanut taksissa ja ystäväni luona oikein kunnolla ja äänekkäästi yökkinyt ja yrittänyt saada sitä oksennusta tulemaan. Mahdollisesti myös nolannut itseni ja ystäväni hänen ystäviensä edessä jotka tavannut ensi kertaa, mutta joista en muista kyllä yhtään mitään kuin yhden sekunnin pätkän. Lisäksi ollut kamalassa kaatokännissä ja en ole pysynyt pystyssä vaan kaatuillut vähän väliä. Muuta en tiedä ja muista ja en kuulemma haluakkaan tietää..
Nukuin yöni siis ystäväni luona. Aamulla heräsin meikit pahemmin levinneenä kuin koskaan näyttäen pandalta, myöhemmin huomasin että myös housut ja hiukset saaneet hieman osumaa oksentaessa..
Mutta ihan kamala olo koko ajan miettiessäni asiaa ja miten olen voinut siihen kuntoon hankkiutua. Ensimmäinen kerta tälläistä örvellystä koskaan ja en kyllä todellakaan ikinä enää halua sitä kokea. Krapulasta pahemmin en kärsi, mutta morkkis sitäkin tuhatkertaisempi. Kaduttaa, hävettää, stressaa kun edes ajattelee asiaa. Nolannut itseni ihan täysin ja varmaan mainekin mennyt joidenkin silmissä ainakin. Inhottaa että niin päässyt käymään, koska se sekoilija minä kännissä on ollut aivan täysin päinvastainen mitä oikeasti olen. Mutta ei tästä voi ketään muuta kuin itseäni syyttää, en vain tarpeeksi hyvin tiennyt rajojani.
Haluaisin kuulla teiän kokemuksia mikä teille on aiheuttanut suurta häpeää tai paskaa fiilistä myöhemmin.
PS, niin olen siis ihan naimaton ja ei lapsia yms jos joku miettii että joku äitikö sekoilemassa ollut..
Kommentit (308)
Kännisekoilunsa sekoillut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jota nämä jutut ei naurattanut yhtään vaan ainoa tunne oli inho ja myötähäpeä?
Kyllähän teitä tylsiä moraalijeesuksia tällä palstalla tuntuu riittävän.
En ole tuo jolle vastasit, mutta kuulunen sitten itsekin näihin "tylsiin moraalijeesuksiin" kun en pidä hauskoina juttuina mm. housuun kusemista ja syliinsä yrjöämistä.
Ja joo, ennen lasta tuli otettua kuppia liki joka viikonloppu, mutta en kyllä pahallakaan tahdolla keksi mitään samantyyppisiä sekoiluja. Ei sitä alkomahoolia kannata ottaa jos se päättyy riidanhaastamiseen ja rähisemiseen tai vie totaalisesti pidätyskyvyn.
Vierailija kirjoitti:
et ole ensimmäinen etkä viimeinen liikaa juonut. kyllä ne ihmiset on tajunneet, että överiksi meni ja tyhmyydet on menneet sen piikkiin. jos on kerran sekoillut, ei ole paha. maine menee sellaisesta, että toistuvasti kännää ja sekoilee joka kerta, se kertoo jo muistakin ongelmista.
yritä unohtaa koko juttu.
itsellä pahin sekoilu on naurettava riidan haastaminen miehen kanssa, johon olin toivottoman ihastunut. jankkasin ja sönkötin niin pahasti, että mies ei enää suostunut puhumaan mulle mitään, eikä edes leppynyt, vaikka yritin pyytää anteeksi. helpottiko oloa?
been there, done that :D se viehättävä kännijankkaus.. ai kamala mies parkaa. HUH onneksi noista ajoista on jo vuosia :D
Olen nuorena juhlinut ja juonut ja jutellut varmasti typeriä ym hölmöä. Mutta koskaan en ole eritteitä tehnyt kuin vessanpönttöön. Täytyy aika reppana olla että sotkee itsensä ja muut eritteillään. Huhhuh!
sitten täällä nauretaan kun joku paskonut housuunsa ja sotkenut vessan. Jos minun kodissani joku sotkisi paikat suuttuisin todella ja ajaisin pois!
Vierailija kirjoitti:
En juo ikinä itseäni humalaan. Ikinä. Nämä ovat parasta päihdevalistusta. t. av-teini 15v.
Melkein kymmenen vuotta takaperinhän olisi se Siistiä?/Noloa? -kampanja, jossa valitusta yritettiin antaa näyttämällä noloja pätkiä tyypeistä "kännissä". Muistaakseni yhdessä joku akka yrjösi käsilaukkuunsa ja toisessa joku jätkä kusaisi housuunsa.
Paljon onnistuneempi uusintakampanja tästä saataisiin kuvaamalla vaikka näitä ketjuun vastanneita av-mammoja dokaamassa. Sitä housuun kuseskelua, alleen paskomista, syliin yrjöämistä ja menkkaseksiä katsellessa varmasti moni teini kiertää korkin lopullisesti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo ikinä itseäni humalaan. Ikinä. Nämä ovat parasta päihdevalistusta. t. av-teini 15v.
Melkein kymmenen vuotta takaperinhän olisi se Siistiä?/Noloa? -kampanja, jossa valitusta yritettiin antaa näyttämällä noloja pätkiä tyypeistä "kännissä". Muistaakseni yhdessä joku akka yrjösi käsilaukkuunsa ja toisessa joku jätkä kusaisi housuunsa.
Paljon onnistuneempi uusintakampanja tästä saataisiin kuvaamalla vaikka näitä ketjuun vastanneita av-mammoja dokaamassa. Sitä housuun kuseskelua, alleen paskomista, syliin yrjöämistä ja menkkaseksiä katsellessa varmasti moni teini kiertää korkin lopullisesti kiinni.
*korjaan, kampanjan virallinen nimihän oli Kännissä olet ääliö. Joitain videoita löytyy vielä.
Panin kännissä kahden jätkän kanssa perätysten, kun huoneessa oli pari muutakin ihmistä. Tämän jälkeen olen myöskin humalassa jakanut tarinaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Oon 20v nuori nainen. Mä join humalahakuisesti 15-18v asti noin kerran pari kuussa, mutta enpä ole koskaan mokaillut silti tuolla tavoin. Ei sillä ettenkö itse olisi koskaan mokaillut, mutta nämä tarinat saa mut enemmänkin huolestumaan ja tuntemaan myötähäpeää.
Ei siisti ja järkevä ihminen alennu tuommoiseen tilaan. Oksenteleva nainen tai mies, panemassa jotain yhen illan panoa umpikännissä, maataan lumihangessa jne. Aivan älyttömän tyylitöntä ja noloa.
Britit ja suomalaiset pahimpia tässä touhussa.
Kyllä suomalaisen juomakulttuurin olisi hyvä muuttua. Koko homma alkaa jo niin nuorena, joillakin jopa 12v jo, ja koko homma jatkuu vielä pitkälle kolmikymppisiin suunnilleen.
Joka helvetin viikonloppukin jengi aivan kännissä ja käyttäytyy kuin aivottomat ameebat. Ja sitten niillä tarinoilla kerskutaan. Tosi noloa.
Muissa maissa ei edes näe näin paljon tällaista toimintaa kuin täällä. Ja siellä on paljon vapaampi alkoholintarjonta ja myynti sekä halvat hinnat. Todella surullista ja noloa, että täällä menee asiat näin.
Ps. En vihaa alkoholia- juon itsekin harvoin, mutta kohtuudella ja yleensä viiniä. Muut mun ikäiset rällää vielä huolella ja kuvailee snäppiin oksenteluansa. Vihaan vain tätä juomakulttuuria, joka on oksettava, vääristynyt ja junttimainen. Olisi mukavaa jos tämä asia saataisiin joskus muutettua, mutta vähän epäilen. Vaikka hinnat laskisi kuinka ja säännöt heltiäisivät, niin ei täällä osattaisi siltikään ottaa.
Ei osata ottaa sivistyneesti. Oli se viina sitten minkä hintaista vaan. Se on katsos tämä meidän kansanluonteemme, täytyisi porukka vaihtaa niin sitten oltaisiin siivommin. Kyllä se vähän niin on että raitistelijoita katsotaan vinoon sekä niitä parin lasin ottajia. Sitten välillä käydään remeltämässä etelässä tai Virossa, mahtaa siellä olla melkoinen juopon maine meillä, ikään katsomatta...
En sylje lasiin itsekään. Mutta sentään en pasko pitkin kuten jotkut.. apua, miksiköhän joillain on se pidätyskyky niin huono?
Kippis!!!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:46"]
pahin on mulla se, kun pissasin keskellä baaria housuun. oli jutut kesken, ei siinä ehdi ajoissa vessaan. ja alkkarit vaan pois ja meno jatkui hameessa ilman housuja. aika paha oli myös kun aika vasta olin nuorten keskellä tanssimassa, biisit oli outoja ja nopeita ja hoippumiseksihan se meni. muistan mutristelleeni huuliani ja pöyhineeni seksikkäästi tukkaa huomion toivossa. loppuillasta lattia oli aika tyhjä, mutta enpä antanut sen häiritä menoa.
tiedän tunteen kun ei vain ehdi ajoissa vessaan..
kerran puolituttujen luona jatkoilla pissasin parvekkeella sohvalle.. onneksi kukaan ei sitä huomannut, sohva oli kaikenlaisilla kankailla ja tyynyillä päällystetty että siitäkun sitten varovasti nousin niin jotain tyynyä siirtelin istumapaikkani kohdalle. lisäksi oli kesä eli ehti kai kuivua melko nopeasti, mutta kyllä hävetti. oli ihan yllätys miten ei vaan pystynyt pidättelemään vessaan asti. pitkä paita takasi sen ettei vahinkoa housuistanikaan nähnyt.
Hei camoon, sen haistaa kyllä.
Mulle kävi teininä yksi moka kännissä , joka varmaan esti vielä isomman mokan tapahtumista:
Otin mielestäni kivoja kuvia itsestäni ii2-sivustolle ja etin johtoa millä siirtää kuvat kameralta tietsikalle. Se johto oli uusi ja vielä paketissa, ja sitä aukoessani leikkasin sen johdonkin rikki! Silloin harmitti mutta aamulla kun katsoin niitä kuvia niin eeeehh.. Parempi että meni rikki!
Ja on sattunut toki enemmänkin kuin yksi pieni moka. Yksi suuri oli että heräsin vappu-juhlien jälkeen miehen vierestä jolla oli piikin jälkiä käsivarsi täynnä. Ja vaikka olin nuori ja kokematon, väitin että mulla on paljon kokemusta huumeista. Piti olla niin kova mimmi... Jooh. Niinpä sitten mun huumeidenkäyttö ei alkanut "pilven polttelusta" vaan ihan eka mitä kokeilin, oli kovien huumeiden piikittäminen. Semmosta.
Siitäpä sitten mokailut alkoikin. Lopetin jo liki 10 vuotta sitten onneksi.
päätettiin kerran kaverin kanssa vetäistä sunnarit baarissa, jossa on sunnuntaisin todella halpaa. hauskan illan jälkeen hortoiltiin lähimpään pitsapaikkaan, kaveri oksensi pitsansa lähes samantien ulos ja meidät heitettiin pihalle. kotimatkalla sitten koetin iskeä taksikuskia ja meidät heitettiin siitä pihalle! oli kivaa kiskoa korkkarit jalassa ja itsekin tuhannen tuiskeessa eteenpäin kaveria, joka ei tolpillaan pysynyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*korjaan, kampanjan virallinen nimihän oli Kännissä olet ääliö. Joitain videoita löytyy vielä.
Tästä tulikin mieleeni, että mä tulin kerran tuhannen jurrissa kotiin, riisuin kaikki vaatteet, oksensin käsilaukkuuni ja pyykkikoriin ja sammuin lopuksi alasti olohuoneen matolle. Siitä sitte heräsin aamulla vailla muistikuvia, poikakaveri oli tuonut jossain vaiheessa tyynyn ja peiton. Tähän asti olin aina ihmetellyt sitä laukkuunoksentamisstereotypiaa mutta ilmeisesti siinä on jotain kännilogiikkaa sitten.
Toisella kertaa tuli riitaa baarissa kaverin kanssa ja sain aikaiseksi kunnon känni-itkukohtauksen (ikä noin 30). Eräs miespuolinen hyvänpäiväntuttu sitten siinä lohdutteli ja kuunteli avautumistani. Seuraavana päivänä vähän nolotti se itkeskely mutta ajattelin että samapa tuo, ei kukaan muistele mitään baarikeskusteluja kuitenkaan. Näin kyseisen miehen parin kuukauden päästä illanvietossa, moikkasin normaalisti ja vaihtelin kuulumiset. Hetken päästä jäimme kahdestaan ja tämä mies alkaa huolestuneena kysellä intiimialueeni "ongelmista", joista olin ilmeisesti nähnyt sopivaksi avautua edellisellä kerralla. Aiheella ei siis ollut mitään tekemistä riidan kanssa. Olin juuri yrittämässä spontaania itsesyttymistä kun eräs tuttu tuli moikkaamaan ja sain luojan kiitos hyvän tekosyyn liueta paikalta.
nuorempana bravuurini oli sammua vessaan, varmaan puoli kaupunkia on nähnyt paljaan perseeni!
"kypsemmällä" (+30) iällä taas on tapahtunut mm. seuraavaa
- kiipesin yökerhossa, lempibändini keikalla, kajarin päälle tanssimaan ja sain varoituksen, että jos toistuu lennän ulos!
- läksin yhdelle kaverin kanssa ja se yksi tuoppipa kihahti sitten helteellä ja huonosti syöneenä kunnolla päähän .. kaaduin pyörällä kotiin ajaessa ja kömmin vain ylös, myöhemmin illalla humalan haihduttua purin naama valkoisena hammasta ( kotona 2v lapsi jota en halunnut pelästyttää karjumalla kivusta) kunnes pääsin päivystykseen.. murtuma polvilumpiossa!
- tanssin tuubitoppi päällä, baarimikko sitten käski nostaa paitaa..
olin ties kuinka pitkään heilunut pelkästään pinkit pitsirintsikat päällä ja toppi oli vyötäröllä rullalla!
- en saanut ravintolalaivasta juotavaa kun ei ollut henkkareita, eihän niitä kukaan ollut varmaan pariin vuoteen kysynyt ! aloin pillittää ja uhkasin hypätä järveen..
- jäin jumiin puistossa olevaan vessaan ja mursin pari rystystä, kun hakkasin seiniä.. kaverit yrittivät huutaa oven läpi että "rauhoitu! me avataan täältä!" mutten kuullut mitään paniikilta.. minulla siis ahtaanpaikan-kammo.
- heitin kaljani ventovieraan jätkän päälle, kun kommentoi minua ja ohikulkenutta kaveriani " johan tuli rumia akkoja! puolustuksekseni voin sanoa, että kävin tuossa vaiheessa avioeroa läpi ja olin masentunut..
kamelin selkä katkesi, kun meikattuani ja laitettuani hiuksia 2h kuulin ventovieraalta olevani ruma.
Minä olen se kuuluisa, joka kännisekoilun päätteeksi päätti harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa 2015 weekend festareilla pärnussa. Merivedessä. Kaikkien nähden. Sanon, että oli paikat pikkuisen kipeät. Mutta hauskaa oli ja tauteja ei tullut :D
Näitähän on monia! Vuosiin en ole enää juonut humalahakuisesti, joten nämä ovat nuoruusvuosiltani, kun olin 16-22v:
Heräsin bileistä kuset housussa
Heräsin hissistä kuset housussa
Tulin kotiin ja törmäsin eteisen peiliin, joka hajosi tuhansiksi palasiksi lattialle. Onnekseni tajusin sulkea koiran vessaan ettei se saanut haavoja. Siellä mä sitten yöllä imuroisin lattioita aivan järkyttävässä kännissä.
Kävelin baarissa peiliä päin.
Olin ollut erään puolitutun luona yhden illan juttua harrastamassa, aamulla lensi kovaääninen oksennus ja samalla peräpäästä tuli tasaista torvisooloa. Hitto se olikin noloa :D
Olen pannut kahden kaveruksen kanssa peräkkäin, siis vaihtanut sänkykaveroa suunnilleen läpystä.
Olen ollut jäätävässä kännissä yöbussissa, menossa kotiinpäin, kunnes sain kuningasidean ja kutsuin koko bussillisen mun luokse jatkoille. Asuin ihan pysäkin vieressä ja mulla oli isot kasat viinaa kotona. Aamulla heräsin, olin sammunut kesken bileiden. Kämppä täynnä tuntemattomia, lompakkonikin oli pöydällä, ja kukaan ei ollut vienyt sitä tai mitään muutakaan, tai hajottanut paikkoja! Vieläkin välillä olen ihmeissäni siitä.
Tässä nyt ekat mitkä tuli mieleen, ja voi luoja näitä on morkkisteltu! Lasten saamisen myötä lopetin kaiken sekoilun, onnekseni sain esikoiseni suht nuorena (23v), olisinkohan enää edes hengissä.
En jotenkin tajua niitä, jotka hirvittävässä kännissä nuolevat ja panevat kaikkea liikkuvaa. Kai se kertoo jotain ihmisestä :D Itse olen selvinpäin aika varautunut ja hitaasti lämpeävä, eikä tilanne kyllä paljoa muutu vaikka olisin miten jäätävässä tuubassa. En ole asiasta kovin pahoillani...........
Vierailija kirjoitti:
Join pullollisen punaviiniä. .. Kun mies oli mennyt nukkumaan, hiivin alakerran yyhoon ovelle koputtelemaan. Lopun varmaan arvaatte.
Jep, me arvataan. Yleensähän nää menee niin, että ehdottelit hälle seksiä tuhannen tuiterissa, mutta oksensit punaviinin hänen päälleen jolloin hän paiskasi oven nenäsi edestä kiinni. Jäit vielä hakkaamaan ovea ja huutelemaan, että kyllä sun nyt pitää saada seksiä, jolloin naapuri (tai kyseinen yh itse) soitti poliisit paikalle, ja vietit yön putkassa kun mies ei halunnut sua siinä kunnossa kotiin. Et olisi kyllä itse muistanutkaan missä asut, mutta poliisit paikalle kutsunut kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Puin lakanan päälleni toogaksi, vyöksi kelpasi kännykän laturi. Pukeuduttuani ilmoitin kavereilleni olevani Jeesus. Menin myös takapihalle ilmoittamaan kaikille naapureille olevani Jeesus.
Tähän mennessä luetut ovat lähinnä aiheuttaneet facepalmin ja ajatuksen "mikä törppö". Mutta, tämä oli oikeasti hauska :D
Joskus teininä join vähän liian monta kultalonkeroa ja olin ihan tuhannen tuiterissa. Kuultiin kavereiden kanssa, että yhdellä puolitutulla oli bileet kotonaan. Päätettiin sit lähteä sinne. Hetki siellä kerittiin olemaankin kunnes yks kylän "kovin" muija tulo uhoon et ei olla tervetulleita. Rupesin tietty vänkään vastaan ja tää muija sit otti mua rinnuksista kiinni ja kiikutti ulos. Huudettiin ulkona toisillemme ja kaikki muut tuli ulos kattoon mitä tapahtuu. Se sit heitti mua täydellä tölkillä päähän ja siitäkös raivostuin. Kaverit rauhotteli mua ja sanoi et lähdetään. Yritin kerätä viimeisetkin arvokkuuteni rippeet ja lähdin kunniallisesti polkemaan pyörälläni pois. Enpä pysynyt enää pystyssä ja kaaduin pyöräni kanssa ensimmäiseen puskaan. Kyllä hävetti jo heti tapahtuneen jälkeen ja aamulla vielä enemmän
Pokasin nykyisen seurustelukumppanini kännissä. Ei siinä mitään, mutta se tapa jolla tein lähtemättömän vaikutuksen...
Olimme tavanneet samana iltana opiskelijabileissä. Otimme kaljanjuontikisat. Vaikka normaalisti en koske kaljaan pitkällä tikullakaan muutaman vuoden takaisten örvellysten aiheuttamien traumojen vuoksi, sain jotenkin kiskaistua litran tuopin lämmintä Fostersia ennätysajassa. Vaihdoimme baaria, ja alamäki alkoi. Kyseiseen baariin jonottaessamme oksensin hänen päälleen, portsari katseli parin metrin päässä. Päästi meidät sisään :D Sitten baarissa sisällä oksensin loosin pöydän alle ja nykyiseni kengille. Baarista lähdettyämme makasin bussipysäkin penkillä pää hänen sylissään ja taas lensi pitkää sylkeä, lahkeita pisin tietysti 😑🙈
Muita ah niin ihania töhellyksiä ovat perinteiset kännilaulamiset ja -tanssimiset, mieluusti pöydällä kaikkien katsellessa.
Pakko sanoa, että nuo housuun kusemiset ja lattioille paskomiset ei kyllä ihan normikännisekoilujen piikkiin mene..