Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dubain lentokenttämuodollisuudet?

Vierailija
08.10.2013 |

Kauanko kestää maahan saavuttaessa? Kenelläkään tuoretta tietoa?

Oliko ns. maastapoistumismaksua? Jos siis omatoimimatkalla, eikä matkatston matkalla..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä itse muodollisuuksissa kauaa mennyt, kävelymatka koneelta oli melkoinen ja siihen meni ehkä 10-15 minuuttia ennen kuin pääsi passintarkastukseen. Tarkastuksen jälkeen laukut odottivat jo hihnalla. Eli kokonaiskesto riippuu varmasti siitä millainen ruuhka kyseisenä päivänä on passintarkastuksessa.

Mitään maksuja ei ole.

Vierailija
2/2 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin siellä marraskuussa 2012, eli suhte tuoretta tietoa tarjolla :) passijonossa seistiin jonkin aikaan (ehkä 30 min)kun sinne mentiin, tosin kello oli silloin jotain 23 eikä henkilökuntaa aika vähän paikalla silloin. Passissa tarkastettiin passi ja kyseltiin muutama kysymys, kuinka kauan viivyn ja missä hotellissa asun. Maahantulijat myös kuvattiin. Ei mitään ihmeellistä, rajavartija oli rento ja heitti läppää samalla.

Ei maksettu mitään maksuja lähdettäessä. Eikä tarvinnut erityisemmin jonotella mihinkään eikä poistumisessa ollut mitään ihmeellistä. Turvatarkastus aika liibalaaba verrattuna esimerkiksi Helsinki-Vantaan tarkastukseen. Suomessa huomattavasti tarkempaa :D

Olin omatoimimatkalla. 

muista ettei passista saa löytyä Israelin leimaa Arabiemiraatteihin matkustaessa! Hyvää matkaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi